Jokerit takaisin Liigaan?

  • 356 963
  • 2 081
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ainakin odotan Yari Yurrin tulemista esiin ja tuomaan *****-areenalle kaikki yhteistyökumppaninsa mahdollisimman nopeasti.

Mahtaa olla Jokerit-präntillä aivan hirmuinen veto. Uskoisin kaikkein maalaisjärkisten yhdistävän Kurriin ja Jokereiden präntiin kaikki tarvittavat tarvittavat mielikuvat, maksetut, velkaa olevat ja muuten saadut miljoonat. Jokainen voi sitten reakoita miten haluaa ja missä valuutassa. Miten suhtautuu kansanmurhiin ja miten ei.

Kikkelis-kokkelis.
 
Viimeksi muokattu:

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä oksettavampi versio Jokereista Liigaan palaa, sen parempi. Esim. Kurri omistajana, Väänänen UTJ:na ja Valtonen päävalmentajana Ruutu sekä Karalahti apureinaan, niin avot.
Noista Ruutu on oikeasti terävä tyyppi. Muistan lämmöllä, miten sai naapurin niin sekaisin, että hommasivat Gillesin. Ostin joululahjaksi yhdelle hifk-tutulle Gillesin mukin ja se ei tajunnut, että vittuilin. Oi aikoja. Karalahden lagacy on naapurissa ja sinne saa jäädä.

Mun luuloni on, että Kurri on melko myrkyllinen mahdollisten yhteistyökumppanien kannalta. Sen verran rajuja sotarikoksia Ukrainassa tehdään, että mainehaitta on melkoinen, kun on suora linkki Putinin propagandaan, vaikka vain pehmeänä toimijana. Kenelle voi myydä jotain Buchan kuvilla? Lukuunottamatta Natoa ja Suomea tietysti. Sitä markkinaa ei ole enää, kun seuraava kausi pyörähtää käyntiin.
 
J

Just-Ice-Hockey

Itse toivotan Jokerit tervetulleiksi Liigaan välittömästi, kun seuraavat viisi ehtoa ovat täyttyneet:

1) Tämän ketjun otsikosta on poistettu sanapari "kom igen";

2) nimerkki @Sanainen arkku on saanut vähintään kuuden kuukauden pelikiellon Jatkoajan keskustelupalstan ketjujen otsikoinnin osalta;

3) Jari Kurri on myynyt Jokerit Hockey Club Oy:n osakkeet henkilölle, jolla ei ole minkäänlaisia kytköksiä venäläiseen jääkiekkoiluun tai Venäjän hallintoln;

4) Jokerit Hockey Club Oy maksaa Jääkiekon SM-Liiga Oy:lle liigalisenssimaksun (ilmeisesti 1.8 MEUR); ja

5) Jokerit Hockey Club Oy sitoutuu olemaan siirtämättä seuran edustusjoukkueita muiden maiden kuin Suomen kansallisiin tai kansainvälisiin pääsarjoihin.

Ja siis pakko se on myöntää, että kyllä mä ikävöin paikallismatseja.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ketjussa näyttää olevan selvästi TUNNETTA! :)

Aijai. Mielestäni jo tämä selvästi osoittaa, että Jokereille olisi tilausta Liigan puolella jollakin aikataululla. On tässä kunnon tunnetta kaivannutkin jääkiekon seuraamiseen, kun ei tahdo nykyään oikein irrota millään..
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kun ensi kausi tulee auttamatta liian nopeasti olisi hienoa nähdä Jokerit esimerkiksi Mestiksessä.
Tosin mihinkään sarjaan ei saa olla mitään asiaa ennen kuin rahoitusasiat on selvitetty ja seuralta löytyy kotihalli.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Joopa joo! Jokerijuna puksuttaa eteenpäin ja pelissä osunut noppa ruutuun "kulje Liigaan kulkematta lähtöruudun kautta". Tämä tietty sapettaa kovasti muita pelaajia, joille noppa osuu aina vain ruutuun "Kulje Mestikseen kulkemalla lähtöruudun kautta" ilman toivoa paremmasta tuurista.

