Joko riittää?

  • 25 917
  • 133

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Riittääkö tämä pelleily jossakin vaiheessa jo SaiPan hallitukselle ja omistajille? Pitäisikö jotakin tehdä?

SaiPa on valahtanut viime vuosien aikana liigan surkeimmaksi organisaatioksi. Siihen on kaivettavissa ihan faktaa tilastoista, jos joku ei halua uskoa. Touhussa ei ole minkäänlaista punaista lankaa ja tiedän etten ole ainut kannattaja jota ei enää edes kiinnosta. Haluan edelleen tietää otteluiden tulokset, mutta pelien seuraamisella ei ole minulle mitään väliä.

Joku tulevaisuuden strategia piti julkaista jo kesällä mutta ei voitu kun tässä oli niin paljon "liikkuvia osia". Nyt se piti julkaista kun hallihankkeen kanssa tultiin ulos. Mutta ei julkaista.

En tiedä mitä siellä toimistolla ajatellaan, mutta onhan tämä touhu aivan järjettömän huonoa. SaiPa on jälleen 15 vuoden tauon jälkeen täysi vitsi Lappeenrannassa ja oikeastaan koko Suomessa. Hienosti vedätte!

SaiPa vain roikkuu mukana liigassa kun minkäänlaista takapainetta ei ole. Toimistolla vain valitellaan tilannetta mutta töitä ei tehdä kyllä millään tavalla. Liigassa pelaa 15 joukkuetta, joista 10 menee pudotuspeleihin ja pyöreästi näiden lisäksi 3 taistelee pudotuspelipaikasta kevääseen asti. SaiPa on jälleen kerran tilanteessa, että se ei pysty olemaan edes tuossa 13 joukkueen joukossa ja kausi on marraskuussa ohi. Jos joku sanoo, että yritetään tosissaan niin kyllä vähän naurattaa.

Eikä voida mennä edes sen taakse, että oltaisiin jotenkin poikkeuksellisen pieni organisaatio tässä liigassa.

Joukkueelta ja valmennukselta ei mitään pois, ei ole teidän syytä että joudutte pelaamaan ja toimimaan tässä organisaatiossa.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Voisiko joku viisaampi selventää, kun ei tyhmä Hakalin mies ymmärrä. Miten on mahdollista, että samat nimimerkit kirjoittaa joka pelin aikana ja sen jälkeen ” en enää ikinä katso yhtään peliä eikä saipa enää kiinnosta, vetäkää käteen ja pitäkää tunkkinne”. Mistä ne tietää kirjottaa että,taas meni kaikki perseellen, jos ei ole kauden kolmannen tappion jälkeen katsottu yhtään peliä? Eikä edes tuloksia?
Katson pelit, joko telkkarista tai paikan päältä. Miksi? Koska pitäähän se jotain harrastusta olla! Onko parempi mennä pelin ajaksi Miljaan imemään kaljaa, vai katsella matsi kävi siinä miten kävi?
Tästä on sama matka Kilpisjärvelle, kuin sinne missä sataa ohjuksia niskaan. Ei tämä loppujen lopuksi niin vakavaa ole.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Keltainen no se on jumaliste justiinsa näin.

Turha se on alkaa uhoamaan, että heitän lelut ja kausikortin nurkkaan ja irtisanon Cmoren ellei Markkasta heitetä hankeen. Tästä jutusta välittää niin paljon, että pakko seurata vaikka kuinka vituttaisi. Joka voitto ilahduttaa, 2 pistettä Oulusta tuntuu neljältä.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Nimenomaan se on niin että seurasta välittää, vaikka seuraa johdetaan ihan surkeasti. Mielellään sitä näkisi että tässä seurassa kannettaisiin vastuuta eikä vain taputeltaisi olalle. Jos kaikki vain hiljaa tyytyvät nykymenoon niin se on seuran hallitukselle ja johdolle signaali että tällainen "yritettiin niin kovasti muttei onnistuttu kun on niin pienet resurssitkin" -puuhastelu on maksavan yleisön mielestä hyväksyttävissä. Seuran johdon on pakko ymmärtää ettei näin vittu sentään voida jatkaa!
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Niin ja vaikka tulee kuonoon, niin mitä sitten? Kotipelissä saa olla rapiat kolme tuntia kotoa pois akkaa häiritsemästä, muutamaa tuttua näki ja kolesterolin mittaajan kiusaksi grillimakkaran syötyä. Sinapilla. Kotiin ja saunaan, kun tuleva leski on älynnyt lämmittää. Siihen päälle kaksi olutta kun kaataa pitkään lasiin, niin onko se niin elämän ja kuoleman asia, miten siinä pelissä kävi.
Minulle ei ole, muista en tiedä.
Tottakai seuran herroja pitäisi kiinnostaa, miten tapeltaisiin mitaleista joka vuosi. Menestystä jos tavoitellaan, niin heidän toimissaan on paljonkin kritisoitavaa. Mutta minulle riittää, et on peli jota katselee. Jos tehdään lonkka, niin ajellaan Imatralle. Kellä kävellään Lauritsalan kentälle katsomaan kun Lautp pojat pärjää!
 
