Mun poika pelaa #94. Eka on oma syntymävuosi, jälkimmäinen Hessulta.Schmaltzin pelinumero 93. Aika laiton numero puolustajalle!
Pidän laillisena :D :D
Mun poika pelaa #94. Eka on oma syntymävuosi, jälkimmäinen Hessulta.Schmaltzin pelinumero 93. Aika laiton numero puolustajalle!
Schmurfz.Olen nimennyt kaverin Smurffiksi. Vai ehtikö joku jo ennen?
...Täytyy ihmetellä kuitenkin miten noilla raameilla ei miestä lennä enemmän seinille ja miksei ikinä lauo. Ei ole lämännyt vielä kertaakaan ekaan kolmeen matsiin ja eikös tällä kaverilla pitänyt olla ihan hirveä piiska? Pelkkä hyvän ensimmäisen syötön antaminen ei riitä pitkässä juoksussa.
Onkohan joku käynyt mainitsemassa Smaltsille tämän pehmeydestä, sen verran mallikkaasti lähti Talaja tonttiin maalinedustalla.
Jordie alkaa varmaan löytää dumareiden linjan. On varmaan aika hankala tietää, että mitä täällä Euroopassa saa ns. "tehdä" ku ei ole minkäänlaista omaa kokemusta asiasta.Onkohan joku käynyt mainitsemassa Smaltsille tämän pehmeydestä, sen verran mallikkaasti lähti Talaja tonttiin maalinedustalla.
Mä en oo ihan päässyt vielä perille, että minkä profiilin kaveri on kyseessä. Toistaiseksi pelannut hyvinkin peruspuolustajana vailla suuria vahvuuksia tai heikkouksia.
Annetaan vielä aikaa totutella, mutta kohtuullista ykkössyöttöä lukuunottamatta ei ole mun silmään väläytellyt vielä millään saralla.