Eiköhän se kotihallikin ole vain pikkuongelma. Eiköhän Helsingin päättäjät rakennuta kohta Jokereille ihan oman 10k katsojan pikkuhallin. Ennen sitä pitää olla maanpaossa paikassa, jossa kiekkoviihdettä aiemminkin tehtiin, eli Idrottsföreningin nykyisessä kotihallissa.

Minulle on ihan sama, onko seuran omistaja Kurri vai Selänne. Sillä ei minulle ole suurtakaan merkitystä, kunhan ei ole Hjallis.

P.S. jotenkin Kom Igen hokemasta otsikossa tulee mieleeni Hjalliksen AIK seikkailut aikanaan. :)
 
Viimeksi muokattu:

Myyntimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ketjun otsikko on pyhäinhäväistys. "Kom igen"-kannustusta tule missään nimessä yhdistää Helsingin IFK:n paikallisvastustaja Jokereihin. "Kom igen Ilves" sai aikanaan myös Liigalta tunnustusta ja se valittiin ko. kauden "Vuoden kiekkoteoksi" tai mikä sen palkinnon nimi nyt olikaan. Ainutkertainen, suoraan sydämestä tullut kannanotto ja sellaisena sen soisi pysyvänkin. Tilannetaju on kova juttu ja historiaa pitää myös ymmärtää. Tämän ketjun otsikko on yksinkertaisesti väärin, joten pyydän sen muuttamista.

Mun puolestani Jokerit voi tulla Liigaan heti, kun taloudelliset asiat ovat kunnossa. Helsinki tarvitsee ja ansaitsee paikallisväännöt ja Liiga-seurat tarvitsevat taloudellisesti ja "henkisesti" toisen jengin pääkaupungista. Liiga on mielenkiintoisempi Jokereiden kanssa kuin ilman sitä, joten pitkin hampain olen valmis toivottamaan Jokerit vaikka sitten keittiön kautta Liigaan.

Mutta muuttakaa ketjun otsikko.
Juuri näin.

Olin paikalla Hakametsässä tuossa pelissä. Se oli todella isompi teko, mitä moni edes tajuaa täällä. Oma seuramme Ipa oli tarponut monta vuotta kurimuksessa paskan johdon vuoksi eikä valoa todellakaan ollut tunnellin päässä näkyvissä. Joka suunnasta sai vittuilua niskaan ja kaikki pitivät meitä vitsinä. jokerifanitkin huutelivat ennen karsintoja tyyliin ”apinat divariin” ja Tapparafanien puheita en viitsi edes kirjoittaa tähän.

Sitten tuli tyylikäs faniporukka punaisissa yhteen ihan tavalliseen matsiin ja siellä se oli ”kom igen Ilves”!
Vittu mikä teko. Muistan sen fiiliksen ikuisesti. Oli pakko käydä erätauolla HIFK fanien luona sanalla ja onnistuinkin pääsemään jutulle yhden puuhamiestä kanssa. Terveiset vielä täältä, jos satut muistamaan.

Noin muutoin ei mitään suuria fiiliksiä Jokereiden come backistä. Ihan ok. jos saavat asiansa jiiriin. Paikallismatsit
on kuitenkin se liigan suola.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eikö tuon Kurrin nyt voisi jo jättää rauhaan. Vaikuttanut niin yksinkertaiselta aina että pitäisin syyntakeettomana.
No se olisi ainoa jokseenkin mukiinmenevä seikka, eli jos Kurri on käytännössä edunvalvottava jne. niin jotain voidaan ehkä katsoa sormien läpi.
 

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ollut pitkälti sitä mieltä, että Jokerit on itse sotkunsa aiheuttanut ja voisi hyvin palata vaikka pitkän kaavan kautta puhdistettuna tsetamiehistä.

Mutta:
Onhan tuossa analogiaa Ilveksen tilanteeseen. P?!ka johto on sössinyt hommat. Helsinki tarvii kuitenkin toisen joukkueen, eikä Kiekko-Espoosta ole (ollut) täyttämään tuota paikkaa.
Perinteitä ja kannattakuntaa olisi. Tuohon on melko hyvä rakentaa.
Itsehän en Jokereita kannata tai kaipaa, enkä kyllä Ässiäkään. Tällaiset viha-rakkaus-suhteet ovat kuitenkin omiaan lisäämään mielenkiintoa ka intensiteettiä.

