Viestin lähetti Pula-ajan Tretjak
Aamen
Se voi olla, että todelliset hyötyjät ja häviäjät selviää vasta sitten, kun on viimeisetkin "vahvistukset" ilmoitettu. Kärppiin huhuillaan jopa Roenickia.. paskat.. HIFK todennäköisesti julkistaa Jokisen.... on siinä tappiota kerrakseen, jos NHL alkaa. (paitsi kärpille mitään jeremyä tule.. kele.. tulis ees joku)
Viestin lähetti snailcake
Pelicaaneihin ja SaiPaan ei vaikuttaisi mitenkään muuten kuin positiivisesti.
Siis mitenkään itse aiheeseen liittymättä, niin minä ainakin karsastan sanaa fani. Olin aikoinani Heltsinkin jäähallissa katsomassa peliä Jokerit-Tappara ja olin jonottamassa kirves-paita päällä lihapiirakkaa tms. kun viereeni tuli pienessä humalassa oleva teinityttö, jolla oli Jokereiden paita päällä. Hän katsoi minua humalaisilla silmillään ja kysyi "Fanitaksä Tapparaa ihan kypällä?" Minä meinin ihan lukkoon, en keksinyt muuta sanottavaa kun "joo". Tyttö poistui paikalta ja minä jäin hölmistyneenä jonottamaan nakkejani. Jokatapauksessa tuon tytön humalainen ilme on tuonut fani-sanalle kasvot.Viestin lähetti blackhawk
Erohan on selvä. Lätkäfani on kiinnostunut kaikista joukkueista. Jos on kiinnostunut vain yhdestä joukkueesta, ei ole lätkäfani vaan vain kyseisen joukkueen fani. Kyse on siitä, onko kiinnostus lajiorientoitunutta vai joukkueorientoitunutta.
Viestin lähetti Wezah
Niinimaa ja Boumedienne lähtisivät. Voisin sanoa, että kova pala Kärpille, sillä puolustus ei ole ollut kovin vahva. Otetaan vielä huomioon, että Palomäki lähti SaiPaan loppukaudeksi.
Hyökkäys ja maalivahdit ennallaan, pari pakkia pois. Kärpät on silti häviäjä, jos puolustus ei kykene nostamaan tasoaan selvästi.
Viestin lähetti Olkku
Paitsi, että...
Kun liiga tyhjenisi nahilan miehistä, suuntaisivat "rahaseurat" kilvan katseensa, Banhamiin, Erik Kakkoon ja kumppaneihin,
Viestin lähetti erture
Vielä jos Saipa-faneja kiusatakseni mainitsen alkukaudesta asti velloneen huhun jonka mukaan eräs intiaani itärajalta olisi pakkailemassa kassejaan Ouluun muuttoa varten..;) Ja siitä selvitään rahalla kuten aiemminkin..;)
Viestin lähetti Master Chief
Kuinkas todennäköisenä pidätte mahdollisuutta että siirtotakarajaa siirretään vaikka viikolla jos NHL neuvotteluissa syntyy sopu vaikka viikonloppuna?
Viestin lähetti fiftyeight
Eli vastaus oli perus-urpomainen. Ei jatkoa ja sillä pihvi.
Viestin lähetti Gags
Täysin oikea ja linjakas päätös, ei olisi kyllä hurreista uskonut.
Viestin lähetti erture
Vielä jos Saipa-faneja kiusatakseni mainitsen alkukaudesta asti velloneen huhun jonka mukaan eräs intiaani itärajalta olisi pakkailemassa kassejaan Ouluun muuttoa varten..;) Ja siitä selvitään rahalla kuten aiemminkin..;)
Olishan Junno kupannu, mut Saipa ei antanu. Junnohan myönsi itse kyselleensä Banhamia.Junno alkaa katumaan ettei kupannut Saipaa tyhjäksi.. mikä ihan oikein :D
Viestin lähetti Pula-ajan Tretjak EDIT: kaikelle on hintansa.. jopa silloin kun ei haluta myydä. Ihan oikein, että Saipa asetti Frankin niin kalliiksi ettei olisi ollut järkevää kenenkään hankkia. Mutta kaikelle löytyy hintansa.. ja tuo oli muutenkin vähän kevennyksen tyylinen. Sori :D
Viestin lähetti Birkku
Nyt kun siirtoikkuna meni umpeen olisin utelias lukemaan kuka se Ouluun muuttanut itärajan inkkari oli? Istuva Härkä vai peräti HulluPoro (; ja mitä tämä inkkari tekee työkseen? Tarjoilee olutta nimikkoravintolassaan?
Pelicans:
-Ei ketään
Viestin lähetti Seppe
ei ketään?!? kukas se zdenek blatny sitten on??
Viestin lähetti theref
Totta kai kaikelle on hintansa. Junnolla ei vaan ollut siihen varaa.
SaiPalla ei ollut tahtoa kaupata, mutta jos Junno olisi miljoonan lyänyt pöytään niin mikä ettei?
Ei se homma kuitenkaan aina mene niin, että jos Kärpät jonkun haluaa, Kärpät myös saa.
Eikös se nyt jo nähty?
Pari SaiPan edellistä hölmöilyä ovat ollutta ja mennyttä.
Viestin lähetti Birkku
Istuva Härkä vai peräti HulluPoro (; ja mitä tämä inkkari tekee työkseen? Tarjoilee olutta nimikkoravintolassaan?