Robin Big Snake
Jäsen
Siklenka oli vaan rottien kouluttaja, rottamaisella tavalla toki.
Ah, tosiaan. Komarov hiillosti kerran Lukon jannut tyrimään pelin suoraan Pelsuille kun Siklenkan sipuli ei kestänyt.
Siklenka oli vaan rottien kouluttaja, rottamaisella tavalla toki.
Et viittis laittaa sitä pätkää, tai linkkiä siihen, tänne niin saatais muutkin katsoa?Näin klipin, mikä oli heikko laatuinen.
taklaaja oli juhani? Meni sekaisin ja pahasti. Sain semmoisen kuvan, kun puhuttiin siihen sävyyn, että koska seuraavan kerran. Eikai Juhani ole paljoa sikaillut kaukalossa?Ettei Ritolalla mennyt nyt Tyrväiset sekasin?
Ah, tosiaan. Komarov hiillosti kerran Lukon jannut tyrimään pelin suoraan Pelsuille kun Siklenkan sipuli ei kestänyt.
Sinänsä yhden pelin häviäminen jollekin Pelicansille ei ole mikään maata mullistava juttu. Vastustajan rottien äärimmäinen kouluttaminen on sen sijaan muistelun arvoinen asia, myös Ilkka Pikkaraisen opettamista muistelen kyseiseltä kaudelta lämmöllä.
Joo, Leksaa ei vaan paljon mitkään "kouluttelut" kiinnosta ja sama touhu jatkui niinkin myöhään kuin samassa matsissa. Eli ei mitään vaikutusta paitsi pelin häviäminen.
Joo, Leksaa ei vaan paljon mitkään "kouluttelut" kiinnosta ja sama touhu jatkui niinkin myöhään kuin samassa matsissa. Eli ei mitään vaikutusta paitsi pelin häviäminen.
Siklenka tosiaan tyrmäsi Pikkaraisen parilla lyönnillä, yksi taisi osua vasta kun kaveri putosi polvilleen. Sai myös HIFK:n kannattajien kehut. Mike hoiti hommansa tyylillä olipa vastassa sitten Pikkaraisen kaltainen iso karju tai Komarovin tyyppinen pieni peikonalku.Eikös Siklenka myös Pikkaraisen "murjonut"? Tosin reilussa tappelussa taisi voittaa, mutta jatkoi lyömistä kun Pikkarainen oli maassa.
Siinähän joku taisi ensin kohdella kaltoin Lukon pelaajaa, Siklenka lähti selvittämään ja Pikkarainen teki jotain. Ei tarkempia muistikuvia.
Tosin voidaan miettiä onko taklata selästä (terveisiä huhtalantommille) vai takoa maassa makaavaa, toisessa sentään toinenkin osapuoli tietää mitä on tulossa.
Kyllä se vaan rupeaa kiinnostamaan, jos viedään jalat edellä päätyovista ulos. Veikkaan, että RD antaa "luvan" ajaa Tyrväistä, jos kohdalle osuu ja esim. Nurmi on viime vuosina esittänyt sellaisia keskialueen pommeja, että pistää tyhmemmänkin kaverin miettimään.
On tämä ihme jeesustelua. Ensin valitat kuin sotaorpo, siitä kuinka Tyrväinen ajeli Vahalahden. Heti perään kuitenkin kehut Nurmea ja sitä kuinka hän kolaa samalla tavalla jonkun. Eiköhän tässäkin tapauksessa molemmat hoitaneet hommansa, niin Tyrväinen kuin Virtanenkin. Johan tuo taklaus tuubista löytyy, siitä vain sitten kelailemaan ja freimi kerrallaan analysoimaan.
Tyrväinen yritti nyt samantapaista Lukon kultakypärän suhteen joten jatkossa Tyrväisen kannattaa pitää pää ylhäällä kun Lukon isommat pojat alkaa taklaamaan.
Onko siis raumalaisten mielestä oikein kostaa ruma taklaus toisella rumalla taklauksella?Jos et tiedä tapahtumien taustoja, niin parempi ettet kirjoittaisi tänne. Tommi Kovasen uran lopettanut päähän kohdistunut taklaus liittyy tuohon Nurmen kuittiin. Tyrväinen yritti nyt samantapaista Lukon kultakypärän suhteen joten jatkossa Tyrväisen kannattaa pitää pää ylhäällä kun Lukon isommat pojat alkaa taklaamaan.
Ben Amor saa hakata Peltosen ihan vapaasti, mutta Jonnessa roikkuu aina tuomarit kaksin käsin.Tuostahan voi jokainen tilanteen itse katsoa. Toinen sanoo puhdas ja toinen sanoo rumin ikinä. (linkki Youtubeen)
Itse en kyllä pelkästään Vahalahden herpaantumisesta puhuisi...
Hatunnosto Jonnelle.
Tuostahan voi jokainen tilanteen itse katsoa. Toinen sanoo puhdas ja toinen sanoo rumin ikinä. (linkki Youtubeen)
Hatunnosto Jonnelle.
Tuostahan voi jokainen tilanteen itse katsoa. Toinen sanoo puhdas ja toinen sanoo rumin ikinä. (linkki Youtubeen)
Hatunnosto Jonnelle.
Virtanen saa penkiltä lähtemisestä varmaan muutaman pelin ylimääräistä, mutta Lukon kannalta ikävämpää on hänen leimaantumisensa tässä vaiheessa kautta. Virtasen kädet sidotaan aika tiukasti, sillä hän olisi rikoksen uusia seuraavassa tapauksessa.
Virtanen itse kommentoi, että hyppäsi kentälle koska hänen kanssaan vaihtanut pelaaja tuli vaihtoaitioon. Sen voi tuolta videoltakin todeta. Samaan aikaan hyppää Ahtolakin kentälle kun vaihto on käynnissä.
Onko siis raumalaisten mielestä oikein kostaa ruma taklaus toisella rumalla taklauksella?
Mielestäni kyllä tuo Virtasen tapa on se oikea..
Kyllä se vaan rupeaa kiinnostamaan, jos viedään jalat edellä päätyovista ulos. Veikkaan, että RD antaa "luvan" ajaa Tyrväistä, jos kohdalle osuu ja esim. Nurmi on viime vuosina esittänyt sellaisia keskialueen pommeja, että pistää tyhmemmänkin kaverin miettimään.