Viestin lähetti Buccaneer
Oli muuten eilisen Hesarissa urheilun avaussivulla iso juttu Södertäljen suomalaisesta NHL-supertähdestä Olli Jokisesta.
Viestin lähetti rjr
- - -
Jarkko,Z ovat kyllä viihdearvoltaan vielä parempia.
- - -
Viestin lähetti Kannelmäki Big Reds
TULE OLLI KOTIIN!!!
Viestin lähetti Ikijokeri
Kotiin? Kuopioon? Tietääksenihän Olli on Kuopijon poikii.
Olli ei mielestäni erottunut muuten harmaasta massasta tuossa turnauksessa kuin maaleillaan Tshekki-pelissä. Itse asiassa OJ oli minulle jopa lievä pettymys. Tshekki-pelissä ei toki voi kiistää OJ:n suurta panosta voiton eteen.
Viestin lähetti Ikijokeri
Kotiin? Kuopioon? Tietääksenihän Olli on Kuopijon poikii.
Viestin lähetti Simon
Olli Jokinen siirtyy Södertäljestä Helsingin IFK:hon
Viestin lähetti Balderis
Juu, kyllähän siinä selvästi sanotaan että OJ on tulossa meille, he!
Peukut pystyyn pojat!! Pena hoida!
Viestin lähetti Simon
käänsin Smashing Pumpkinin haastattelun niin kuin parhaaksi katsoin. Sillä taasen ei ole mitään tekemistä itse Ollin sanomisien kanssa, sen varmaankin valtaosa ymmärsikin jo. Hillokuninkaan faksin ruksutusta odotellessa, suuntanumero länsinaapuriin päin pliis (toki myös Chicagon suunta käy).
Viestin lähetti punainenpeto
Aftonbladetin jutussahan OJ ilmoittaa jäävänsä Södertäljeen.
"Men jag tycker att jag fått en bra start i Södertälje och dessutom har klubben tagit väl hand om mig. Det blir nog så att jag stannar."
Onko tämä pelkkää polittiikkaa - mene ja tiedä. Sanokaa asioista tietävät, onko OJ:n perään haikaileminen ihan turhaa? Olisi kyllä ihan mahtava asia ja nakkikattilan voisi toden totta jo tuolloin ottaa esiin.
Viestin lähetti Johannes
OJ on "Born In Savo". Vastuu luetun ymmärtämisestä on siis lukijalla. Suomeksi käännettynä Jokinen sanoo. "Tehkää nyt niitä tarjouksia tai mä jään Södertäljeen. Täällä olisi muuten kivaa, mutta ..ska jengi. Vauhtia nyt niiden tarjousten kanssa, tammikuun loppu lähenee."
Viestin lähetti JHag
No, ei se mitään, wanha kunnon Jari Kauppilahan voisi jo valmistautua kolmanteen paikkauskutsuun. TPS:llä on vähän ylimääräistä painolastia sentteriosastolla Koivun tultua.