PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Nykyään joka viikko tulee rehellisesti ajateltua että pitäisikö se SaiPan seuraaminen vaan jättää vähemmälle ja keskittyä muihin asioihin. Silti sitä päätyy seuraamaan jokaista peliä vaan todetakseen samat jutut uudestaan ja uudestaan eikä mikään muutu. Silloin tällöin saattaa tulla taisteluvoitto jostain joukkueesta joka pelannut edellisenä iltana toisella puolella maata ja sitten kuvitellaan että homma mukamas lähtisi siitä parantumaan. Joo huomenna on taas uusi mahdollisuus jne. Samaa läppää kuultu nyt 5 kautta.
Tänä vuonna organisaatio heitti selkeästi hanskat tiskiin jo ennen kauden alkamista lähtemällä mukaan ihan hupitason valmennuksella, hupitason maalivahdeilla ja hupitason puolustajilla. Minkä takia itse pitäisi siinä paskassa kylpeä mukana aina vaan? En mä haluaisi sellaisessa työpaikassakaan olla jossa kaikki vaan pelleilisi ilman mitään tavoitetta.
Tänä vuonna organisaatio heitti selkeästi hanskat tiskiin jo ennen kauden alkamista lähtemällä mukaan ihan hupitason valmennuksella, hupitason maalivahdeilla ja hupitason puolustajilla. Minkä takia itse pitäisi siinä paskassa kylpeä mukana aina vaan? En mä haluaisi sellaisessa työpaikassakaan olla jossa kaikki vaan pelleilisi ilman mitään tavoitetta.