Eli: Kom igen, Jokerit
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minusta näissä "aloittakoon suomisarjasta ja nouskoon sieltä jos nousee" - kommenteissa on sellainen perisuomalainen "maksan satasen ettei naapuri saa viittäkymppistä" - kaiku.

Halliasia on kyllä vaikea. Minä en kyllä Jokereita kovin miellälläni Nordiksen kotijoukkueena näkisi. Toivottavasti kaikki järjestyy ja Jokerit pelaisi vaikka itse omistamassaan Areenassa parin vuoden päästä.

Näin 80-luvulla kasvaneena käy kyllä Kurria sääliksi. Ei olisi ikinä uskonut että Gretzkyn aisapari onnistuu sähläämään itsensä tällaiseen maineeseen Suomessa.
Varmaan Jokeri-fanina olisi ollut muodikasta toivoa Helsinki Gardenille kaikkea vaikeata mutta juuri tämä nykyinen skenaario mielessä olen jo vuosia hiljaa kiroillut Helsingin kaupungin käsittämätöntä toimintaa halliasiassa. Kestääkö Nordiksella edes tekniikka, jos yhtäkkiä jääkiekko-otteluiden määrä tuplataan?

Posin kautta: Nyt jos ja kun HG-projekti edelleen sakkaa - en ole viimeisimmistä käänteistä selvillä - tämä voisi olla myös mahdollisuus: HIFK ja Jokerit rakentavat yhteisvoimin sen uuden hallin Töölöön.

Gretzkystä; mitähän mies Jarin touhuista tuumaa, ja mitä äijät juttelevat, jos juttelevat.

P.S. Iso lampaanperse Helsingin kaupungille jäähalliasioista.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ketjun otsikko on pyhäinhäväistys. "Kom igen"-kannustusta tule missään nimessä yhdistää Helsingin IFK:n paikallisvastustaja Jokereihin. "Kom igen Ilves" sai aikanaan myös Liigalta tunnustusta ja se valittiin ko. kauden "Vuoden kiekkoteoksi" tai mikä sen palkinnon nimi nyt olikaan. Ainutkertainen, suoraan sydämestä tullut kannanotto ja sellaisena sen soisi pysyvänkin. Tilannetaju on kova juttu ja historiaa pitää myös ymmärtää. Tämän ketjun otsikko on yksinkertaisesti väärin, joten pyydän sen muuttamista.

Mun puolestani Jokerit voi tulla Liigaan heti, kun taloudelliset asiat ovat kunnossa. Helsinki tarvitsee ja ansaitsee paikallisväännöt ja Liiga-seurat tarvitsevat taloudellisesti ja "henkisesti" toisen jengin pääkaupungista. Liiga on mielenkiintoisempi Jokereiden kanssa kuin ilman sitä, joten pitkin hampain olen valmis toivottamaan Jokerit vaikka sitten keittiön kautta Liigaan.

Mutta muuttakaa ketjun otsikko.
Tätä en unohda.
Menee vieläkin iho kananlihalle kun tätä muistelee.
Tyylikkäin teko mitä katsomossa olen kokenut.

Samaa mieltä, muuttakaa otsikko.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
On helvetti pienet murheet ihmisillä kun jostain otsikosta pitää itkeä.
Sinä nyt vaan et voi ymmärtää tätä asiaa. Toisaalta käsittäähän sen, kun vähän toisenlaisessa toimintaympäristössä olette operoineet niin pitkään.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Nostan kättä ylös harkitsemattoman otsikoinnin merkiksi. Ajatukseni oli, että virheitä on tehty ja takaisin on tultu ennenkin (kuten viimeistään nyt nähdään).
Tietenkään Ilveksen historian talouskuupoilut eivät ole samassa sarjassa Jokereiden KHL-retken kanssa kaikkine likaisine yksityiskohtineen.

Toivon, että @Moderaattorit korjaavat kömmähdykseni. Ja pyydän anteeksi varsinkin HIFK-jengiltä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitäs on venäjäksi toi Kom igen, eiks se ois tähän ihan hyvä?

ну давай же, делители рулонов, sanoi google-kääntäjä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös