Jekimovshan se edelleen haaveissa olisi.
Jeki ei ole tulossa vaikka siitä kuinka kovasti haaveiltaisiin. Tai no eihän mikään 100% varmaa ole, mutta näin olen käsittänyt, että rahat olis Jekiin riittäny mutta kiinnostus seuran puolelta ei. Luulen että siihen menis loput rahat, ja kyllähän tuohon rosteriin pitäs ainakin pari laituria saada. Eli jospa unohdetaan latvian poika, vaikka onkin yksi mielenkiintoisimmista ulkomaalaisvahvistuksista sitten Salakin.
Eilisestä pelistä sen verran, että Sivonen oli kyllä mies paikallaan, ei minkään näköistä haparointia/pomputtelua. Enemmän vaan Eemelille peliaikaa, tai ainakin tasapuolisempaa peluutusta kun edelliskausina. Eemelillä on huima potentiaali, eikä tätä miestä pidä hukata kuten esimerkiksi lahjoitettiin tuo Oinonen SaPKoon.
Omat junnut pelas kyllä hyvää peliä ja luulen että kyllä tää kolmikko vielä heiluttaa vastustajan verkkoja, kunhan saavat miesten pelejä enemmän alle. Uski ainakin ottaa melko varovasti vielä kentällä. Snellman ja Rajala otti ja näytti eilen että minkä takia pojat on joukkueeseen hankittu. Snellmannin pelityyli on juurikin sellanen mistä itse pidän, eikä mies ole kuitenkaan mikään puukäsi ja pelinlukutaito on kyllä erittäin hyvä.
Ja Rajala.. eipä tästä varmaan tartte mitään ihmeempää kertoa. Todella kaunis maali oli se ensimmäinen, ja ne metrin mittaiset lättysyötöt maalinkulmalta.. Siihen ku vielä saadaan mies tekemään tilaa niin jo rupee verkot heilumaan. Kokeilisin kenttää Snellman-Rajala-Karevaara, ei sillä että Samu on kyllä erittäin hyvä ykkösessä, mutta silti haluaisin kokeilla tuota koostumusta, vaikka Karevaara ei kyllä ole millään mittarilla näyttänyt olevansa vahvistus, selkä suoristuu kun kaveri ottaa kiekon. Taitoa kyllä on, mutta meinaa mennä vähän yksinyrittämiseksi.
Mutta mutta, pelissä ollaan menty eteenpäin, varsinkin yv:llä. Se oli kaunista katottavaa. Jotenkin vaan vähän vaikuttaa että 5 vs 5 tilanteessa ei ole oikein mitään järkeä niissä oman pään lähdöissä, ei ole ns.organisoitua se lähteminen, kuten se oli Piken aikana. Mutta hyvään suuntaan ollaan menossa ja kyllä tästä kaudesta vielä hyvä tulee.