Viimeksi muokattu:

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Lepranmies, kun ei kiinnosta eikä pelien seuraamisella ole mitään väliä, niin lopeta SaiPan mollaaminen.

SaiPa kiinnostaa kovastikkin, mutta tällä hetkellä tuo toiminta tarvitsee pitkällä tähtäimellä ison muutoksen ja mielestäni on ihan aiheellista ihmetellä että SaiPa on vuodesta toiseen liigan hännillä.

Voisiko joku viisaampi selventää, kun ei tyhmä Hakalin mies ymmärrä. Miten on mahdollista, että samat nimimerkit kirjoittaa joka pelin aikana ja sen jälkeen ” en enää ikinä katso yhtään peliä eikä saipa enää kiinnosta, vetäkää käteen ja pitäkää tunkkinne”. Mistä ne tietää kirjottaa että,taas meni kaikki perseellen, jos ei ole kauden kolmannen tappion jälkeen katsottu yhtään peliä? Eikä edes tuloksia?
Katson pelit, joko telkkarista tai paikan päältä. Miksi? Koska pitäähän se jotain harrastusta olla! Onko parempi mennä pelin ajaksi Miljaan imemään kaljaa, vai katsella matsi kävi siinä miten kävi?
Tästä on sama matka Kilpisjärvelle, kuin sinne missä sataa ohjuksia niskaan. Ei tämä loppujen lopuksi niin vakavaa ole.

Eikö tilanteessa siis oikeasti ole mitään kritisoitavaa?

Ei se minua haittaa jos joku katselee kaikki pelit tyytyväisenä ja ostaa nuo Markkasen höpötykset tulevaisuudesta mutta en ymmärrä sitä ettei tästä seurasta saa heidän mielestään puhua negatiiviseen sävyyn. Tai jos ei ole jokaista peliä katsonut, ei ole oikeutta valittaa. Tottakai on oikeus valittaa, vaikka ei kstsoisi peliäkään kaudella!

Samaa mieltä olen kyllä siitä, että "vetäkää käteen" kommentit eivät tuo mitään arvoa mihinkään keskusteluun.

Niin ja vaikka tulee kuonoon, niin mitä sitten? Kotipelissä saa olla rapiat kolme tuntia kotoa pois akkaa häiritsemästä, muutamaa tuttua näki ja kolesterolin mittaajan kiusaksi grillimakkaran syötyä. Sinapilla. Kotiin ja saunaan, kun tuleva leski on älynnyt lämmittää. Siihen päälle kaksi olutta kun kaataa pitkään lasiin, niin onko se niin elämän ja kuoleman asia, miten siinä pelissä kävi.
Minulle ei ole, muista en tiedä.

Fakta on myös se että ne peleissä käymiset loppuu jos SaiPassa ei ala tapahtumaan muutosta. Tai ainakin näitä pelejä käydään katselemassa alemmilla sarjatasoilla. Ei nuo häviämiset varmastikkaan kenenkään elämää pilalle pistä, mutta tietysti kun tätä pyöritetään käytännössä katsojien rahoilla ja tavoitteet on kuulemma joka kausi pudotuspeleissä niin kyllähän sitä jonkinlaista menestystä voisi myös odottaa.

Minä en valittaisi sekunttiakaan jos seura ilmottaisi kaudesta toiseen tavoitteen olevan "sijat 14-15". Silloin oltaisiin tavoitteessa ja kaikki sen päälle olisi todellakin plussaa.
 

emz1

Jäsen
Riittääkö tämä pelleily jossakin vaiheessa jo SaiPan hallitukselle ja omistajille? Pitäisikö jotakin tehdä?
On helppo huutaa että tehkää, erotkaa, muuttakaa se, tämä ja tuo.

