Olen ollut yhteydessä.
Hieno homma. Toivottavasti Bluesin nyt oikeasti otetaan puhelin kauniiseen käteen ja ollaan yhteydessä ko. yrityksiin.
Olen ollut yhteydessä.
Kiitos tästä tiedosta ja tsemiä Bluesille. Vai, mikä on nykyään kannattajien yleinen mielipide asiaan? Konkka ja uusi alku, vai pitkäaikainen taistelu? Oli nyt kumpi tahansa, voimia teille.Päätöksen jälkeen hakeneella taholla on viikko aikaa maksaa konkurssia hakeneille tahoille velkansa, joten eiköhän tuo kausi pelata loppuun ja tällähetkellä tilanne taitaa olla sillä mallilla että on todennäköisempää tuon hakemuksen läpimeno kuin sen hylkääminen
En tiedä kuinka moni seisoo mielipiteeni takana, mutta itse en näe tulevaisuutta konkurssin kautta ellei sitten joukkue saa jatkaa esim. Salonojan alaisuudessa suoraa konkan jälkeen.Kiitos tästä tiedosta ja tsemiä Bluesille. Vai, mikä on nykyään kannattajien yleinen mielipide asiaan? Konkka ja uusi alku, vai pitkäaikainen taistelu? Oli nyt kumpi tahansa, voimia teille.
jos pisteet mitätöitäisiin, esim HIFK menettäisi 18 pistettä, Kärpät 10, joten Kärpät menisi HIFKn ohi sarjataulukossa.
Ässät menettäisi 6 pistettä (2voittoa ja 2 häviötä), Sport 7 + yhden ottelun, KooKoo 9 pistettä, eli KooKoon kausi päättyisi käytännössä tähän. En siis usko ainakaan pistemitätöintiin.
Itse en enää tässä vaiheessa usko Bluesin putoamiseen sarjasta. Ensi kaudella en usko Espoon sijaitsevan liigakartalla tosin, noin syvältä suosta on aivan pirun vaikea ponnistaa.
Mitä täällä nyt spekuloidaan pelaamatta jäävillä peleillä? Johan @Jambo78 tuossa mainitsi, että mahdollisen kielteisen velkasaneerauspäätöksen jälkeen Bluesilla olisi vielä viikko aikaa maksaa velat ennen kuin seura joutuisi konkurssiin. Päätös tulee 3. päivä eli 10. päivän pelikin ehditään juuri ja juuri pelaamaan.
Tässä olisi se perustavanlaatuinen ongelma, että Hifkillä ja Hpk:lla tulisi olemaan kaksi ottelua vähemmän kuin muilla joukkueilla johtuen lohkojaoista. Eli tämä ei kävisi, vaikka Blues ei pystyisikään jatkamaan.Olisihan se järetöntä, jos Blues tipahtaisi kokonaan pois ja pisteet mitätöitäisiin. Menisi kaikki aivan sekaisin, tätä tuskin siis tapahtuu
Jos ei joukkueella ole esim nyt la varaa tai saa matkustaa Vaasaan pelaamaan, pisteet pitää luovuttaa mielestäni ehdottomasti suorana tappiona Sportille. Se on syytön tähän sotkuun. Samoin muille, joita vastaan pelejä vielä olisi. Siis, jos eivät saa operoida tai taloudellisesti pysty.
Konkkaa sieltä sitten pukkaa päälle. Saas nähdä, nähdäänkö Bluesia edes Vaasassa enää lauantain ottelussa.
Älä nyt panikoi, kyllä Sport varmaan pystyy Bluesin hoitamaan ihan "puhtaasti" pelaamalla kotona tai sitten ei ole ansainnut kympin sakkia. Tuollaiset "ilmaispisteet" antaisivat vain pahan maun kymppisijakamppailussa.
Ei pelaa "aivan varmasti". Toivottavasti pelaa, mutta jos et ole henk.kohtaisesti jokaista maksua, pelaajan ruokaa ja kahvia, katkenneita mailoja, dösän löpöjö, vakuutuksia, jääaikaa, tuomarikustannusta, edellisien kilsakorvauksia jne, jne.... maksamassa sitä mukaan, kun maksuhetki vaikka Nokian ABC:lla pelaajien kahveista koittaa, älä sano, että pelaa varmuudella.Aivan varmasti nähdään. Blues kyllä pelaa tämän kauden loppuun.
Mutta ensi kauden ja koko tulevaisuuden suhteen olen hieman epäileväinen.