Toivottavasti saadaan pian ykköskorin pelaajasopimuksia. Esim Joona Karevaara, Juuso Rajala, Ville Räsänen js Ilmari Pitkänen olisivat vapaana.
Se on ainoa oikea tavoite jos meinataan viedä joensuulaista kiekkoilua eteenpäin. Mitkään tavoitteet pronssipeleistä ei riitä yleisön kiinnostuksen herättämiseen. Saa tietystiu nähdä päästäänkö sinne saakka.Karjalaisessa Immonen paaluttaa, että ensi kauden tavoitteeksi kelpaa vain finaalisarjaan pääseminen.
Karjalaisessa Immonen paaluttaa, että ensi kauden tavoitteeksi kelpaa vain finaalisarjaan pääseminen.
Henkilökohtaisesti en kyllä tykkää yhtään Jokipoikien valitsemasta pelaajasopimuksien massatiedotuksesta. Nytkin tulee pian kuukausi täyteen, että ollaan kuultu mitään uutisia. Ja nekin oli pari IFK-lainaa.
Omista soppareista ollaan kuultu viimeksi, ööö....joku 1,5 kuukautta? sitten. Koskahan seuraavan kerran olisi juhla-aika?
Tällä tahdilla ei enää muista kesäaikaan koko seuran olemassaoloa.
Tätä siirtoa minä en oikein ymmärrä, olin varma että Uskille Liiga kutsuu, mutta ei, jotenkin tuntuu että tässä mennään pelkästään elämässä eteenpäin; ei uralla.
Uudet: Viljami Wacklin (Ruotsin divarista) ja Elias Elomaa (Tappara-A)
Jatkot: Teemu Lahtinen ja Eetu Rissanen
Junnuista: Akseli Rouhiainen
Todella ylläri, minä myös arvelin, että Uski pääsisi johonkin Liigan häntäjoukkueista. Yleensä Unkarista ja vastaavista ei ole enää paluuta edes Mestis-tasolle, jääkiekkoilija taantuu paikallisten tasolle siellä. Siirron pointtina lienee halu nähdä maailmaa.
TIEDOTE: Puolustaja Eero Teräväinen siirtyy IFK:hon ja tulee lainalle Jokipoikiin