Höpöhöpöä. Tai mitäs minä sinun pettymyksellesi voin. Kyllä Kärpillä on vielä aikamoinen etumatka ja lisää tullee. Jokerit taistelee materiaalinsa perusteella toisesta finaalipaikasta tasaisesti HIFK:n kanssa.Nyt on sitten Masa ja kumppanit antaneet Shddenille sellaiset työkalut käsiin että jos mestaruus ei tule niin se on jo jonkin sortin pettymys.
Höpöhöpöä. Tai mitäs minä sinun pettymyksellesi voin. Kyllä Kärpillä on vielä aikamoinen etumatka ja lisää tullee. Jokerit taistelee materiaalinsa perusteella toisesta finaalipaikasta tasaisesti HIFK:n kanssa.
Jokerit taistelee materiaalinsa perusteella toisesta finaalipaikasta tasaisesti HIFK:n kanssa.
Otan osaa jo etukäteen sinunkin pettymyksellesi. Finaalipaikka on meidän mestaruus.Kaikki muu paitsi Jokerien ylivoimainen runkosarjan voitto ja mestaruus täytyy olla pettymys.
No nyt on jo aika paksua. Jokereilla on materiaali, jota ei voi enää syyttää, jos ei mestaruutta tule. Viime keväänä saattoi nurista kiekollisten pelaajien puutteesta, mutta nyt on niitäkin.Kyllä Kärpillä on vielä aikamoinen etumatka ja lisää tullee. Jokerit taistelee materiaalinsa perusteella toisesta finaalipaikasta tasaisesti HIFK:n kanssa.
Finaalipaikka on meidän mestaruus.
Eiköhän Hjalliksen tavoitesta toinen tällä kaudella ole seuraavan kauden mestareiden liigan paikka ja se vaatii tällä kaudella finaalipaikkaa. Ensimmäinen tavoite on tottakai tämän kauden mestaruus.Finaalipaikka on meidän mestaruus.
Höpöhöpöä. Tai mitäs minä sinun pettymyksellesi voin. Kyllä Kärpillä on vielä aikamoinen etumatka ja lisää tullee. Jokerit taistelee materiaalinsa perusteella toisesta finaalipaikasta tasaisesti HIFK:n kanssa.
No kuka nyt petaa mitä kellekin? Jätitkö laiturit taas huomioimatta? Kuten Jatkoajan arviossakin todetaan, juuri se osa-alue nostaa Kärpät täysin eri tasolle, kun muut osa-alueet (maalivahti, puolustus, sentterit) vertaillessa menee ainostaan hiukan Kärpille.Kyllähän Jokereilla on tällä hetkellä vahvin kokonaisuus pelaajalistoja katsellessa, mutta ei ole huono Kärpilläkään.
Tässä nyt viimeistään käy naurettavaksi tuo petaamisesi. Kärpillä kovempi maalivahtiosasto, huhhuh. Ei ollut viime kaudella, eikä ole varsinkaan nyt. Sama puolustuksen kanssa ja senttereistä ei tarvitse edes keskustella. Kokonaisuudessa Jokerit on täsmäiskuilla, sadan kilometrin säteellä ratapihalta, koonnut sellaisen joukkueen, josta jokainen eurooppalainen seurapomo voisi olla ylpeä.No kuka nyt petaa mitä kellekin? Jätitkö laiturit taas huomioimatta? Kuten Jatkoajan arviossakin todetaan, juuri se osa-alue nostaa Kärpät täysin eri tasolle, kun muut osa-alueet (maalivahti, puolustus, sentterit) vertaillessa menee ainostaan hiukan Kärpille.
No kuka nyt petaa mitä kellekin? Jätitkö laiturit taas huomioimatta? Kuten Jatkoajan arviossakin todetaan, juuri se osa-alue nostaa Kärpät täysin eri tasolle, kun muut osa-alueet (maalivahti, puolustus, sentterit) vertaillessa menee ainostaan hiukan Kärpille.
Sorry epäselvyys. Tässä meni vähän puurot ja vellit sekaisin kun ollaan yyveellä näitä vertailuja tehty eli kokonaisuus; maalivahdit, puolustus ja sentterit yhteenlaskettuna vertailu aika tasan. Laitureilla Kärpille. Maalivahtipeli yksinään toki 80-20 Jokereille. Edelleenkään en petaa mitään kenellekään.Tässä nyt viimeistään käy naurettavaksi tuo petaamisesi. Kärpillä kovempi maalivahtiosasto, huhhuh.
Missäs minä olen niin sanonut, että uskon niihin? Olen kylläkin arvioinut miten pelityylistä olisi saatavissa mahdollisimman paljon irti ja siinä yhteydessä ylistänyt sentteriosastoamme, en vähätellyt. Mitä nyt itse tätä ketjua tuossa ehdin kiireiltäni hiukan taaksepäin lukemaan, niin aika paljon on tullut Sheddeniä ja peluutustaan kritisoitua. Ja ennenkin oltua oikeassa arvioissa pelaajamateriaalien suhteen.Olen siis täysin päinvastaista mieltä kanssasi, koska sinä uskot Sheddenin teeseihin ja vähättelet teidän pelaajia.
Kyllä mestaruus on ainoa hyväksyttävä sijoitus Jokereille tällä kaudella. Toinen sija on jo pettymys ja finaaleista tippuminen olisi katastrofi.
Se, mitä itse ihmettelen, on Jokerien luokaton ylivoimapeli. Luulisi Sheddenin kanadalaisena korostavan suoraviivaisuutta ja maalia kohti pelaamista, mutta Jokerien ylivoima oli viime kaudella ja näyttää nytkin olevan tyhjän pyörimistä. Tai oikeastaan vain kiekon siirtelyä seisovin jaloin. Laukauksia tulee harvakseltaan ja silloinkin ilman maskia tai suoraan päin ensimmäista vastustajaa. Tähän on saatava nopeasti korjausta, etenkin kun joukkueessa on nyt käsiä ja juonikkuutta vaikka muille jakaa.
Se, mitä itse ihmettelen, on Jokerien luokaton ylivoimapeli. Luulisi Sheddenin kanadalaisena korostavan suoraviivaisuutta ja maalia kohti pelaamista, mutta Jokerien ylivoima oli viime kaudella ja näyttää nytkin olevan tyhjän pyörimistä. Tai oikeastaan vain kiekon siirtelyä seisovin jaloin. Laukauksia tulee harvakseltaan ja silloinkin ilman maskia tai suoraan päin ensimmäista vastustajaa. Tähän on saatava nopeasti korjausta, etenkin kun joukkueessa on nyt käsiä ja juonikkuutta vaikka muille jakaa.
Nyt kiekkoa kierrätetään kyllä nätisti kaverilta toiselle, mutta siihen se sitten tuppaa jäämäänkin. Tällä saralla on kyllä vielä helvetisti parannettavaa kohti kevättä mentäessä.
Olisiko tässä heijastuksia tuosta "lyhytsyöttöpelin" puutteesta Jokereiden pelitavassa? Kun luontaiseen pelitapaan eivät kuulu lyhyet ja nopeat peliä edistävät syötöt, jotka johtavat maalipaikaan vasta useamman siirron jälkeen, eivät ne löydy myöskään ylivoimalla.
Kyllä kiekollinen pakki toisi ylivoimallekin rauhaa ja suoraviivaisuutta.