Arsi Haakana
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelicans
Tai ehkä Harkimot iskemällä väliin mähläämään.Jokerit tais tehdä ihan itse tämän itselleen...
Tai ehkä Harkimot iskemällä väliin mähläämään.Jokerit tais tehdä ihan itse tämän itselleen...
Kyllähän monella on oikea pakkomielle saada Jokerit Liigaan ja äkkiä taustoista riippumatta. Kale tietysti tavoilleen uskollisena viimeisimpänä örähtelee. Aivan kuin luotaisiin kuvaa, että Liiga on täysin riippuvainen Jokereista ja ilman heitä tusinasarja. Näinkö se tosiaan on?Vaikka itse toivonkin Jokereiden paluuta Liigaan, niin "hinnalla millä hyvänsä" heitä ei kyllä pidä sisään ottaa.
Mä olen enemmänkin surullinen näistä koko Jokereihin liittyneistä "sekoiluista". Ahneet ihmiset omilla agendoillaan (venäläiset ja russopropaganda jääkiekon siivellä, ja sitten tämä tämän vuoden hässäkkä). Tuntuu, että isot egot ovat kusseet tavallisten lätkäfanien kengille. Olkootkin, että kohteena ovat olleet naapurijoukkueen kannattajat, mutta kuitenkin.Nauttikaa, nauraakaa olkaa nyt tyytyväisiä, kun Jokerit ei tule sekoittamaan teidän kuvioita.
Jokereiden tapauksessa välikausi (tai kaksi) ja sitten kaudeksi 24-25 Mestikseen ja sillä verukkeella Liiga auki. Sitten jos taso riittää (Mestis-mestaruus + karsintojen voitto + talousasiat), niin tervetuloa takaisin Liigaan.
Ei kestä!Arvostan sinua. Olet suurin piirtein ensimmäinen HIFK kannattaja joka kirjoittaa asiaa. Iso kiitos sinulle.
Tää on muuten hyvä pointti, en tullutkaan ajatelleeksi mahdollista tilannetta jossa sekä Jokerit että Kiekko-Espoo kisaisivat Mestiksen puolella. Kuulostaisi hyvältä skenaariolta monelta eri kantilta, eikä vähiten Mestiksen itsensä vinkkelistä. Sarja on kaivannut jo pitkään kiinnostavuutta ja tuo asetelma loisi sitä ehdottomasti. Vielä kun saisivat revittyä Liigan avoimeksi sarjaksi... Nojoo, tämä menee jo toiveajattelun puolelle.Aikanaan näin sen parhaimpana ratkaisuna, että menkööt Mestikseen ja siellä sitten oikea kisa noususta jonkun Kiekko-Espoon kanssa. Tässä on mahdollisuus tarjolla Mestikselle. Pääkaupunkiseudun hype ja kaksintaistelu.
En tarkoittanut sinua.Ei kestä!
Arvostan sinua Dynamo. Olet rehti ja suoraselkäinen HIFK kannattaja. Sanot oikeasti miten asiat ovat ilman mitään vahingon iloa.Mä olen enemmänkin surullinen näistä koko Jokereihin liittyneistä "sekoiluista". Ahneet ihmiset omilla agendoillaan (venäläiset ja russopropaganda jääkiekon siivellä, ja sitten tämä tämän vuoden hässäkkä). Tuntuu, että isot egot ovat kusseet tavallisten lätkäfanien kengille. Olkootkin, että kohteena ovat olleet naapurijoukkueen kannattajat, mutta kuitenkin.
Tämä ei ole ilon päivä, muutoin kuin sen osalta, että Liiga näyttäisi olevan oikealla tiellä luodessaan selkeitä käytänteitä ja prosesseja.
Kom igen Jokerit, ja kyllähän te tuutte.
Samoin Jollen ilme kinnostais kovasti, ei taida olla legendaarinen Kummelin "tonnin seteli" -ilme, vaan uusi Jollen "viidensadan tonnin" -ilmeKohtalaisen summan maksaisin rahaa kuvasta jossa on Kummolan ilme kun luki Liigan tiedotteen.
Ehkä Liiga ei halua yhtäkään Harkimon jengiä mukaan. En tätä ainakaan yhtään ihmettelisi.Todella erikoinen päätös. Oliko liigahallituksella jotain lisätietoa mitä julkisuuteen ei ole tihkunut miksi tehtiin tälläinen päätös. Jokerithan olisi tuonut rahaa muille liigaseuroille lisääntyneiden lipputulojen muodossa. Toki rahasta ei voi aina olla kyse. Liigahan pyörii niin vakaalla pohjalla, eikun hetkinen...
Ja miksi päätös tehtiin jo näin aikaisessa vaiheessa ? Ei haluttu antaa aikaa selvittää omistuspohjia kuntoon tai areenan myyntiä. Outoa.
No mestiksen kautta sitten : ) Samapa tuo toisaalta kunhan pääsisi kannattamaan Jokereita. Itse olisin jo toivonut rakkaita IFK kohtaamisia mutta ei.
Tänne kirjoittavien jullifanien perusteella tunne taisi olla yksipuolinen kun ei naapurissa juuri huudella paikallispelien perään (joku trauma jäänyt 90 ja 2000 luvun alun kohtaamisista selvästi päälle). Itsellä toki muistot niistä voivat olla hieman erilaisia kuin jullifaneilla. Ymmärrän antipatian ; )
Mitäs jengejä siellä mestiksessä pelaskaan...lets see...
Oli joko tietoa tai sitten Jolle ei antanut tietoa, jolloin liigalta täysin luonnollinen päätös viheltää peli poikki kun Jokerit eivät toimi avoimesti ja kertoneet kaikkea julkisesti.Todella erikoinen päätös. Oliko liigahallituksella jotain lisätietoa mitä julkisuuteen ei ole tihkunut miksi tehtiin tälläinen päätös. Jokerithan olisi tuonut rahaa muille liigaseuroille lisääntyneiden lipputulojen muodossa. Toki rahasta ei voi aina olla kyse. Liigahan pyörii niin vakaalla pohjalla, eikun hetkinen...
Syy pelkästään tuo avoimuuden puute on riittävä syy pistää peli poikki. Selänteen porukka olisi saanut 100% varmasti liigapaikan, mutta Harkimot tulivat ihan itse ryssimään tämänkin.Ja miksi päätös tehtiin jo näin aikaisessa vaiheessa ? Ei haluttu antaa aikaa selvittää omistuspohjia kuntoon tai areenan myyntiä. Outoa.
Liigassa Jokerit olisi otettu vastaan jos Jokereissa olisi oltu avoimia sen suhteen mitä tehdään. Nyt siellä mentiin venäläisellä kaavalla kertomatta kenellekkään mitään, no se tapa on opittu muutamassa vuodessa.No mestiksen kautta sitten : ) Samapa tuo toisaalta kunhan pääsisi kannattamaan Jokereita. Itse olisin jo toivonut rakkaita IFK kohtaamisia mutta ei.
Tänne kirjoittavien jullifanien perusteella tunne taisi olla yksipuolinen kun ei naapurissa juuri huudella paikallispelien perään (joku trauma jäänyt 90 ja 2000 luvun alun kohtaamisista selvästi päälle). Itsellä toki muistot niistä voivat olla hieman erilaisia kuin jullifaneilla. Ymmärrän antipatian ; )
Mitäs jengejä siellä mestiksessä pelaskaan...lets see...
Liiga mennyt monessa asiassa muuten eteenpäin heti kun Kati tuli taloon.Kati Kivimäki. Siinä nimi nyt jonka soisi pysyvän Liigan hommissa pitkään.
Ehkä haluttiin antaa Jokereille enemmän aikaa valmistella Mestis-hakemusta?Ja miksi päätös tehtiin jo näin aikaisessa vaiheessa ? Ei haluttu antaa aikaa selvittää omistuspohjia kuntoon tai areenan myyntiä. Outoa.