Kyllä! Itse Kynän vetämiä reenejä nähneenä voin sanoa, sille osastolle painotetaan. Kynä neuvoo vaikka mailasta pitäen miten se veto vedetään, mihin tähdätään, miten pelataan kulmassa, miten seisotaan maskissa, etc. Alkais Jokipojillekin syntymään maaleja. Kyllösen auktoriteetti takaa sen, että pelaajat pysyy roudussa ja kuuntelee häntä. Todennäköisesti hän toisi myös mukanaan pari katsojaa halliin.Pystyy siis harjoituksissa näyttämään itse nuorille, että miten se maali tehdään.
Kyllä! Itse Kynän vetämiä reenejä nähneenä voin sanoa, sille osastolle painotetaan. Kynä neuvoo vaikka mailasta pitäen miten se veto vedetään, mihin tähdätään, miten pelataan kulmassa, miten seisotaan maskissa, etc. Alkais Jokipojillekin syntymään maaleja. Kyllösen auktoriteetti takaa sen, että pelaajat pysyy roudussa ja kuuntelee häntä. Todennäköisesti hän toisi myös mukanaan pari katsojaa halliin.
Voisiko Jokipoikien valmentaja olla taas ”Tiki”?
Nimittäin Tatjana ”Tiki” Tihonov. Hän on asettanut tavoitteekseen valmentaa miesten joukkuetta, mieluiten jonain päivänä Ässiä. Naisten lätkän hän on jo nähnyt ja tavoitteet miesten puolella. Ennen kuin voi haaveilla Liigasta, voisi minun mielestä aloittaa Mestiksestä ja vaikka Jokipojista? Osaa hyvää suomea, opiskelee Vierumäellä. Sukunimi on Tihonov, eli silloin tietää jotain lätkästä. Hänen hallussaan on on isoisänsä valmennusmuistiinpanot. On tällä hetkellä Tomek Valtosen valmennustiimissä Puolassa. Sanoo, että olisi jo änärissä tai KHL:ssa valmennushommissa, jos ei olisi nainen.
Linkki vie Iltalehden juttuun.
No se ois kyllä ihan horroria, josta sieltä tulisi valkku, joka tavoitteet olisi ihan muuta kuin Mestiksen voitto. Ainoa tavoite Jokipojilla tässä vaiheessa kehitystä on Mestiksen voitto. Ensi kaudella pitäisi jo olla niin vahva joukkue, että pusketaan ainakin finaaliin asti ja viimeistään -21 pitäisi voittaa koko paska. Vähempi ei kelpaa Joensuussa.
Toivon, että se uusi valkku on Kynä. Se voisi olla ihan realististakin, sillä milloin 57-vuotias Kyllönen alkaa Jokipoikien valmentajaksi jos ei nyt? Paluu Vaasan kokemusten kanssa Joensuuhun ja päävalmentajaksi Jokipoikiin. Toivotaan.
Oisko vaan pitänyt koutsikin lainata HIFKistä, tai heidän junnuista...Uusi päävalmentaja on Joni Petrell. Ei tullut Kynää.