Päivärinnan katsottuani, niin tuli kylläpä tuli Karalahti + 6ix9ine fibat.
Karalahti siinä mielessä, että kaikki on omalta puoleta mennyt aivan niin kuin on pitänyt. Itsessä ei ole mitään vikaa ja jätkät on vaan jätkiä jos jotain tapahtuu. Viina ei ole ongelma ja sammumiset vain vahinkoja, joita itsekin ihmettelee.
6ix9ine siinä mielessä, että Monsterimonni näyttää uhkaavan poltetun maan taktiikalla. "Kaikki tulee ilmi aikanaan, jos oikeuteen joudutaan". Itselläni tuli muutaman kerran myötähäpeä kun kuuntelin näitä juttuja, mutta voihan se olla, että minä olen ainoa.
Kyllähän Virtanen on itsellensä syvän kuopan kaivanut. Vähän vaikealta tyypiltä vaikuttaa. Ei ole ollut koskaan kahta sopimusta, vähän vaan tullut leivottua jotakin turpaan ja silloin tällöin ollaan munasillaan. Eipä siinä.
Sen verran olen samaa mieltä, että eihän noilla nyt julkisuuteen tulleilla asioilla vielä ihan automaattisesti työpaikka lähde - mutta onko se koko tarina?. Kohta kai mitataan, että lähteekö jääkiekkoilijalta työpaikka niillä tötöilyillä, jotka Virtanen on suorittanut. Jos olisin jääkiekkopomo niin kovasti miettisin, että ottaisinko mahdollista ongelmakimppua joukkueeseeni. Onnea TPS:lle. Tästä saagasta on tuskin viimeistä sivua nähty.