- Mitä itse tekisit SaiPan käytettävissä olevilla resursseilla?
- Kuka olisi Markkasen seuraaja?
- Kuka olisi Tersan seuraaja?
- Mikä olisi se tapa jolla hankkisit SaiPalle enemmän rahaa kassaan?
- Jos SaiPalla olisi tämän kauden jälkeen 300k extraa niin mihin käyttäisit sen?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
On helppo huutaa että tehkää, erotkaa, muuttakaa se, tämä ja tuo.

- Mitä itse tekisit SaiPan käytettävissä olevilla resursseilla?
- Kuka olisi Markkasen seuraaja?
- Kuka olisi Tersan seuraaja?
- Mikä olisi se tapa jolla hankkisit SaiPalle enemmän rahaa kassaan?
- Jos SaiPalla olisi tämän kauden jälkeen 300k extraa niin mihin käyttäisit sen?
Nämä on valideja kysymyksiä, johon pitää vastata organisaation omistajien toimesta pääasiassa. Eikai meidän näihin tarvitse tietää vastauksia? Maksetaan tuotteesta, joka ei ole kauhean kunnossa. Sama se sinänsä on miten se korjataan, mutta yllä olevat teesit voi myöskin olla avaimia parannukseen. En käsitä minkä takia ensimmäinen vastaus on aina kyseenalaistaa kritiikki tyyliin, että vastaa nyt ite ensin.

Ja ketjun aiheeseen, ei välttämättä vielä riitä. Jonkun verran saa vielä tapahtua, jotta riittää.
 

THV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Mielestäni turha tässä on yksittäistä tekijää (Markkasta) syyttää. Ei kait se Markkanen yksin tätä balettia pyöritä. Tekijöitä seurassa on paljon ja ne pitää saada tekemään yhteistä juttua hallituksesta, omistajista, pelaajista aition tarjoilijoihin. Hallituksen ja omistajien pitää huolehtia taustat ja toiminta sille tasolle, että on edellytykset toimia. Toimiston pitää huolehtia sidosryhmät, fanit, hankkia pelaajat ja vastata arjen pyörittämisestä. Pelaajien ja valmennuksen pitää sitoutua joukkueena yhdessä siihen mitä tehdään. Vastahan meillä oli ns. Virran moni vuotinen projekti mikä vaan ei toiminut. Syitä siihen on monia ja turha niistä enää märehtiä. Yhdessä toimimalla tämä toimii, mutta se vaatii kaikilta hommia ja sitoutumista.
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Minusta kritisoida saa ja pitääkin. Kunhan kritiikissä on joku pointti.

SaiPa todentotta herättää tunteita. Valitettavasti viime vuosina voittopuolisesti ei-riemua.

Itse haastan SaiPan hallituksen. Onko heillä pelikirja 2020- luvulla. Sanoisin, että ei ole. Siksi heikosti hallituksen työ näkyy yrityksen ohjastamisena ja luotaamisena kohti haastavia aikoja. Ollaanko jumituttu ry- aikaan.
 

redpecka

Jäsen
On helppo huutaa että tehkää, erotkaa, muuttakaa se, tämä ja tuo.

- Mitä itse tekisit SaiPan käytettävissä olevilla resursseilla?
- Kuka olisi Markkasen seuraaja?
- Kuka olisi Tersan seuraaja?
- Mikä olisi se tapa jolla hankkisit SaiPalle enemmän rahaa kassaan?
- Jos SaiPalla olisi tämän kauden jälkeen 300k extraa niin mihin käyttäisit sen?
Mikä koulutus tai työhistoria pitää jatkoaikakirjoittajalla olla, jotta voi kritisoida ja/tai purkaa pettymystään?

Eikö nuo luettelemasi asiat olisi miljoonabisnestä pyörittävän SaiPan velvollisuus ratkaista? Kolmos- ja neloskohtaan huutelen kumminkin täältä metsän laidasta, että SaiPa voisi hommailla sellaisia työntekijöitä joilla on jotain käsitystä näistä asioista eikä tarttisi kysellä kirjoittelufoorumeilta vinkkejä.
 

emz1

Jäsen
En käsitä minkä takia ensimmäinen vastaus on aina kyseenalaistaa kritiikki tyyliin, että vastaa nyt ite ensin.
Mikä koulutus tai työhistoria pitää jatkoaikakirjoittajalla olla, jotta voi kritisoida ja/tai purkaa pettymystään?
Kyllä minä ainakin lähtökohtaisesti ajattelen niin että jos on kompetenssia vaatia toimitusjohtajan tai johtoportaan eroa niin silloin siellä on varmaan myös jonkinlaista näkemystä siihen että mistä tulee paremmat ratkaisut tilalle.

Jos ei ole, niin ei se minua haittaa. Kokoajanhan täällä huudellaan potkuja milloin kenellekin (tj, johtoporras, pelaajat, valmentajat) mutta olisihan se positiivinen poikkeus jos siellä taustalla olisi jokin ajatus että miksi näin ja miten tästä eteenpäin. Huudella saa aina ja sitähän täällä ansiokkaasti tehdäänkin.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kyllä minä ainakin lähtökohtaisesti ajattelen niin että jos on kompetenssia vaatia toimitusjohtajan tai johtoportaan eroa niin silloin siellä on varmaan myös jonkinlaista näkemystä siihen että mistä tulee paremmat ratkaisut tilalle.

Jos ei ole, niin ei se minua haittaa. Kokoajanhan täällä huudellaan potkuja milloin kenellekin (tj, johtoporras, pelaajat, valmentajat) mutta olisihan se positiivinen poikkeus jos siellä taustalla olisi jokin ajatus että miksi näin ja miten tästä eteenpäin. Huudella saa aina ja sitähän täällä ansiokkaasti tehdäänkin.
Miksi Jussille vaaditaan potkuja? Koska hänen aikanaan tämä yhtiö on mennyt oikeastaan kaikilla mittareilla enemmän tai vähemmän päin sitä itseään. Se on yrityksen hallituksen tehtävä valita yritykseen sellainen toimitusjohtaja joka saa tulosta aikaan, ei asiakkaiden tehtävä missään tapauksessa. Tällaista tilannetta pelkäsin jo siinä vaiheessa kun Jussin pesti julkaistiin, osaomistajaa ei uskalleta/haluta laittaa asemansa mukaiseen tulosvastuuseen, kun onhan se nyt niin hyvä jätkä.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Kyllä minä ainakin lähtökohtaisesti ajattelen niin että jos on kompetenssia vaatia toimitusjohtajan tai johtoportaan eroa niin silloin siellä on varmaan myös jonkinlaista näkemystä siihen että mistä tulee paremmat ratkaisut tilalle.

Jos ei ole, niin ei se minua haittaa. Kokoajanhan täällä huudellaan potkuja milloin kenellekin (tj, johtoporras, pelaajat, valmentajat) mutta olisihan se positiivinen poikkeus jos siellä taustalla olisi jokin ajatus että miksi näin ja miten tästä eteenpäin. Huudella saa aina ja sitähän täällä ansiokkaasti tehdäänkin.
Ai vähän niin kuin ravintolassa jos et ole tyytyväinen annokseesi, niin mitään et saa sanoa, ellei ole kompetenssia kokkailla itse parempaa? Melkein sanoisin, ettei toimi ihan noin.

Eikö se ytimessä oleva ongelma muutenkin ole nyt se, että SaiPa kyntää ties monennettako vuotta putkeen, ja siihen esitetään ratkaisuksi toimarin yms vaihtoon laittamista?
 

emz1

Jäsen
Ai vähän niin kuin ravintolassa jos et ole tyytyväinen annokseesi, niin mitään et saa sanoa, ellei ole kompetenssia kokkailla itse parempaa?
En tiedä miten sinä toimit ravintolassa, mutta itse en ole kertaakaan ajautunut tilanteeseen jossa olisin vaatinut kokille tai hänen esihenkilölle potkuja. Palautetta on toki voinut antaa tai ideoita miten tämä toimisi minun mielestä paremmin että olisin tyytyväisempi asiakas.

Melkein sanoisin että toimii noin.

Miksi Jussille vaaditaan potkuja? Koska hänen aikanaan tämä yhtiö on mennyt oikeastaan kaikilla mittareilla enemmän tai vähemmän päin sitä itseään. Se on yrityksen hallituksen tehtävä valita yritykseen sellainen toimitusjohtaja joka saa tulosta aikaan, ei asiakkaiden tehtävä missään tapauksessa.
Minä kysyn näitä asioita myös sen vuoksi koska ei minulla ainakaan ole sellaista tietoa olemassa työnkuvista ja vastuualueista tai siitä että onko Markkasella edes sellaisia työkaluja tai resursseja että hän voisi onnistua. Jos jollain on (kuten muutamilla nimimerkeillä on suhteita enemmän) niin otan mielellään vastaan tietoa jossa voidaan osoittaa että kun Markkanen vaihtuu niin kaikki on paremmin mutta itse lähinnä pelkään että uuden kaverin tullessa saadaan uusi kaveri syömään sama paska samoilla resursseilla.

Ei minua haittaa jos Markkanen vaihtuu mutta enemmän pidän katsetta kokonaiskuvassa eli onko tj saanut riittävän tuen ja työkalut taustalta vai ei. Se kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin satunnainen öyhötys milloin kenenkin potkuista.
 
Viimeksi muokattu:

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
En tiedä miten sinä toimit ravintolassa, mutta itse en ole kertaakaan ajautunut tilanteeseen jossa olisin vaatinut kokille tai hänen esihenkilölle potkuja. Palautetta on toki voinut antaa tai ideoita miten tämä toimisi minun mielestä paremmin että olisin tyytyväisempi asiakas.

Melkein sanoisin että toimii noin.
Ravintolassa jos asiakkaat ovat tyytymättömiä annoksiinsa, asiakkaat vaihtavat toisiin ravintoloihin, ja huonoksi todetun ravintolan toiminta hiipuu kunnes loppuu jollei toimintaa korjata.

Urheiluseurassa asiakkaiden sitoutuneisuus yhteen toimijaan on paljon parempi, mutta ei sitäkään ole tervettä jatkuvasti testata. Kyllä tämä alamäki vihelletään vielä poikki, mutta toivon että se tapahtuisi yrityksen sisältä tehtynä, eikä asiakkaiden kaikkoamisen tai Liigasta potkimisen seurauksena.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai vähän niin kuin ravintolassa jos et ole tyytyväinen annokseesi, niin mitään et saa sanoa, ellei ole kompetenssia kokkailla itse parempaa? Melkein sanoisin, ettei toimi ihan noin.

Eikö se ytimessä oleva ongelma muutenkin ole nyt se, että SaiPa kyntää ties monennettako vuotta putkeen, ja siihen esitetään ratkaisuksi toimarin yms vaihtoon laittamista?
Joo mutta ei sellanen "kaikille kenkää" -keskustelu ole oikeastaan minkään arvoista. Se ei kerro mitään. Jos osataan sanoa että kaikki on paskaa paitsi kusi verta niin sen osaa sanoa jopa ne yläasteen röökipaikkalaiset. Että toivoisi että ihmisillä olisi vähän tarkemmin sanottavaa siitä mikä on pielessä ja miten pitää korjata. Muuten kuin että kaikki vaihtoon. Vitutusketju on jo olemassa jossa voi päästellä höyryjä silloin kun fiilis on vaan se että vituttaa ja kaikki vaihtoon.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
On helppo huutaa että tehkää, erotkaa, muuttakaa se, tämä ja tuo.

- Mitä itse tekisit SaiPan käytettävissä olevilla resursseilla?
- Kuka olisi Markkasen seuraaja?
- Kuka olisi Tersan seuraaja?
- Mikä olisi se tapa jolla hankkisit SaiPalle enemmän rahaa kassaan?
- Jos SaiPalla olisi tämän kauden jälkeen 300k extraa niin mihin käyttäisit sen?

En tiedä tarkalleen, mitkä ovat käytettävissä olevat resurssit mutta en usko niiden olevan kovin paljon huonommat kuin muiden keskikastin
seurojen vastaavat. SaiPan menestys on ollut hyvin heikkoa jo muutaman vuoden ajan, nyt ei ole kyse vain yhdestä kaudesta.

Markkasen seuraajaa en tiedä, en ole asiaan perehtynyt ja se on mietittävänä hallituksella. En tiedä onko Markkasen pois laittaminen oikea ratkaisu tässä tilanteessa, mutta mielestäni tulisi kartoittaa mahdollisuuksia tilanteen parantamiseksi. Haluan tietysti uskoa, että niin tällä hetkellä myös tehdään.

Tersan seuraajaa en tiedä myöskään, en usko että Tersa olisi muutenkaan mihinkään lähdössä ainakaan ilman että se seuraaja todella olisi selvillä. Sen verran hän SaiPaa rakastaa.

