KyöstiLauteilta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JoKP
Hiukan nöyryyttävää, että Iisalmen Peli-Karhut vie meiltä valmentajan kesken sopimuskauden. Toivottavasti ei tapahdu enää ikinä.Minä luulen, että Simo sai paremman tarjouksen Iisalmesta ja siellä se KalPa-kortti kurkistelee taustalla. Tietenkin hänen kannattaa lähteä, kun on saanut tuulta siipiensä alle kuluneella kaudella. Pitää mennä silloin kun on tilaisuus eikä jäädä paikoilleen odottamaan parempia aikoja. Täällä meillä ensi kausi on vielä vajavainen ehkä sitten vasta 25-26-kaudella mekin kisataan Iisalmen tapaan aivan Mestiksen kärjessä. Siksi Iisalmi on Simolle parempi vaihtoehto tässä kohtaa. Näin luulen.
Mitä Meriläiseen tulee, niin käsittääkseni jatkokin on vielä täysin mahdollista ja siellä on muuten tulossa ihan mielenkiintoisia paluumuuttajiakin.
Toivottavasti Meriläinen antaa vielä itselleen mahdollisuuden. Hänessä on potentiaalia uudeksi Jani Keräseksi ja vähän vielä enemmänkin.
Seuran sometiedote halliin ja tulevaan kauteen liittyen.
ENSIMMÄINEN YLEISÖTAPAHTUMA JOULUKUUN ALKUPUOLELLA - LOISTAVA ASIA KIEKKO-POJILLE!
Jääurheilukeskuksen pääurakoitsijana toimii YIT, jonka johdolla on tarkennettu sisävalmistusvaiheen aikataulu ja samalla rakennustyön valmistuminen.
27.3. esitetyn aikataulun mukaan lähtökohtana on hallin valmistuminen niin, että jäähallissa voidaan järjestää ensimmäinen yleisötapahtuma rajoitetusti viikonloppuna 5.-8.12.2024. Hallin viimeistelytyöt oheisharjoittelutiloissa sekä talotekniikan säätötyöt jatkuvat ja valmistuvat tammikuussa 2025 viikon 3 loppuun mennessä, jolloin työmaa on kokonaan valmis.
- Tämä on hieno uutinen meille ja meidän toiminnalle, että päästään ensimmäiset Joensuun kotiottelut pelaamaan joulukuun alussa uudella areenalla. Nyt voimme lähteä normaalilla suunnitelmilla rakentamaan ensi kauttamme. Syksy aloitetaan vierakiertueella. Pelaamme vain 2-3 kotiottelua maakunnassa ja loput runkosarjan ottelut Joensuussa, kertoo Kiekko-Poikien manageri Jaakko Lipponen.
Nyt on selkeästi voitava tehty ja aikatauluun saatu niin suuri varmuus kuin siihen voi saada. Hienoa! Toivottavasti YIT toimittaa eikä yllätyksiä seuraavan reilun 8 kuukauden aikana tule.