Jos Kannu tulee, niin lupaan:

  • 35 884
  • 127

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kevättä ilmassa. On siis lupausten aika. Mitä Sinä lupaat tehdä JOS (!!!!!) Tuulola kohottelee Kanadamaljaa 10 play-offs voiton jälkeen ?

Itse lupaan ratkaisevan ottelun jälkihuuruissa vallata TYT:n rappuset Hämeenlinnassa tunnin ajaksi ikivanhassa oranssissa Black Horse-paidassa "sulosäveliä" puhallellen, makkaraa grillaillen sekä pulkkamäkeä laskien.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse en lupaa muuta kuin sen, että sihijuomia tulee menemään. Tätä varten olen pihdannut talvilomaani.

On tosin mainittava että viime vuonnakin pihtasin talvilomani finaaleihin. Sillä kertaa lomani kului mm. pilkkimiseen ja muuhun ulkoiluun.

Tällä kertaa tilanne on toinen, eli pilkkiminen jää tuonnemmaksi.

Täältä tähän
 

ifota

Jäsen
Hei, jäitä hattuun nyt. Riittää, että muut tekee meistä suosikkeja ei meidän itse tarvitse. Sitäpaitsi mä en kestä elää tällaisessa paineessa. Miksei ne play'offsit voi jo alkaa? Ei tule opiskelusta mitään, pitäisi lukea, mutta JA:n on vaan pakko tulla, kun lätkäkuume on taas keväisen korkealla. Kynnet on jo syöty ja menossa on vasta helmikuun loppu.
Lupaukseni kerron myöhemmin.
 

tutri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK!
Jos ja jos...plääh!

Kun nyt ensin päästäisiin TPS:n yli välieriin, katellaan sitten uudelleen. On huonoja muistoja eräästäkin TPS-HPK -sarjasta.

No ok, tuo oli tarpeetonta pessimismiä. Täytyy uskoa parempaan, nyt Kannuun on ainakin omasta mielestäni HPK:n tähänastisessa historiassa parhaat edellytykset. Jos Kannu tulee, on yksi asia ainakin varma: Hämeenlinnassa ei nukuta ratkaisuottelun jälkeisenä yönä minuuttiakaan, oli sitten fani tai ei :D

Lupaus? No tätä ei tarvinne edes luvata koska tämä autonominen reaktio ilmenee itsestään jos vain selviän järkytyksestä hengissä: kulutan sihijuomaa runsaasti, hymyilen typerästi viikon putkeen enkä masennu mistään!
 

Luiro

Jäsen
Kun HPK voittaa Suomen mestaruuden, niin...

... minä otan tatuoinnin, jossa on HPK:n alkuperäinen logo, siinä lukee Suomen Mestarit ja alla vuosiluku. Sitä listaa jatketaan, joka kerta, kun viirin kiskominen kattoon on ajankohtaista.
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Taitaapi jälkikasvut nähdä päivänvalon juuri passelisti mestaruusjuhliin, joten suurta juhlintaa ja sihi-juoman yletöntä kittausta ei pysty lupaamaan, mutta menin jo aikaisemmin lupaamaan, että mestaruuden ratkettua ostan Kerhon pelipaidan numerolla 7 ja työntelen koko kevään lasten rattaita pitkin Hämeenlinnaa leveä hymy kasvoilla!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tää ei nyt suoranaisesti oo mestaruuslupaus, mutta kuitenkin.. Saman tien kun (huom:_kun_) finaalipaikka varmistuu, niin tämä poika varaa ajan johonkin (halpaan) paikkaan rastojen laittamista varten. Tukka on kasvanut sen verran, että jotain täytyy tehdä. Se varsinainen HPK-yhteys onkin siinä, että hiusten väri tulee olemaan sini-oranssi. Tai jokin muu _hieno_ Kerho-tyylinen yhdistelmä. Kyllä on taas ihmisillä hauskaa..
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Luiro
Kun HPK voittaa Suomen mestaruuden, niin...

... minä otan tatuoinnin, jossa on HPK:n alkuperäinen logo, siinä lukee Suomen Mestarit ja alla vuosiluku. Sitä listaa jatketaan, joka kerta, kun viirin kiskominen kattoon on ajankohtaista.