Tällä hetkellä rahan saanti on kiven alla, mutta enemmänkin painottaisin ihan raakaa työntekoa. SaiPa suorittaa monella osa-alueella huonoiten liigassa ja kun SaiPalla ei edes ole vähiten rahaa käytössä. Talousalue ei myöskään ole huonoimmasta päästä. Kyse on oltava ammattitaidosta ja sen puutteesta. Kukaan ei odota mestaruuttaa, sellainen kohtalainen suorittaminen riittää. Nyt tulos on ollut ala-arvoista.

Jos SaiPalla olisi 300k ylimääräistä niin laittaisin siitä urheilutoimenjohtajan palkkaamiseen osan ja loput yksinkertaisesti joukkueen budjettiin sisältäen valmennuksen. Tämä siis siinä tilanteessa, että tarkoitit tilannetta jossa maksettavana ei ole tappiollista tulosta yms.

On toki helpoo huudella, että potkut kaikille ja kaikki on pielessä. Mutta on myös yhtä helppo huudella ja valittaa nykyistä tilannetta ja "rahan puutetta". Tuolla on 14 muutakin liigaseuraa ja niistä vähintään 8 on täysin samanlaisessa tilanteessa kuin SaiPa. Kaupungit ovat näiden seurojen kesken lähes samanlaisia ja muutenkin nämä viime vuodet ovat vaikuttaneet kyllä kaikkiin. Toiset keksivät keinot, kun taas toiset jäävät valittelemaan.

Kun nyt paljon kysellään suunnitelmien perään niin tässä on nyt sellainen,


1. Strategian kanssa ulos ja lopettaa valittaminen siitä ettei sitä muka nyt voida esittää. Jos siellä on jotain mitä ei vielä voida tuoda esille niin jättäkää se sitten pois, mutta jotain on tehtävä. Viimeeksi syy oli se, että hallihankkeen kanssa ei ole vielä tultu esille. No, sen kanssa on nyt tultu esille kaksi viikkoa sitten. Mitään ei ole sen jälkeen tapahtunut. Jos sen kanssa ei oikeasti voida tulla ulos niin sitten se kerrotaan selkeästi ja asia on sillä selvä.

2. Selkeä ulostulo ettei asiat ole menneet hyvin. Turha selittely pois ja myönnetään virheet. Koronan ja sodan tietää jo kaikki niitä ei tarvitse edes mainita. SaiPa kilpailee 14 muun seuran kanssa ja nämä 14 ovat suoriutuneet viime vuodet paremmin. Turha sitä on kierrellä.

3. Kannattajien sitouttaminen takaisin. On mietittävä ottelutapahtumaa ja mitä voitaisiin tehdä paremmin. SaiPan täytyy myös näkyä enemmän kaupungilla. Halli tulee olemaan myös seuraavat 5-10 vuotta Kisapuistossa ja on turha selitellä, että parannetaan tapahtumaa sitten uudessa hallissa. Kaikkea mahdollista voisi kokeilla, en puhu nyt mistään valoshowsta mutta tapahtumaa täytyisi pyrkiä kehittämään. Mallia voisi ottaa muualta Euroopasta, jossa tapahtumaa riittää monta tuntia ennen pelejä. Varsinkin kun lapsille on tekemistä, niin ihmisiä kyllä hallille tulee. Mutta jos aina tehdään uusi tarjous kaljasta ja makkarasta niin hallille ei tule uusia asiakkaita. Siellä käy ne samat ihmiset niinkuin aina.

4. Rehellisyys ja aitous. Se toimii Etelä-Karjalassa. Ei tarvitse esittää isompaa kuin ollaan.

Tämä nyt ei ole mikään lista ihmemaahan, mutta tällä nyt saataisiin jo vähän uskoa tulevaisuuteen.
 

emz1

Jäsen
Tämä nyt ei ole mikään lista ihmemaahan, mutta tällä nyt saataisiin jo vähän uskoa tulevaisuuteen.
Pikaisella lukaisulla olen monesta asiasta samaa mieltä ja sain kaikkiin kysymyksiin kelpaavan vastauksen. Perehdyn vielä yksityiskohtiin paremmalla ajalla tarkemmin.

Suosittelen lukemaan @anthax @Spitfire @redpecka @Mälkiä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös