Ehkei lyhyellä välillä kaikille joukkueille. Mutta oletan että jotain tuollaista mastermindit Liigan johdossa miettii.Kelle? Ei ainakaan Pelsuilla ole rahavirrat kasvaneet vaikka jengejä tulee saunasta liigaan joka kausi.
Ehkei lyhyellä välillä kaikille joukkueille. Mutta oletan että jotain tuollaista mastermindit Liigan johdossa miettii.Kelle? Ei ainakaan Pelsuilla ole rahavirrat kasvaneet vaikka jengejä tulee saunasta liigaan joka kausi.
Mikä estää Kalpaa, TPS:ää, Ilvestä yms. ylivelkaista putsaamasta pöytää?
Onko ottelumäärät nousseet? Tuossahan kirjoitettiin, että lisää otteluita ja tulee lisää rahaa. Se on selvää, että 30 kotiottelussa saa vähemmän lipputuloja kuin 35 kotiottelussa.Kelle? Ei ainakaan Pelsuilla ole rahavirrat kasvaneet vaikka jengejä tulee saunasta liigaan joka kausi.
Lisää joukkueita -> lisää otteluita -> lisää rahaa
Uskoin vain, että Kallioniemi saisi jotain järkeä tähän touhuun.
Lisää joukkueita -> lisää otteluita -> lisää rahaa
Kyllähän nuo asiasta päättävät perustelee sitä että toinen joukkue pk-seudulle on hyvä asia, ei niinkään suoraan paikallisvastustajana mutta vaikea kiistää etteikö Liigaa kiinnostaisi espoolainen jääkiekkojoukkue, toinen asia on sitten miten sen menestyy noin niinkun espoolaisten silmissä käydäänkö halilla yhtään enempää kuin ennenkään.
Isossa kuvassa IFK kannattajana suunta on surkea, paljon mitään sanomattomia joukkueita toinen toisen perään, ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen vaikka pärjäisivätkin Liigassa. Siksi itse odotan vain ja ainoastaan narreja.
_
16 joukkueen Liiga on melko karmea ajatus suoraan sanottuna. Tuonhan piti toteutua jo täksi kaudeksi mutta Bluesin talousongelmat "pelastivat". Liigasta pitäisi pikemminkin pudottaa yksi joukkue ja tietysti samalla mahdollistaa Mestiksestä nousu karsintojen kautta. Jos 16 joukkuetta tulee niin sitten alan vakavasti pohtia jotain boikottia. Parhaat pelaajat viedään joka kesä itään ja nuoret lupaukset 18-vuotiaina Pohjois-Amerikkaan. Liigaan jää lähinnä duunarit ja eläkeikää lähestyvät jäähdyttelijät.
Ei se mitään ratkaisisi, eikä tässä tarvitse ylpistyä taikka heittäytyä vitsikkääksi, on tuolla kymmenisen joukkuetta joilla riittää perinteitä Liigasta, yhteistä historiaa menneistä jne. En voi sille mitään ettei herätä tunteita nämä uudet tulokkaat, enkä ala täällä esittämään että wautsi wau kun kivaa saada lisää uusia paikkakuntia Liigaan jos ei kiinnosta. Ehkä tämä on sitä nykyaikaa kun laajennetaan väkisin Liigaa ja pelataan useita peleja näitä vähemmän kiinnostavia vastaan, siihen lisäksi vielä CHL-pelitkin. Paljon pelejä jotka ovat mielenkiinnon kannalta lähellä nollaa. Mulle toimi paremmin se 80-90 luvun SM-Liiga jossa oli noin 10 joukkuetta ja yksi siellä hännillä vaihtui välillä. CHL:kin menettelee jos vastassa on vaikkapa ruotsalaisia, finnkampeniin sarjajoukkuetasolla voisi syttyäkin, se on sitä järkevää nykyaikaa tässä kiekon laajenemisessa.niin eikös tuo ratkaisisi kaikki ongelmat?
Ei tarvi heittäytyä hölmöksi. On jokaisella varmasti kiinnostavammat ja vähemmän kiinnostavat joukkueet. Mulle Lukko, TPS, Tappara ja HIFK on kiinnostavia ja lopuista osa kiinnostaa vähän ja osa ei pätkän vertaa. Se että joukkueita vaan koko ajan lisätään tarkoittaa sitä että viimeksi mainittuja tulee vaan enemmän. Tämä tarkoittaa sitä että prosentuaalisesti tulee omat peleissä käynnit vähenemään entisestään.Joten pitäisi olla SM-liiga, ja Helsingin Liiga jossa pelaisi vain Narrit ja IFK? Kun muut ei kiinnosta ketään pätkääkään ja sulkijalihaksen ulkopuolelle kun ei viittis millään ku se on pelkkää maaseutua kuitenkin vain, niin eikös tuo ratkaisisi kaikki ongelmat?
Mitä Espoo United on ryssinyt?EU pysykööt alasarjoissa, kun itse asiansa ryssivät.
Mitä Espoo United on ryssinyt?
Eivät varmasti vastaisi, koska eivät ole mitään ryssineet. Sen tiedän itsekin, että Espoon Blues ryssi itsensä suohon ja pois Liigasta, mutta Espoo United on eri asia.Kysy heiltä. En minä heidän asioistaan vastaa.
Ei tarvi heittäytyä hölmöksi. On jokaisella varmasti kiinnostavammat ja vähemmän kiinnostavat joukkueet. Mulle Lukko, TPS, Tappara ja HIFK on kiinnostavia ja lopuista osa kiinnostaa vähän ja osa ei pätkän vertaa. Se että joukkueita vaan koko ajan lisätään tarkoittaa sitä että viimeksi mainittuja tulee vaan enemmän. Tämä tarkoittaa sitä että prosentuaalisesti tulee omat peleissä käynnit vähenemään entisestään.
Älä laita sanoja mun suuhun, jos kerran kommentoit niitä niin yritä ymmärtää lukemasi. Kirjoitin että tulijoista ei kiinnosta mikään muu kuin narrit.Kun ongelma kuului olevan ettei mikään muu kiinnosta kuin Narrit, tarjosin siihen vain ratkaisua..
Kun ongelma kuului olevan ettei mikään muu kiinnosta kuin Narrit, tarjosin siihen vain ratkaisua..
Ja ketä kiinnostaa sinun käynnit peleissä?
Miten Espoon palaaminen liigaan takaisin omalle paikalleen olisi suuri vääryys mestiksen isoja joukkueita kohtaan, kun yksikään niistä ei ole ilmoittanut haluavansa liigaan?