Jokerit-Suomenruotsalaisten rahajyskyjen lippulaiva

  • 40 237
  • 395

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan vaan selvyyden vuoksi: Metropolit on varmasti yksi SM-liigan kymmenestä parhaasta pelaajasta, mutta paras hän ei ole tällä hetkellä (paitsi todellisten taikalasien läpi nähtynä).

Parhaan tittelin heittäisin itse jollekulle ryhmästä Tim Thomas, Jarkko Immonen, Jari Viuhkola tai Jukka Voutilainen.

Jos on pakko valita yksi, niin sitten Immonen. JYP on yhden ketjun jengi jonka kaikki vastustajatkin ovat peluutuksessaan huomioineet, silti aivan uskomatonta peliä illasta toiseen.

Mikael Nylanderia en ole tässä laskenut SM-liigapelaajien joukkoon, koska mies tuskin esiintyy täällä joulun jälkeen. Muuten menisi heittämällä em. ryhmään.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti cobol
Hjallis lähtee siitä, että hän nostaa Jokereita esille - ei Hjallista. Siksi yhtiöt ovat mitkä ovat.
Mitä ne yhtiöt ovat? Senhän pitäisi sinun mukaasi jokaisen mummonkin tietää, koska Jokereiden brändinrakennus on hallussa. En ole mummo, en edes vaari. Olen nelikymppinen ja risat kuluttaja pääkaupunkiseudulta. Kerro.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti aika epeli
Mitä ne yhtiöt ovat? Senhän pitäisi sinun mukaasi jokaisen mummonkin tietää, koska Jokereiden brändinrakennus on hallussa. En ole mummo, en edes vaari. Olen nelikymppinen ja risat kuluttaja pääkaupunkiseudulta. Kerro.

Jokerit. On vain yksi Jokerit.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Jussih
Ihan vaan selvyyden vuoksi: Metropolit on varmasti yksi SM-liigan kymmenestä parhaasta pelaajasta, mutta paras hän ei ole tällä hetkellä (paitsi todellisten taikalasien läpi nähtynä).

Niin, tämä on Sinun mielipiteesi, toki päinvastaisiakin on ja saattaapi olla paljonkin enemmän. Sen myönnän, että Metropolit ei ole ihan yhtä suvereenisti hallinnut kuin viime kauden lopussa, johon on vaikuttanut kaksi asiaa: vakioketjukavereiden loukkaantuminen ja vastustajien asettama miesvartiointi.

Mutta yksi asia näin ketjun otsikkoa sivuten on aivan vuorenvarma. Metropolit ei ole suomenruotsalainen.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Gags:

Ottamatta sinänsä kantaa suuntaan tai toiseen uskoisin nimimerkki Jussih:n ajaneen takaa myös sitä, ettei "SM-liigan paras pelaaja" -titteli ole läheskään niin mustavalkoinen kysymys ja että jos Metropolit ei pelaisi pääkaupunkiseudun joukkueessa, häntä ei tämän hetken näytöillä todnäk ikipäivinä julistettaisi niinkin laajalevikkisen ja suositun urheiluaiheisen lehden kuin Veikkaajan kannessa yksiselitteisesti SM-liigan parhaaksi pelaajaksi.


IS-Veikkaajassa tiedetään perkeleen hyvin, että nuo sanat hivelevät Jokerien suurta kannattajamassaa ja lisäävät täten irtonumeroiden myyntiä. Selvyyden vuoksi vielä kerran: Kannessa ollut teksti voi jopa pitää paikkansa, mutta esimerkiksi SaiPassa pelaavalle ja pistepörssissä (tätä kirjoittaessa) sijalla 14. olevalle hyökkääjälle tuskin koskaan noin suoraviivaisia nimityksiä kyseisessä kannessa osoitettaisiin.



Ranger
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti cobol
Et tainnut tajuta? Koko konsernin nimi on Jokerit (perässä tosin HC). Jokerit on vain pieni osa Jokereita :)
Ymmärsin kyllä, mutta en edelleenkään tajua, miten pelihallin rakentaminen Kuopioon hyödyttää muuta kuin HC:n kassavirtaa. Tuskin tätä hypoteettista projektia tultaisiin markkinoimaan Jokerit-hallina KalPan faneille. Jokerit HC on omistus- ja hallinnointipohja kieltämättä isolle ja kaupallisesti menetyneelle organisaatiolle, mutta sillä ei ole mitään välitöntä tekemistä Jokerit-brändin kanssa. Ja siitä, tai sen kehittämistarpeista, tässä polemiikissa lienee alunperin ollut kyse. Ehkä olen liian lätkässä lätkään, koska en näe Jokerit-konsernin koko ihanuuta brändimielessä ;-)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti ranger
Gags:

Ottamatta sinänsä kantaa suuntaan tai toiseen uskoisin nimimerkki Jussih:n ajaneen takaa myös sitä, ettei "SM-liigan paras pelaaja" -titteli ole läheskään niin mustavalkoinen kysymys ja että jos Metropolit ei pelaisi pääkaupunkiseudun joukkueessa, häntä ei tämän hetken näytöillä todnäk ikipäivinä julistettaisi niinkin laajalevikkisen ja suositun urheiluaiheisen lehden kuin Veikkaajan kannessa yksiselitteisesti SM-liigan parhaaksi pelaajaksi.

Ranger

Allekirjoitan. Mutta samoin perustein nimimerkki Jussih ei myöskään voi ehdottomasti väittää etteikö olisi paras. Luulen (lukematta IS Veikkaajaa) että siellä ainakin on valintaa/väittämää jotenkin perusteltu, toisin kuin yllä jossa väitettiin ettei ehdottomasti ole paras?

Mutta siitä lienemme kuitenkin samaa mieltä, ettei ole suomenruotsalainen ?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti RoopeS

Tämä oli ehkä hiukan provokatiivista, mutta ei kaukana totuudesta.

Ei ollenkaan provokatiivista, olet 100% oikeassa.
Mutta 90-luvun gloryhunttereita löytyy suomenruotsalaisistakin, ilman minkäänlaisia Hjallis-kytköksiä. Jokerit oli trendijuttu silloin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti aika epeli
Ymmärsin kyllä, mutta en edelleenkään tajua, miten pelihallin rakentaminen Kuopioon hyödyttää muuta kuin HC:n kassavirtaa.

Pitää siis selittää tämäkin ja luulen, että ymmärrät jatkossa senkin. Kaikki liittyy Jokereiden brändiin. Jos jostain käsittämättömästä syystä Jokerit olisi mukana Kalpan uuden hallin rakentamisessa ja omistamisessa (täysin keksitty juttu), asiaan suhtauduttaisiin Kuopion torille hyvinkin positiivisesti. Että nyt on mukana kumppani, joka osaa tämän homman erinomaisen hyvin. Jolla on näyttöjä osaamisesta eri puolilla Eurooppaa. Tällainen yhteistyökumppani on arvokas.

Jokereiden menestys-brändi on siis paljon muutakin kuin Jokerit liukkaalla jäällä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
Viestin lähetti girlzilla
Ei ollenkaan provokatiivista, olet 100% oikeassa.
Mutta 90-luvun gloryhunttereita löytyy suomenruotsalaisistakin, ilman minkäänlaisia Hjallis-kytköksiä. Jokerit oli trendijuttu silloin.

mitäs pahaa glory-hunttaamisessa on ? jotkut heistä voivat joskus myöhemmin olla oikeita faneja .
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta keskustelu on kääntynyt kauas itse aiheesta. Kyllähän jokerikannattajien suomisuomi-pelleilyyn sisältyy aimo annos tahatonta komiikkaa kun otetaan faktat huomioon. Muistatteko viime kauden supervahvistusta maakunnasta? - Masan oma jättebög. Ja ajatus siitä, että SanomaWSOY:n kuviteltu suomalaisuuden liiton jäsenyys jotenkin häivyttäisi omistajaportaan hurrileimaa on aika heikko oljenkorsi.

Nämä kaksi kehäteiden joukkuetta kyllä profiloituvat vahvasti omistajiensa kautta. Blues on rikkaan perijäpojan kallis harrastus ja jokerit taas kahden Hankenin kansitakkilaisen yritys tehdä urheilubisnestä. Jos näistä pitäisi valita, on helppo kunnioittaa sitä työtä jonka Hjallis ja delacha on tehnyt ja arvostaa heidän ottamiaan henkilökohtaisia riskejä. Tässä on samalla jokereiden suurin brändäysongelma - homma personoituu aina Hjallikseen. On ensin Hjallis ja sitten vasta jokerit*. Toinen, operatiivisempi haaste on miten tehdä markkinoinnista uskottavaa kun linja tempoilee joka vuosi omatpojatprojekteista, jalatjalattaitokiekosta näihin naamioväreihin? Onko poika muuten kotona?

Minusta olisi myös tärkeätä kysyä Tastulamaisesti: Miksi jokerikannattajat pitävät kannustamansa joukkueen pelastajien ja omistajien kielitaustaa niin vaikeana asiana hyväksyä ja yrittävät vähätellä sitä? Eikö voitaisi nähdä tätä kiitoksen paikkana Hankenille ja siellä tapahtuvalle verkostoitumiselle (ja miksei opetukselle)? Heja Hanken, heja jokerit! Ilman ensimmäistä ei olisi toistakaan.


*) Vrt liigan puheenjohtajuus, fudissähläilyt ym
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Olin juuri kirjoittamassa ihan samaa asiaa kuin #12. Eli onkohan siinä Jokereiden brändäyksessä mennyt joku pieleen, kun minulle ainakin tulee mieleen että Hjallis rakentaa hallin Saksaan ja Hjallis sekoilee AIK:n kanssa ja Hjallis puuhailee/i jotain Englannissakin jossain vaiheessa. EI siis Jokerit, vaan Businessmies Hjallis.

Tältä pohjalta on helppo yhtyä siihen näkemykseen, jonka JHag tuolla jo heittikin, että itse asiassa Hjallis on isompi brändi kuin Jokerit.

Eikö se brändi kuitenkin ole juuri se mielikuva mikä suurella yleisöllä on eikä se mitä mieltä asiantuntija Cobol on?
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti cobol
Jos jostain käsittämättömästä syystä Jokerit olisi mukana Kalpan uuden hallin rakentamisessa ja omistamisessa (täysin keksitty juttu), asiaan suhtauduttaisiin Kuopion torille hyvinkin positiivisesti. Että nyt on mukana kumppani, joka osaa tämän homman erinomaisen hyvin. Jolla on näyttöjä osaamisesta eri puolilla Eurooppaa. Tällainen yhteistyökumppani on arvokas.
Luettelisitko vielä meille nämä näytot osaamisesta eri puolilla Eurooppaa.

AIK-yhteistyö päättyi sarjapudotukseen ja talousvaikeuksiin, joista perinteikäs seura ei ole vieläkään toipunut. Newcastlesta Jokerit lähes samalla ovenavauksella kuin saapuikin. Hampurissa näyttää sensijaan menevän melko hyvin, sillä yleisöä on toiseksi eniten DEL-liigassa.

Tilastollisesti katsoen kuitenkin 2/3 näistä näytöistä "eri puolilla Eurooppaa" on sitä luokkaa, ettei niillä paljon rehennellä.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti cobol


Menkää minne tahansa Suomessa ja kysykää, mikä on HIFK. Ja kaikki eivät edes sitä tiedä, mihin kirjainyhdistelmä HIFK liittyy tai mitä sillä tarkoitetaan tai mihin se liittyy.

Siinä se.

Jääkiekkoharrastajien keskuudessa asiat voivat olla eri tavalla. Mutta siitä ei ollutkaan kysymys. Vaan brändeistä.


Kannattaisu käydä joskus täällä maakunnassa niin tietäisi mistä täällä puhutaan.
Kyllä minun kaikki kiekko vähemmänkin seuraavat tuttavat tietävät mikä on HIFK. Kaikki muistavat miten 70-luvulla IFK oli se joukkue joka pelasi kovaa ja jota vähän muut pelkäsivätkin. Tänäänkin ne kiekko vähemmän seuraavat elävät illuusiota "isosta pahasta IFK:sta". Brändi ja mielikuvat ovattehneet tehtävänsä.
Sen sijaan jos puhe kääntyy Jokereihin niin esiin tulee myös Harkimo. Harkimon persoona taustalla on niin vahva että usein yhdistetään jokerit=Harkimo. Jos kyselet kiekkoa vähemmän seuraavilta mielipidettä jokereista niin ei kukaan ala kertomaan isosta konsernista joka on levittäytynyt ympäri eurooppaa. Puheissa vilahtelevat isolla rahalla kasattu ostojoukkua ja seuraavaksi tuleekin puheeksi Harkimon naisseikkailut.

Niin en minä mistään prändeistä ja markkinoinnista tiedä mitään... Tiedän vaan mitä ihmiset täällä maakseudulla puhuvat.


Joskus olen miettinyt että mitä jos Harkimolle olisikin aikanaan myyty osuus IFK:sta? Mitä Jokerit olisi tänään? Pelaisiko IFK pasilan ratapihalla 20000 hengen hallissa täysille katsomoille ja Jokerit ddr-hallissa jumbo sijoituksista Pelsujen kanssa
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti HABS #11
Kannattaisu käydä joskus täällä maakunnassa niin tietäisi mistä täällä puhutaan.
Kyllä minun kaikki kiekko vähemmänkin seuraavat tuttavat tietävät mikä on HIFK. Kaikki muistavat miten 70-luvulla IFK oli se joukkue joka pelasi kovaa ja jota vähän muut pelkäsivätkin. Tänäänkin ne kiekko vähemmän seuraavat elävät illuusiota "isosta pahasta IFK:sta". Brändi ja mielikuvat ovattehneet tehtävänsä.
Sen sijaan jos puhe kääntyy Jokereihin niin esiin tulee myös Harkimo. Harkimon persoona taustalla on niin vahva että usein yhdistetään jokerit=Harkimo. Jos kyselet kiekkoa vähemmän seuraavilta mielipidettä jokereista niin ei kukaan ala kertomaan isosta konsernista joka on levittäytynyt ympäri eurooppaa. Puheissa vilahtelevat isolla rahalla kasattu ostojoukkua ja seuraavaksi tuleekin puheeksi Harkimon naisseikkailut.

Kiitokset tästä, järjen ääntä myös Kontulan Ottawalta. Jos palstamillimetrit + airtime on joku mittari niinkuin markkinoinnin ammattilainen tietää että onkin, niin HIFK vie mediapelin kaudesta toiseen. Tämän on Hjallis itse laskenut, tai sitten sen broidi Rolle puhuu paskaa :). Ja kun yhdistetään media-aika joukkueen faktiseen menestykseen, on HIFK omaa luokkaansa. Millä se on saavutettu ellei brändin avulla? HIFK voittaa julkisuudessa Jokerit, jos sen haluaa nähdä. Mutta Hjallis yksin on toki Suomen kärkipäätä yksittäisenä mediarohmuna, vaan ei se niin yksinkertaista ole, että mökin mummo yhdistää Hjalmarin ja Merikukan suoraan Jokereihin, puhumattakaan hallibisneksestä. Joten meneekö kaikki Hjalliksen saama huomio varmasti Jokereille ja jos menee, onko Jokereilla suunnitelmia Hjalliksen jälkeiselle ajalle? Koko brändihän sulaa samantien, kun sen ydin lähtee. Mitä jää jäljelle Jokereista ilman Hjallista? Joku persoonallinen tapa tuottaa urheilubisnestä? Kivijalkapelaajia Teemun jälkeen?

Kuka muistaa Alpon tulon HIFKiin? Ikävä kyllä, niin minäkin. Tuolloinkin nimenomaan jokerifanit tulivat kertomaan, että "nyt tuli teille mahdollisimman epäuskottava valmentaja, buaahhaah". He olivat kaiken lisäksi oikeassa. Mutta jos HIFKistä ei olisi mielikuvaa / HIFK-brändillä ei olisi sisältöä, eivät juuri ja nimenomaan muiden joukkueiden edustajat olisi tulleet kertomaan, että tuohan sopii teille kuin sialle otsatukka. Jopa tv ja lehdistö teki ensi töikseen jutut siitä, kuinka kulttuuripersoona tuli väkivaltaiseen sonnilaumaan, Joonas Hytönen ihmetteli, samoin naistenlehdet. Suvereeni näyttö siitä, että HIFK-imago elää ja voi hyvin. Olemalla tuolloin hiljaa olisi itse kukin voinut osoittaa, että ei tuollaista mainetta olekaan. Jos Alpo olisi mennyt Jokereihin, olisi asiaa ihmetelty vain urheilulliselta kannalta: "miksi mies vailla näyttöjä otetaan menestystä hamuavaan joukkueeseen?". Kukaan ulkopuolinen ainakaan ei olisi puolella sanallakaan ajatellut, että Alpo ei sovi Jokerien tyyliin. Oliko tämä Alpoilu loppujen lopuksi HIFKin salainen lobbaus brändin vahvistamiseksi?

cobol: Jos mua ei olisi, olisit tämän palstan top 1 -kiekkokirjoittaja :) (HYMIÖ = liioittelua). Siis aivan oikeasti. Olet myös viileä vittuilija. Mutta jotenkin tuntuu, että nyt maalasit itsesi nurkkaan ja koetat tulla ulos omalla tyylilläsi; väität ja asetut yläpuolelle. Kuulostan itse ihan samalta, kun yritän selittää juristille, kuinka lakia pitäisi oikeasti lukea ja tulkita. Se osaa duuninsa perusteet kuitenkin paremmin ja mä olen helvetin arvostettu tässä brändihommassa - siitä ne isot yritykset mulle maksavat. Ei muista palveluista heille. Kaiken lisäksi mielipidehän on tietenkin aivan vapaa, et ole ainoa jonka mielestä jokerit on isompi brändi kuin hifk. Mutta perusteesi varsinkin brändin käsitteeseen liittyen mättävät. Sitä duunia pitää tehdä vuosikaudet käytännössä ennenkuin siitä jotain tajuaa. Tai sitten olen väärällä alalla (osittain), mikä ei nyt olisi kenellekään mikään yllätys. Ja eiks jokerit tarvitse lisää lihaa?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti #12
On ensin Hjallis ja sitten vasta jokerit*.
Jos nyt oltaisiin kansakoulussa, niin tulisi uskonnon opelta näpeille niin että tuntuu. Ensin oli Jokerit, sitten luotiin kaikki muu, josta suurin osa on turhaa. Tästä ei tingitä.

Sinänsä kyllä hassua, jos meille kiekkoihmisillekin tulee Jokereista ekana mieleen Hjallis. Näin puolueettomasti tarkasteltuna, mulle tulee Jokereista mieleen kulloinenkin lätkäjengi ja Hjallis astuu kuvaan vasta silloin, jos aletaan puhumaan kiekkobisneksestä. Tässä mun mielikuvajärjestys on siis ensin kiekko, sitten muut sivuseikat kuten bisnes.

Aika tutunoloista keskustelua. Tästäkin ketjusta löytyy jo kaikki tarvittavat asiasanat kuten brändi, Hjallis, suomenruotsalaiset ja perinteet.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Viestin lähetti Boomhauer

Itse olen suomenruotsalainen, mutta kyseiset pilkkaamispätkät eivät minua haittaa. Tuli vain tämäkin juttu mieleen kun tiettyjen jokerifanien "Suomi, Suomi"-huudot nostettiin esiin.


Ei haittaa minuakaan pätkän vertaa. Itse asiassa asiassa ole mitään hävettävää tunnenpa vain voivani olevani ylpeä taustastani ja kannattaessani näinkin perinteikästä seuraa kuin IFK. Jotenkin sellaiset fiilikset, että jokeri-fanit enemmän kateellisia meille IFK-faneille kuin toisin päin. Voi olla, että olen väärässä.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Pitää siis selittää tämäkin ja luulen, että ymmärrät jatkossa senkin. Kaikki liittyy Jokereiden brändiin. Jos jostain käsittämättömästä syystä Jokerit olisi mukana Kalpan uuden hallin rakentamisessa ja omistamisessa (täysin keksitty juttu), asiaan suhtauduttaisiin Kuopion torille hyvinkin positiivisesti.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Kuopion torilla ja muuallakaan Suomessa ei ihmisillä ole hajuakaan mistään Jokerien brändistä. Ihmiset tuntevat vain Jokerit-nimisen lätkäjoukkueen sekä sen pääomistajan yksityiselämään liittyvät asiat. Mistään konsernista tai edes Hartwall Arenan kuulumisesta konserniin ei ole mitään tietoa.

Kuopiossa torilla veikkaisin pikemminkin negatiivisia kommentteja tuollaisesta hankkeesta. Voit peilata maakunnan ihmisten käsityksiä ehkä konkreettisimmin vertaamalla Salmelan Hesburgeriin ja sen aiheuttamiin tunnepohjaisiin reaktioihin.

Voisin lyödä vetoa, että sanojen "Harkimo" ja "Jokerit" sotkeminen lähestulkoon mihin tahansa hankkeeseen vaikka Turun seudulla olisi varmin tapa saada aikaan vaikeuksia hankkeelle. Ja todennäköisesti suurimmassa osassa Suomea tilanne olisi sama. Nuo sanat maistuvat happamilta kehä kolmosen ulkopuolella.

Väärinkäsitysten välttämiseksi korostan, että en tuo mitään omaa mielipidettäni tähän, vaan arveluni ihmisten tavasta ajatella.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
JHag:

"cobol: Jos mua ei olisi, olisit tämän palstan top 1 -kiekkokirjoittaja :) (HYMIÖ = liioittelua)."


Liioitteluako? Kumpi? Siis se, että Cobol on top 1 -kiekkokirjoittaja JHag:n poissaollessa vai se, että JHag on top 1 -kiekkokirjoittaja Cobolin läsnäollessa?

*kielen poskeen tunkevia hymiöitä*



Ranger
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: JHag:

Viestin lähetti ranger
"cobol: Jos mua ei olisi, olisit tämän palstan top 1 -kiekkokirjoittaja :) (HYMIÖ = liioittelua)."


Liioitteluako? Kumpi? Siis se, että Cobol on top 1 -kiekkokirjoittaja JHag:n poissaollessa vai se, että JHag on top 1 -kiekkokirjoittaja Cobolin läsnäollessa?


Heitin kysymyksesi arvovaltaiselle raadille, johon kuuluivat JHag ja cobol. cobol ei päässyt paikalle, joten raati muussa muodossaan päätti, että tuossa ei vittu ollut paskaakaan liioittelua missään suhteessa!!

Samassa tilaisuudessa äänestettiin myös Jatkoajan paskin kirjoittaja. Raati päätyi JHagiin todeten, että huono ulosanti ei välttämättä takaa huonon kirjoittajan statusta, se olisi liian helppoa. Todellinen mestari kykenee yhdistämään huonoon ulosantiin ontuvat perustelut, avuttoman kieliopin ja madon asteella olevan taustatyön, joiden tuloksena syntyy lähinnä jazztapahtumassa kuultavaa jousisoittimien virittämiseen verrattavissa olevaa maailmaa, joka etäisesti muistuttaa, että tuohan ei ole vielä valmista samalla paljasaten sen, että valmiinakin tuo on siitä huolimatta samaa sanoinkuvaamatonta paskaa, joten vittuakos siinä virittelemään?

PS. Ilves on brändi
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
"PS. Ilves on brändi..."

...joka vieläpä eilen pitkästä aikaa osoitti vittuuntuneessa kuumenemisessaan räjähdyksiä ja räiskähtelyä. Se, että Kuningas otti (joskin käsittääkseni pääosin Suvi Lindenin ja Urpo Helkovaaran pikapalaverin päätöksellä) ryntäyksestä 5+20, kertookin kaiken oleellisen.


Raporttien mukaan kyseisen ulosajon jälkeen Ilves keskittyi lähinnä sikailemiseen vahingoittamistarkoituksessa. Itse asiassa juolahti mieleeni, olivatko IFK:n ja Ilveksen pelaajat vaihtaneet piruuttaan peliasuja ja -paikkakuntia, mutta tämän teorian veti alas vessanpytystä se, että Bluesin vierailija onnistui latomaan seitsemän maalia, joista neljä teki yksi ja sama mies.



Ranger
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti ranger
"PS. Ilves on brändi..."

...joka vieläpä eilen pitkästä aikaa osoitti vittuuntuneessa kuumenemisessaan räjähdyksiä ja räiskähtelyä. Se, että Kuningas otti (joskin käsittääkseni pääosin Suvi Lindenin ja Urpo Helkovaaran pikapalaverin päätöksellä) ryntäyksestä 5+20, kertookin kaiken oleellisen.

Oliko kyseessä myös uhkaava käytös?? Aijai, Muukkosen setä paukaisee 3 matsia penaltya. Kannattaa ennemmin hakata mailalla pleksiä, ei tule mitään seurauksia.

PS.
Ruotsalainen uusi NHL-pelaaja kyseli maanmieheltään, NHL-veteraanilta (jonka yhteydet Suomeen kiistetään), neuvoja ennen ensimmäistä otteluaan:
-Sano nyt että onko se niin kauheaa se kohtelu, mikä tuolla odottaa?
-Noo, ota ihan rauhassa vaan, kyllä ne kaikkea yrittää, mutta ei näitä kanukkeja kyllä ole järjellä pilattu!
-Miten niin?
-No viimekskin yks noiden sentteri sano mulle, että kävin panemassa sun muijaa viime yönä!!
-BUAAAAAHHAAHHAAH !!!
-Nii -i, enhän mä mistään muijista tykkää, joten miks mulla edes olis sellainen!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti aika epeli
(nothing personal, gredu ;-).

Niin ne kaikki sanoo...
Enemmän kuin kehnoista älynlahjoistani tuo taitaa kuitenkin kertoa siitä, etten kuulu kohderyhmään. Kun taas viisumiasiassa olen hurmahenkisesti reseptorit ojossa löytämällä viestejä sieltäkin, missä niitä ei ole :)

Back to the old drawing board: IFK:ssa brändiin istumaton osio ei kauaa puuhastele, vaan siirtyy/siirretään uusiin maisemiin. Vrt Nenä Jalosen lyhyeksi jäänyt vierailu. Jokereissa pelaa Timo Vertala yhä edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös