Jos vaikka kipu oli kova?JiVe kirjoitti:No kerroppas mulle, että mitä se sitten oli?
Ihan sama, sovitaan sitten niin, että Kudroc veti kauheat jurkat.
Jos vaikka kipu oli kova?JiVe kirjoitti:No kerroppas mulle, että mitä se sitten oli?
jussi61 kirjoitti:Ainahan parhaat asiantuntijat löytyy katsomosta. Et ole ajatellut pyrkiä Ismo Syvähuokon (ollut Jokerien lääkäri jo 20 vuotta) hommiin?
J.Pajunen kirjoitti:Tiistaina mennään taas vierailemaan Elysee-Areenalle, joka on tämän kauden ajan ollut oikea pisteautomaatti meille... ;)
Et sitten huomannut tuota hymiötä viestini perässä? Mutta tottahan tuo on, SaiPa on tällä kaudella ottanut kolmesta jaossa olleesta pisteestä Shamppanja-areenalta tasan kolme kappaletta.Juippi kirjoitti:Niin, SaiPa voitti Elyseellä niukasti ja TPS Lappeenrannassa vähän reilummin. Josko nyt kotijoukkue ottaisi SaiPasta maukkaan kotivoiton. Jos Tepsi jatkaa samaan malliin kuin Jypiä vastaan ja tekee paikoistaan maalit, voi SaiPalle tulla tiukka iltapuhde.
J.Pajunen kirjoitti:Et sitten huomannut tuota hymiötä viestini perässä? Mutta tottahan tuo on, SaiPa on tällä kaudella ottanut kolmesta jaossa olleesta pisteestä Shamppanja-areenalta tasan kolme kappaletta.
Mutta täytyy samaan hengenvetoon todeta, että pisteeseenkin olen jo hyvin tyytyväinen. TPS kun ei perinteisesti ole niitä helpoimpia vastuksia meille ollut, etenkään Elyseellä.
Ei vain siemen, vaan totuus. Aika "hyvä" provo ottaen huomioon, että kaikki Jokerifanit tämän itsekin tiedostavat. Jos olet yhtään kauden mittaan viestejä lukenut, niin ei täällä hirveän usein olla Jokereita puolusteltu. Paskoja ne on ollut suurimman osan ajasta.Jukka L kirjoitti:Jos jokaisen joukkueen fanit sanovat Jokereiden pelaavan paskaa kiekkoa niin onko siinäkin totuuden siemen :) lolol
hull16 kirjoitti:Oli sitten tasan viimeinen ottelu jossa olen paikalla kun Aleksi Rantala on tuomarina. Nyt riitti...
eagle kirjoitti:Rantala kävi pilaamassa siis kahteen päivään kaksi ottelua. Saavutus sekin sinänsä.
Niin, näinhän se monesti kuitenkin lopulta on. Olen itse aika kyllästynyt ikuiseen "tuomari ratkaisi pelin" vuodatukseen. Toki tuomari voi ja vaikuttaakin peliin, jossain määrin, mutta hyvin usein joukkue tekee sen itse, eli tappionsa. Tai sitten toinen on vaan sillä hetkellä yksinkertaisesti parempi. Mielestäni viimeisin SaiPa - Pelicans ottelu oli siitä hyvä esimerkki. SaiPa hukkasi omat mahdollisuutensa ylivoimalla ja sen tehottomuudessa, vaikka mahdollisuuksia annettiin ihan kylliksi. Omaa heikkoutta vedota tuomaroinnin surkeuteen, kyllä sitä pitää katsoa itseään peilistäkin yleensä.Ikijokeri kirjoitti:Ei Jokerit kyllä dumariin hävinnyt, sillä enemmän Rantala Jokereita lahjoi kuin SaiPaa, kuten täällä onkin todettu. Jokerien yv oli taas ihan suolesta. Siirrellään, siirrellään ja laukaukset poikkeuksetta joko ohi tai Zeppin syliin.
J.Pajunen kirjoitti:En ole tässä ketjussa tätä aiemmin kysytyn / mainitun, joten kysympä nyt. Eikös Ask palannut jälleen pelaavaan kokoonpanoon? Näkyikö miestä kentällä, saiko mitään aikaiseksi?
veltsu kirjoitti:Ask pelasi ihan kohtuullisen määrän vaihtoja, mutta mitään kovin näkyvää tai mieleenjäävää ei kyllä saanut aikaiseksi. Tosin ei mitään negatiivisesti kommentoitavaakaan. Annetaan miehelle lisää pelejä ja katsotaan mihin pystyy. Ymmärtääkseni ollut suurimman osan kaudesta sivussa loukkaantumisen vuoksi.
Old TJ kirjoitti:Tämä vinkki sekä Jokerifaneille että monelle muullekin: Itse olin vuosia sitten moneen kertaan yhteydessä silloiseen Oulun Kärppien webmasteriin ja niin me saimme viimeinkin maalikimaran omille kotisivuillemme. Tästä on toki jo vuosia. Ja tämä koskee ´tietenkin vain Kärppien kotiotteluita.
Uskoakseni kaikilla liigapaikkakunnilla löytyy kuitenkin edes yksi videokamera ja edes yksi henkilö joka osaa sitä käyttää. Siksi ihmettelenkin että miksi liigajoukkueet eivät saa sivuilleen maalikimaraa tai muuta koostetta peleistä.
Old TJ
Tuomaroinnista vielä:Murmeli kirjoitti:Pelistä seuraavat huomiot:
- Aleksi Rantala.. Voi hevon vittu. Molemmat joukkueet ja peli kärsi kohtuuttomasti. Jokerien kuuppa ei vain kestänyt. SaiPa oli omat kymppinsä saanut Raumalla Rantalalta vain muutamaa päivää aiemmin ja tällä kertaa suut pysyivät kiinni. Sitä kautta joku voikin sanoa, että Jokerit kärsi Rantalan tuomioista.
- Hannes "sucker punch" Hyvönen. Ensin mahtava kuoleva joutsen Kokon huitaistua äijää housuille ja sitten järjetön isku päin naamaa varoittamatta. Huvittavinta tässä tapauksessa olivat tuomiot. 5+20 min huitomisesta, vaikka mies ei loukkaantunut? Ei edes mustelmaa varmaan saanut. Otteluvalvojakin kertoi ottelun jälkeen, että tuomio meni päin helvettiä.
Markus-Setä kirjoitti:Tuomaroinnista vielä:
- Tuomari ei koskaan anna aiheetta käytösrangaistusta. Eri asia on, olisiko pikkukakkonen riittänyt. Vaikea sanoa, kun ei kuullut...
cobol kirjoitti:Mistä sinä tiedät, että tuomari ei anna koskaan aiheetta käytösrangaistusta? Ihan järjetön väite.
Vopatin tilanne oli muuten seuraava: Jokerit pelasi ylivoimaa ja Vopat oli kentällä. Tuomari Rantala peitti toistuvasti Jokereiden syöttösuunnat (eli hän oli jatkuvasti kiekollisella puolella, ei kiekottomalla) ja tästä Vopat kävi huomauttamassa. Rantala ei huomauttamista kestänyt, vaan antoi kympin. Jokainen voi itse pohtia, oliko kymppi ansaittu vai ei ja vaikuttiko huomautukseen Rantalan toiminta vai ei. Tuomaristo muuten jatkoi Jokeriylivoiman syöttösuuntien peittämistä myös toisessa erässä. Toivottavasti ne olivat puhtaita vahinkoja, mutta harvinaisen tiukasti niitä sattui tuomareille tässä pelissä.
sputnik kirjoitti:Mutta minkälaisin sanakääntein Vopat ohjeisti tuomareita? Mikäli ohjeistukseen kuuluu esim. Lontoon murteella F... ym. sanoja voi lähes satavarmasti olettaa että tuomari palkitsee kyseisen ohjeistuksen käytösrangaistuksella.
Nykyään "Pieni käytösrangaistus" ei enää kuulu rangaistusskaalaan. Joten kymppi (tai ulos) tai ei mitään.Markus-Setä kirjoitti:- Tuomari ei koskaan anna aiheetta käytösrangaistusta. Eri asia on, olisiko pikkukakkonen riittänyt. Vaikea sanoa, kun ei kuullut...
Kuzmin kirjoitti:Pelihän oli jokereilta umpisurkea. Liike ei riittänyt alkuunkaan. Vierasjoukkueen
faneista oli osa aika levottomalla tuulella, mutta hyväksyttäköön se perjantai-illan matkapeliin.Kannustus oli kovaa läpi ottelun. Sitä oli oikeastaan ihan kiva seurata, parasta antia siltä illalta, kunnes joku idiootti lappeenrantalainen heitti lasipullon ylhäältä alempana istuvien niskaan. Tosi nerokasta!!!
Puhuinkin vain omasta puolestani, en Rantalan. Se, että onko väite järjetön, on sinun mielipiteesi. Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä siitä, jakeleeko tuomari jäähyjä vain omaksi huvikseen.cobol kirjoitti:Mistä sinä tiedät, että tuomari ei anna koskaan aiheetta käytösrangaistusta? Ihan järjetön väite.