Taitaa Jorilla olla aika tismalleen samat pisteet tässä kohden, kuin edellisella kaudella samoihin aikoihin. Eiköhän niitä maalejakin ala sieltä tulemaan!
Se on just näin ja sen takia 5 min sitten uskalsin ottaa Jääskän Liigapörssijengiini, katselin että Jorin kannattelee sellaisille tehoille että kyllä siinä kertyy tänään täkyjä molemminpuolin!Jääskä ottaa Lehterän reppuselkään ja sitten se on menoa
Olen erimielinen tän suhteen, mielestäni Jäky on tän jengin MVP.Vesa Laine yms kumppanit hyviä, mutta kyllä Jori on tämän jengin MVP.
Taso ailahtelee liikaa. Lehterä nimenomaan tasalaatuinen ja nimenomaan tasaisen varma suorittaja.Olen erimielinen tän suhteen, mielestäni Jäky on tän jengin MVP.
Ja ikäähän hänellä on paljon vähemmän kuin joidenkin puheista voisi luulla. Tänäänkin selostaja käytti Lehterästä nimitystä pappa. Eihän 35-vuotias pelaaja ole vielä lähelläkään pappa-osastoa! Ainakaan Lehterä, kun elämäntavat meni jo vuosia sitten remonttiin fitness-vaimonsa johdolla.Jorpeli on juuri niin hyvä, kun odottaa saattoi. Ei enempää, eikä vähempää. Poikkeuksellisen nerokas korvienväli ja käsien taito toteuttaa. Ei siis käynyt toteen joidenkin pelot siitä, että alkaako ikä tulemaan vastaan. Ei ainakaan vielä. Tämä kausi mennään absoluuttisella huipulla liigassa.
Ja ikäähän hänellä on paljon vähemmän kuin joidenkin puheista voisi luulla. Tänäänkin selostaja käytti Lehterästä nimitystä pappa. Eihän 35-vuotias pelaaja ole vielä lähelläkään pappa-osastoa! Ainakaan Lehterä, kun elämäntavat meni jo vuosia sitten remonttiin fitness-vaimonsa johdolla.
Hitto tätä ajankulua! Juurihan Lehterä oli A-junnuikäinen narri, kun teini-Jorin käytöksestä kuuli ties mitä juttuja.
Heitän alkukauden osalta kyllä Lindbohmin niin Lehterän kuin Jäkynkin edelle!Olen erimielinen tän suhteen, mielestäni Jäky on tän jengin MVP.
Jäky on tärkeä siitä kahta sanaa. Mielestäni veti kuitenkin sentterinä viime kaudella paremmin jo oli kokonaisvaltaisempi. Haluaisin edelleen nähdä miehen kolmessa ensimmäisessä ja nimenomaan keskellä. Voisiko ikosta kokeilla laidalla?Olen erimielinen tän suhteen, mielestäni Jäky on tän jengin MVP.
Mun silmissäni George on Liigan paras pelaaja. Vaikka välillä ei häikäise, jokaisessa pelissä tulee useita tilanteita, joissa olen jäänyt monttu auki hämmästelemään: "Miten ihmeessä se tuon teki?" Moni varmaan nostaa Vesalaisen ykköseksi, mutta mulla nyt vain on aina ollut fetissi klassisiin taitosenttereihin.
Olen erimielinen tän suhteen, mielestäni Jäky on tän jengin MVP.
Heitän alkukauden osalta kyllä Lindbohmin niin Lehterän kuin Jäkynkin edelle!
Tässä on se tärkein. Ikosella on nyt ollut aikaa riittävästi vedellä plekseihin, logoon ja ohi kiekosta.Laukojan paikalle Ikosen sijaan Rask nyt ensialkuun, ja maskiin Pakarinen, tai sitten toisinpäin.
En minäkään Lehterää henkilökohtaisesti tunne, joten ei ole mitään faktaa elämäntavoista. Eikä nyt sinäänsä kiinnostakaan muuta kuin sen verran, että hyvässä kunnossa on 35-vuotiaaksi kiekkoilijaksi. Tuo juoppokuski oli oletettavasti Lehterän puolustuksen keksimä selitys sille, miksi oli soiteltu eräälle myyntimiehelle. Mutta se siitä omalta osaltani. En tahdo tästä mitään huumepoliittista moralisointikeskustelua. Lehterä tehkööt lomallaan mitä haluaa.Heti kärkeen sanon, että en tiedä mitään Lehterän elämäntavoista. Mutta muistan kun aikanaan fitness-vaimon kanssa puhui niiden muuttuneen. Tämän jälkeen sitten käytiin oikeudessa läpi huumeiden käyttöä ja kesän biletysrälläystä. Lehterällä taisi olla aivan nimetty juoppokuskikin. Ei mitään älyttömän hyvistä elämäntavoista kieliviä asioita, että urheilija juo niin usein, että hänellä on ihan vakituinen juoppokuskikin.
No ei pitäis. Tiedän monta jengiä jossa ei pitäis olla.Tällainen keskushyökkääjä pitäis olla joka joukkueessa.
Mä tiedän yhden liigajengin, jossa aina pitäisi olla vähintään yksi. Mutta nykyään niitä ei kasva puissa.No ei pitäis. Tiedän monta jengiä jossa ei pitäis olla.