Niin, eikö tuon tatuoinnin voisi tehdä jo 8.3. siellä Visamäessä. Vähän niin kuin hahmottelisi sitä. Tekijöitä kyllä riittää ja peiliä et tule kyseisestä paikasta sinä iltana löytymään. Sovittu?
 

Prujita

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tilisiirto ravintoloille

Juhlia, juhlia, juhlia... Töihin en mene ainakaan pariin päivään ja Lartama ja muut ravintoloitsijat saavat kuukauden liikevaihtonsa pikkunoidan kassasta.

Tää kaupunki ois oikeasti ihan sekaisin. Sais Kapasen Nikokin vastauksen kysymykseensä, jonka se esitti parin kauden takaisessa Kerhon kausikirjassa.

Sehän meni joltisestikin näin: Mitähän tässä kylässä tapahtuisi mestaruuden tullessa, kun pronssiakin juhlitaan tällä tavalla?

Niinpä...

Kannu odotellessa.

-pikkunoita-

Asian tärkeydestä kertonee sekin, että jääkiekosta vähemmän kiinnostuneet ystävänikin ovat sanoneet olevansa juhlahumussa mukana. Eikä minään glory hunterina vaan ihan mielenkiinnosta katsomassa kaupungin menoa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit,Djurgården,Calgary Flames
Mä puolestani lupaan lähteä kyseisenä iltana jokeripaita päällä Hämeenlinnaan baarikierrokselle ja hakea aktiivisesti juttukumppaneita juhlivien fanien keskuudesta onnitellen pokaalista ja kehuen liigan viihdyttävintä kiekkoa pelaavan joukkueen ansainneen mestaruutensa.

Seuraavana päivänä kirjoittelen itku kurkussa ja silmät mustana jatkoaikaan siitä kuinka kaikki HPK-fanit on väkivaltaisia huligaaneja ja huonoja voittajia, eikä ne edes mestaruutta olisi ansainneet koska pelaavat liigan tylsintä lätkää.

ps. Ei muuten tapahdu
 

Luiro

Jäsen
Viestin lähetti Jomppa
Niin, eikö tuon tatuoinnin voisi tehdä jo 8.3. siellä Visamäessä. Vähän niin kuin hahmottelisi sitä. Tekijöitä kyllä riittää ja peiliä et tule kyseisestä paikasta sinä iltana löytymään. Sovittu?

Annas, kun mietin... hmm... ei.


Yksi juttu muuten vielä. Olen luvannut Hämeenlinnan Pallokerholle, että he saavat viettää mestaruusjuhlansa Hämeenlinnan torilla yhtäaikaa minun syntymäpäiväjuhlieni kanssa. Miettikääpä sitä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse en lupaa muuta kuin sen, että sihijuomia tulee menemään. Tätä varten olen pihdannut talvilomaani.


Amen. Samat on suunnitelmat talviloman suhteen. Lisäksi lupaan, että jostain päin pakaraa tai muusta ruumiinosasta tulee löytymään ritariaiheinen vuosiluvulla varustettu tatuointi.

Hope so!
 

ifota

Jäsen
Viestin lähetti Luiro
Kun HPK voittaa Suomen mestaruuden, niin...

... minä otan tatuoinnin, jossa on HPK:n alkuperäinen logo, siinä lukee Suomen Mestarit ja alla vuosiluku. Sitä listaa jatketaan, joka kerta, kun viirin kiskominen kattoon on ajankohtaista.


Tein saman päätöksen viitisen vuotta sitten. Hennatatuointini on muuten samanlainen, mutta siinä ei lue Suomen Mestarit. On vain originaali logo ja alla 2003 ja listaa jatketaan toivon mukaan usein.
 
Viimeksi muokattu:

St103

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sanoa pomolle, että "Hoida kuule nyt vähän aikaa itte hommat, meikä ottaa vuorotteluvapaata ja lähtee Hämppälinnan torille todistamaan historiallista hetkeä. Tulen duuniin sitten heti ens viikolla"

Hämeenlinnassa eli suomalaisen kulttuurin kehdossa tällä kertaa kiertää Poika ympäri toria. Lintuniemi kun lainaa Parolasta panssarivaunun lavetiksi, niin on Pojalla jo heti tukevampi olo ja kotiutuu paremmin. Ja hyvä niin, nyt kun ei ole ollenkaan kyse mistään ranskalaisesta visiitistä.

Torin laidalla naiset heiluttavat nästyygejään, osa nyyhkii ilosta ja lapset huiskuttavat Kerho viireillään. Miehet vakavampina vetävät kättä lippaan.

Torilla ollaan, sen lupaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Jos HPK vielä pystyy jotenkin mestariksi nousemaan,lupaan
ostaa ensi kaudelle HPK:n kausikortin vaikka asunkin Lappeenrannassa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Suoraselkäisyyttä Bauerilta. Oliskohan yv:n paikka?

No, ei ihan vielä. Mutta pidän tämän mielessä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jos kannu tulee

Lupaan että mikkozetalla on Tero-viikset ja ne ajetaan vasta pärnun reissun jälkeen.
 

Luiro

Jäsen
Minä ajoin tänään minun Tero-viikseni pois. Jos oikein valoa vastaan katseli, niin saattoi ne nähdä.

Voisin ostaa Tero-corollan ja tero-karvanopat ja tero-nappiverkkarit. Ja jos Kerho voittaa mestaruuden, niin Tertsille voisi tehdä jatkosopimuksen.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Jos HPK voittaa Kanada Kannun , niin

A ) En enää koskaan vittuile Ervatsalolle
B ) En enää koskaan käytä joukkueestanne nimeä höpököö
C ) Käytän Hämeenlinnan kauppa - ja ravintolapalveluita sekä mennessäni mökille että sieltä pois tullessani , koko kesän 2003
D ) Soitan aina Irwiniä lähestyessäni autolla Hämeenlinnaa ( niin teen kyllä muutenkin )
E ) Ostan HPK mestarit 2003 t - paidan ( ja myös käytän sitä )

HOITAKAA NYT HELVETISSÄ SE PANNU !
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vielä on hiukan auki tämä lupaus. Toisaalta haluaisi luvata vaikka mitä, mutta toisaalta ei viitsisi luvata liikoja. Fanipaita päälle töihin olisi tietysti kiva, mutta kun se paidan saatavuus on vielä pieni arvoitus. Torijuhlatkin kiinnostaisivat, mutta kyyti ja omat menot eivät ole ihan 100 % varmoja. Onhan tässä vielä aikaa miettiä. Voin vaikka päivittää tätä postausta, jos jotain repäisevää tulee mieleen.

Sen kuitenkin lupaan, että pidän hiljaisen hetken jääkiekkoilun muistolle, jos finaalissa pelaavat Jokerit ja Tappara.
 

Luiro

Jäsen
Minä tapasin paikallisessa lähiökuppilassa muuten kaverin, jolla on HPK-tatuointi. Kirosi, että eipä tarvinnut ottaa vuosilukua alle. Komea ritari näytti olevan.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Nii-i

Alkaa unohtumaan jo...

Jos Kannu tulee, lupaan: Körötellä rollaattorillani päivytävän sairaanhoitajan pakeille ja kuitata hoiturilta rauhoittavan napin. Sitten muistan kysyä mikä olikaan huoneeni sijainti, olenhan jo pahasti dementoitunut 86- vuotias könöttäjä.

Tuolloin muuten lätkää ei enää pelata muualla kuin Suomessa, ja täälläkin laji on pahasti näivettynyt jalkapallon, kyykän ja salkopallon huimien profiilinnostojen ansiosta.

Olipas turha ketju.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viihdyttävää luettavaa kerta kaikkiaan, harmi että missasin tämän aikaisemmin.

Lintumäki olisi voinut luvata että jos HPK voittaa mestaruuden niin seura lopettaa tiedon panttaamisen ja hoitaa talousasioista tiedottamisen yhtä avoimesti kuin muutkin seurat. Lisäksi oikeat järjestysmiehetkin olisi kiva asia.

Mutta mestaruutta ei tullut eli näitäkään asioita tuskin nähdään tällä kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös