Nyt on jonkin aikaa sulateltu tapahtunutta, mutten vieläkään ihan täysin tiedä, että mitä tästä pitäisi tuumata. Itse en olisi kylläkään valmentajanvaihdosta toivonut, mutta toisaalta ymmärrän Variksen ja Tiaisen ratkaisun täysin.
Kaksikko teki Jokipojissa reilut pari vuotta hemmetin hyvää työtä. Kannattaa muistaa, millä tasolla joukkue oli heidän tullessaan ruoriin. Eli aika lailla on menty eteenpäin. Jos Jokipojat olisi saanut puoletkin niistä vahvistuksista, joiden kanssa keväällä/kesällä neuvoteltiin, niin valmennuskaksikko olisi varmasti mieluusti jatkanut työtään - ja ennen muuta Jokipon menestys olisi ollut todennäköisesti ihan toista.
Eli Jonelle ja Temelle jaksamista ikävässä tilanteessa ja kaikin puolin hyvää jatkoa! Päteville ja oppimishaluisille kavereille varmasti töitä löytyy lajin parista jatkossakin. Jos ei Joensuusta, niin sitten jostain muualta.
Uudesta valmentajasta ainakaan mulla ei ole oikein mitään kuvaa. Toisen käden tietona olen kyllä kuullut kaikenlaista, mutta eipä nyt lähdetä näiden juttujen perusteella mitään johtopäätöksiä vielä tekemään. Vaikken valmentajanvaihdosta olisi toivonutkaan, niin toivon sitten, että tämä nyt vihdoinkin on se temppu, jolla Jokipojat alkaa voittamaan.
Tunnin kuluttua lähtö kohti Kouvolaa!