Ihan kiva että sai vihdoin onnistumisen.
Kiva että tykkäsit :)
Ihan kiva että sai vihdoin onnistumisen.
Kiva että tykkäsit :)
Hyvällä vai pahalla?En muuten tiedä huomasin kukaan, mutta Schamltz otti Innalan puhutteluun ennen kolmatta erää
Tällä hetkellä about jokanen jätkä tekee virheitä koska peli on niin saatanan sekasin.@Pate44 , kyllä JS:lle virheitä tulee joka pelissä, helppojakin. Ja välillä aika paljonkin. Mutta se on ymmärrettävää, koska uudet kuviot, jengikaveri, jne. Välillä tulee kyllä ihan puhtaasti pelinlukuvirheitäkin, joita mun mielestä ei pitäisi tuon ikäiselle ja tuon tason pakille tulla, mutta so not.
Tottakai jokainen pelaaja tekee virheitä ja varmaan jokaisessa pelissä, mutta muihin pakkeihin verrattuna virheiden määrä on pieni enkä muista että olisi aiheuttanut yhtään maalia vastustajalle.@Pate44 , kyllä JS:lle virheitä tulee joka pelissä, helppojakin. Ja välillä aika paljonkin. Mutta se on ymmärrettävää, koska uudet kuviot, jengikaveri, jne. Välillä tulee kyllä ihan puhtaasti pelinlukuvirheitäkin, joita mun mielestä ei pitäisi tuon ikäiselle ja tuon tason pakille tulla, mutta so not.
Erittäin hyvä hankinta ja parantaa varmasti vielä. Ja tuhat lisäpistettä tyylistä. Varmaan odottelee jo kiihkeästi, milloin diskoteekeissä saa taas tampata :D.
Ainakin Innalan ilmeistä päätellen ei positiivisin viesti, oiskohan sitten sanottu siitä kiekon hautomisesta kun Innala rupesi rakentamaan peliäkin ylivoimalla, eikä aina vain koittanut itse. Muutenkin tuntui että Innala syötteli kolmannessa erässä paljon enemmän, kun kahdessa edeltävässäHyvällä vai pahalla?
Ainakin Innalan ilmeistä päätellen ei positiivisin viesti, oiskohan sitten sanottu siitä kiekon hautomisesta kun Innala rupesi rakentamaan peliäkin ylivoimalla, eikä aina vain koittanut itse. Muutenkin tuntui että Innala syötteli kolmannessa erässä paljon enemmän, kun kahdessa edeltävässä
Tottakai jokainen pelaaja tekee virheitä ja varmaan jokaisessa pelissä, mutta muihin pakkeihin verrattuna virheiden määrä on pieni enkä muista että olisi aiheuttanut yhtään maalia vastustajalle.
Nyt kun on tuoreessa muistissa mitä pelaaja lopulta osaa niin voi käydä vaikka tutustumassa Patrick Carlssonin ketjuun. Pointti on vain nyt siinä ettei tämänkään todellista potentiaalia ole mitattu alle 10:ssä liigapelissä.
Pelaa ihan hirveällä tunteella ja on aivan saatanan kiukkunen jos mokaa itse, ja välillä kiukkunen jos kaverikin möhlii typeryyttään.