Minä olen vuosia koettanut olla positiivinen ja kirjoittaa positiiviisesti vastapainoksi sille, että monet trollaavat. Olen koettanut edistää yhteisöllisyyttä kirjoittamalla Jokipoikien historiaketjuun Jatkoajassa ja Wikipediaan Jokipoikien historiaa pelikausittain. Niihin on mennyt jumalauta lukemattomia tunteja aikaa. Mutta nyt ei enää jaksa. Jos Sami Mutasen paluuottelu vetää 700 katsojaa, niin kaikkia me tiedämme, että tämä oli tässä. Ja tuollainen yleisömäärä on ihan vitsi. Vitsi. Jumalauta häpeä ja vitsi.
Jumalauta ei ole montaa vuotta siitä, kun yleisökeskiarvo oli Joensuussa monena kautena peräkkäin noin 2000 katsojan huudeilla. Joensuulaiset ovat nyt hylänneet jääkiekon ja Jokipojat lopullisesti. Minun mielestäni ilman suurempaa syytä, mutta näin se vaan on, enkä itse pysty siihen vaikuttamaan. Se on vaan fakta ja tosia-asia ja joensuulaisten valinta. Minä en jaksa päivitellä palstaa tai Wikipediaa, kun siitä ei ole mitään hyötyä eikä se ketään näytä kiinnostavan.
En ole mitään positiivista palautetta saanut Jokipoikien historian päivittämisestä. Päinvastoin, Wikipedia ilmoittaa, ettei laatu riitä, vaikka taatusti olen merkannut lähdeviitteet paremmin kuin kukaan muu suomenkielisen Wikipedian historiassa ja jumalauta on mennyt kymmenia tunteja aikaa, kehtaavat mokomat irvailla. Wikipedia voi pitää tunkkinsa. Jahka ehdin, poistan Wikipedian tekstit Jokipoikien historiasta. Kukaan ei niitä näköjään lue. Ne eivät kiinnosta ketään. Yksin ei jaksa.
Poistan tunnukseni Jatkoajasta tai jos se ei itseltä onnistu, niin pyydän ylläpitoa poistamaan minut täältä. Jokipoikia en moiti mistään vaan osoitan kiitokseni heille, mutta kun tämä joensuulainen jääkiekko ei näköjään ketään enää kiinnosta, niin minä vittu luovutan. Ihan tarpeeksi monta vuotta olen yrittänyt olla positiivinen, mutta enää ei jaksa. Sami Mutasen paluuottelussa 700 katsojaa. Vitsi, vitsi ja vitsi. Palstoilla trollit voittivat ja onnistuivat negailussaan ja onnea heille siitä. Jatkossa urheilun osalta kiinnostaa korkeintaan änäri ja huippujalkapallo.