Jokerit takaisin Liigaan?

  • 349 823
  • 2 049

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehdottomasti Jokerit takaisin Liigaan. Liiga on hyvässä nosteessa ja Helsinkiin tarvitaan 2 Liigaseuraa. Tuo nostaisi heti sarjan kiinnostavuutta. Lisäksi Jokerit toisi lisäkatsojia myös vieraspeleihin, kun Jokerit herättäisi ihmisissä tunteita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puustelli - niminen keittiöfirma näyttäisi olevan Jokereiden tukijoukoissa.

Jokainen tekee vapaassa maailmassa omat päätöksensä. Itse sanoisin aivan kuin Venäjän arvostettu ulkoministeri Lavrov:
Paskannan pakotteidenne päälle.
Käsittääkseni minulla on myös oikeus paskantaa Puustellin päälle. Toki käyn itse vessassa. Paljon onnea Puustelli tulevissa liiketominnoissa. Paljon onnea ja menestystä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Osa täällä puhuu Jokerien paluusta suomi-sarjan kautta ja sieltä aikanaan nousujen kautta kohti liigaa. Olisin itsekin tuota mieltä, mutta suomalainen sarjajärjestelmä ei kyllä tuohon taivu. Joten en oikein näe muuta vaihtoehtoa kuin suoraan kabinettien kautta liigaan. Ehkä ensi kausi Mestistä, jos jengi saadaan jalkeille. En näe mitään järkeä muuten laittaa Jokereita pelailemaan alasarjoja, jos liiga ei oikeasti ole auki. 12 jengiä ja ja kaksi viimeistä karsimaan Mestiksen kahden parhaan kanssa. Näin se pitäisi olla, vaan kun ei ole. Jos sarjajärjestelmän muutos saataisiin nyt yhtäkkiä aikaan ja järjestelmä auki, nii toki sitten nousu alasarjojen kautta, mutta niin kauan kun näin ei ole niin on turhaa haihattelua miettiä mitään muuta kuin kabinettinousua.
 
Olen ollut pitkälti sitä mieltä, että Jokerit on itse sotkunsa aiheuttanut ja voisi hyvin palata vaikka pitkän kaavan kautta puhdistettuna tsetamiehistä.

Jokerit on itse aiheuttanut sotkunsa on jossain määrin venyvä käsite kun Jokerit on historiassaan pitkälti ollut jatke eri ihmisten henkilökohtaisille tavoitteille.
 

Glove

Jäsen
Osa täällä puhuu Jokerien paluusta suomi-sarjan kautta ja sieltä aikanaan nousujen kautta kohti liigaa. Olisin itsekin tuota mieltä, mutta suomalainen sarjajärjestelmä ei kyllä tuohon taivu. Joten en oikein näe muuta vaihtoehtoa kuin suoraan kabinettien kautta liigaan. Ehkä ensi kausi Mestistä, jos jengi saadaan jalkeille. En näe mitään järkeä muuten laittaa Jokereita pelailemaan alasarjoja, jos liiga ei oikeasti ole auki. 12 jengiä ja ja kaksi viimeistä karsimaan Mestiksen kahden parhaan kanssa. Näin se pitäisi olla, vaan kun ei ole. Jos sarjajärjestelmän muutos saataisiin nyt yhtäkkiä aikaan ja järjestelmä auki, nii toki sitten nousu alasarjojen kautta, mutta niin kauan kun näin ei ole niin on turhaa haihattelua miettiä mitään muuta kuin kabinettinousua.
Liiga on ainakin puheissa ollut koko ajan auki ehdot täyttäville joukkueille, mutta sieltä ei voi pudota. Kelvollisia seuroja vaan ei ole tainnut Mestiksessä olla viime vuosina. Sen mukaan mitä tiedotusvälineistä on saanut lukea, ei Jokeritkaan ole tällä hetkellä liigakelpoinen. Puuttuu ainakin halli ja joukkue, eikä talouspuolestakaan ole julkaistu mitään tietoa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mistä tieto? Onko varma?
Mitään en asiasta tiedä, mutta totean vaan että kun Puustelli on yli sata vuotta vanha firma Harjavallasta, niin olisi lähellä Jokereiden viimeaikaista henkistä kotia. Halli Harjavaltaan?
 

Glove

Jäsen
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä´
Eipä niin, mutta olisihan se kaikille osapuolille melkoinen imagotappio jos kiirellä otettaisiin Jokerit ensi kaudeksi Liigaan ja tammikuussa Jokerit menisi konkkaan ja joutuisi keskeyttämään kauden. Jokerit voi minun puolesta tulla liigaan sitten kun paketti on kasassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä tieto? Onko varma?
Pahoittelen vastausta viiveellä, mutta en itse periaatteessa nätissä koko aikaa väijy kyllä. Tieto on peräisin:


Kuvaus: Linkki vie Jokereiden yhteistyökumppanisivuille. Lisäksi voi laitata Puustellin itsensä sanomia linjauksia (toki vanhempia).

Keittiöitä valmistavalla Puustellilla on myös sponsorisopimus Jokereiden kanssa. Vantaan Tammiston puustelliyrittäjä Ari Kähkönen sanoo, että sopimus jatkuu.
Hyviä keittiöitä vaan sitten ostamaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sako

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokerit on terve tullut Liigaan kunhan ne selvittää omat vastoin käymisensä. EIKÄ MITÄÄN SELITTELYJÄ TULEVISTA VASTOINKÄYMISISTÄ.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Harjavallassa on halli, nimeltään Puustelli areena.
No niin, se ei yllätä. Toki tuo Spanielin löytämä 11 vuotta vanha uutinen ei ehkä liity mihinkään.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Urheilu ja säännöt edellä:
Töölön Vesa tai muu vastaava joukkue alasarjojen kautta mahdollisesti liigaan.

Raha edellä:
Джокеры liigaan tietämättä mistä ne rahat tulevat.

Käännös translatorilla.
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Eipä niin, mutta olisihan se kaikille osapuolille melkoinen imagotappio jos kiirellä otettaisiin Jokerit ensi kaudeksi Liigaan ja tammikuussa Jokerit menisi konkkaan ja joutuisi keskeyttämään kauden. Jokerit voi minun puolesta tulla liigaan sitten kun paketti on kasassa.
Näyttäähän toi pakka olevan sen verran sekaisin, että olisi todellinen ihme, jos ensi kaudeksi liigaan ehtisivät. Ei tunnu kovin realistiselta. Tietysti jos pääsevät edes joukkueen taustoista jne. yhteisymmärrykseen ja saavat koottua entisistä liigakokemusta omaavista, ilman sopimusta olevista, Jokeritaustaisista pelureista runkoa niin ehkä sitten tai sitten ei. Noita osui silmiin yhtäkkiä katsoen Vauhkonen, Rekonen ja Hännikäinen, jotka ilmeisesti uraansa vielä jatkavat. Varmaan on muitakin mutta nuo osuivat äkkiä silmiin. Kyllähän jonkunlaisen heittopussijoukkueen varmasti kasaan saisivat, mutta eri asia, olisiko tuollaisessa nopean tähtäimen osallistumessa mitään järkeä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi Jokereiden pitäisi hakea vauhtia jostain alempaa? Eihän Jokerit tippunut Liigasta tai mennyt konkurssiin. Jokerit vaihtoi liigasta toiseen ja olisi nyt tulossa takaisin sinne mistä aikanaan lähtikin.
Näinpä. Ja tämän tajuaa myös Liigan pomot, jotka ottavat kuolaten Jokerit takaisin heti kun taustat on kunnossa. Tämän tajuaa kaikki muut paitsi nämä muutamat mieslapset, jotka on vieläkin päiväkodissa henkisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös