Tomek kävi jo. Voidaan ottaa kyllä Peltonen takaisin kotiin, eikös teillä aika moni halua siitä jo muutenkin eroon? :-)Valtonen päävalmentajana
Noista Ruutu on oikeasti terävä tyyppi. Muistan lämmöllä, miten sai naapurin niin sekaisin, että hommasivat Gillesin. Ostin joululahjaksi yhdelle hifk-tutulle Gillesin mukin ja se ei tajunnut, että vittuilin. Oi aikoja. Karalahden lagacy on naapurissa ja sinne saa jäädä.Mitä oksettavampi versio Jokereista Liigaan palaa, sen parempi. Esim. Kurri omistajana, Väänänen UTJ:na ja Valtonen päävalmentajana Ruutu sekä Karalahti apureinaan, niin avot.
Tämä kriteeri on ehdottomasti tärkein :)) Tämän ketjun otsikosta on poistettu sanapari "kom igen";
Juuri näin.Ketjun otsikko on pyhäinhäväistys. "Kom igen"-kannustusta tule missään nimessä yhdistää Helsingin IFK:n paikallisvastustaja Jokereihin. "Kom igen Ilves" sai aikanaan myös Liigalta tunnustusta ja se valittiin ko. kauden "Vuoden kiekkoteoksi" tai mikä sen palkinnon nimi nyt olikaan. Ainutkertainen, suoraan sydämestä tullut kannanotto ja sellaisena sen soisi pysyvänkin. Tilannetaju on kova juttu ja historiaa pitää myös ymmärtää. Tämän ketjun otsikko on yksinkertaisesti väärin, joten pyydän sen muuttamista.
Mun puolestani Jokerit voi tulla Liigaan heti, kun taloudelliset asiat ovat kunnossa. Helsinki tarvitsee ja ansaitsee paikallisväännöt ja Liiga-seurat tarvitsevat taloudellisesti ja "henkisesti" toisen jengin pääkaupungista. Liiga on mielenkiintoisempi Jokereiden kanssa kuin ilman sitä, joten pitkin hampain olen valmis toivottamaan Jokerit vaikka sitten keittiön kautta Liigaan.
Mutta muuttakaa ketjun otsikko.
Kyllä. Jos @Sanainen arkku pystyy itse muuttamaan otsikon, olisi jees. En haluaisi että tuota liitetään nyt tähän kontekstiin.Se oli todella isompi teko, mitä moni edes tajuaa täällä.
Otsikkoa ei taida itse pystyä editoimaan.Kyllä. Jos @Sanainen arkku pystyy itse muuttamaan otsikon, olisi jees. En haluaisi että tuota liitetään nyt tähän kontekstiin.
No se olisi ainoa jokseenkin mukiinmenevä seikka, eli jos Kurri on käytännössä edunvalvottava jne. niin jotain voidaan ehkä katsoa sormien läpi.Eikö tuon Kurrin nyt voisi jo jättää rauhaan. Vaikuttanut niin yksinkertaiselta aina että pitäisin syyntakeettomana.
Varmaan Jokeri-fanina olisi ollut muodikasta toivoa Helsinki Gardenille kaikkea vaikeata mutta juuri tämä nykyinen skenaario mielessä olen jo vuosia hiljaa kiroillut Helsingin kaupungin käsittämätöntä toimintaa halliasiassa. Kestääkö Nordiksella edes tekniikka, jos yhtäkkiä jääkiekko-otteluiden määrä tuplataan?Minusta näissä "aloittakoon suomisarjasta ja nouskoon sieltä jos nousee" - kommenteissa on sellainen perisuomalainen "maksan satasen ettei naapuri saa viittäkymppistä" - kaiku.
Halliasia on kyllä vaikea. Minä en kyllä Jokereita kovin miellälläni Nordiksen kotijoukkueena näkisi. Toivottavasti kaikki järjestyy ja Jokerit pelaisi vaikka itse omistamassaan Areenassa parin vuoden päästä.
Näin 80-luvulla kasvaneena käy kyllä Kurria sääliksi. Ei olisi ikinä uskonut että Gretzkyn aisapari onnistuu sähläämään itsensä tällaiseen maineeseen Suomessa.
Tätä en unohda.Ketjun otsikko on pyhäinhäväistys. "Kom igen"-kannustusta tule missään nimessä yhdistää Helsingin IFK:n paikallisvastustaja Jokereihin. "Kom igen Ilves" sai aikanaan myös Liigalta tunnustusta ja se valittiin ko. kauden "Vuoden kiekkoteoksi" tai mikä sen palkinnon nimi nyt olikaan. Ainutkertainen, suoraan sydämestä tullut kannanotto ja sellaisena sen soisi pysyvänkin. Tilannetaju on kova juttu ja historiaa pitää myös ymmärtää. Tämän ketjun otsikko on yksinkertaisesti väärin, joten pyydän sen muuttamista.
Mun puolestani Jokerit voi tulla Liigaan heti, kun taloudelliset asiat ovat kunnossa. Helsinki tarvitsee ja ansaitsee paikallisväännöt ja Liiga-seurat tarvitsevat taloudellisesti ja "henkisesti" toisen jengin pääkaupungista. Liiga on mielenkiintoisempi Jokereiden kanssa kuin ilman sitä, joten pitkin hampain olen valmis toivottamaan Jokerit vaikka sitten keittiön kautta Liigaan.
Mutta muuttakaa ketjun otsikko.
Hei Sjoon Berjenheim sentään kertoi miten asiat on!On helvetti pienet murheet ihmisillä kun jostain otsikosta pitää itkeä.
En gång Jokerit, alltid Jokerit
Cman! Nähdään Liigassa
Sinä nyt vaan et voi ymmärtää tätä asiaa. Toisaalta käsittäähän sen, kun vähän toisenlaisessa toimintaympäristössä olette operoineet niin pitkään.On helvetti pienet murheet ihmisillä kun jostain otsikosta pitää itkeä.
Joo täsä on nyt menty vuosikaudet Venäjän valtion propagandaveneessä, niin hyvä kun tässä muistaa edes miltä ruisleipä maistuuToisaalta käsittäähän sen, kun vähän toisenlaisessa toimintaympäristössä olette operoineet niin pitkään.
Erittäin jees, iso peukku.Toivon, että @Moderaattorit korjaavat kömmähdykseni. Ja pyydän anteeksi varsinkin HIFK-jengiltä.