Katosi kyllä kuvasta, kun Loko alkoi oikeasti fyysiseksi.
Missä vaiheessa Loko alkoi fyysiseksi? Meni itseltä ihan ohi :D
Katosi kyllä kuvasta, kun Loko alkoi oikeasti fyysiseksi.
Vielä:onhan tuo vaan niin suffelijengi koko jokeripakka että hoh-hoijaa. Kapteeni käytännössä myöntää, että asenteesta jäi vajaaksi="nälän pitää kestää koko pelin". Miten "piip" se ei kestä pudotuspelien katkopelissä ja vielä kotihallissa. Joutaakin pudota toi lammaslauma.Tää on mun Jokerit...
Peruskevät. Ilmat lämpenee ja mikään ei suju. Se alku olikin liian hyvä, mutta kyllähän sieltä se tuttu ja turvallinen luuserikulttuuri taas tulee esiin hitaasti mutta varmasti.Vielä:onhan tuo vaan niin suffelijengi koko jokeripakka että hoh-hoijaa. Kapteeni käytännössä myöntää, että asenteesta jäi vajaaksi="nälän pitää kestää koko pelin". Miten "piip" se ei kestä pudotuspelien katkopelissä ja vielä kotihallissa. Joutaakin pudota toi lammaslauma.Tää on mun Jokerit...
Jos Loko voittaa keskiviikkona ja edessä on seiskapeli perjantaina, voidaan miettiä kummalla joukkueella etulyöntiasema todella on ja kummalla täydet paineet katastrofin välttämiseksi.Noo, edelleen Jokerit on selvä ennakkosuosikki menemään tästä sarjasta jatkoon, joten ei siihen nyt ihmettä vielä vaadita.
Pitkä, kuuma kevät. On tämä hienoa aikaa.
Huomenna viimeinen sauma katkaista sarja. Perjantaina ei uskoa enää löydy. Seuraavan sarjan kannalta on pakko saada katki huomenna jos meinataan haastaa SKA edes jotenkin. Vaikuttaa vaan että tämäkin sakki on henkisesti aivan liian heikko menestymään. Nälkää ei löydy edes poffeissa ja hermot menevät luvattoman helposti. Kaikkien aikojen fiasko on käsillä.
Kyllä tuo itse maali menee silti täysin Kalninsin piikkiin. Pelissä tulee lukemattomia kertoja kun vastustaja pääsee kiekon kanssa noille paikkeille ja saa päästäkin, noista kun ei pitäisi olla vaaraa maalista.2-4 maalia edelsi taas koohottaminen, kun Jokerit lähti alivoimaisena hyökkäämään Lokon päätyyn, kun olisi pitänyt odottaa oma vaihto täyteen.
Muistanko väärin, että Raimon Omsk johti jotain sarjaa 3-0 ja hävisi sen lopulta?Itse asiassa ainoa kerta, kun tämä 0-3 -tappioasemassa 4-3:een nousu on tapahtunut, nähtiin kaudella 2014-2015, kun Lännen finaaleissa CSKA johti SKA:ta voiton 3-0, mutta pietarilaiset veivät sen jälkeen neljä peliä putkeen ja marssivat lopulta aina Gagarin Cupin voittoon asti.
Oli miten oli, Jokereilta aivan sysipaska peli tänään. Eiköhän tässä sarjassa nähdä vielä seiskapeli perjantaina.
En oikein tiedä, että katseleeko noita Anttilan ja Joensuun eilisiä haastatteluja pelin jälkeen kauhusta jäykkänä vai levollisin mielin. Molemmat vaikuttivat pelin jälkeisissä (Anttila Viaplay ja Joensuu MTV3) haastatteluissa siltä kuin olisi juuri hävitty sarja ja kausi paketissa. Kauhusta jäykkänä siinä mielessä, että siellä on joukkueellakin paskat lörähtäneet punttiin samalla tavalla kuin 95% kannattajilla. Vai sitten levollisin mielin sen osalta, että nyt siellä on joukkueen sisällä tajuttu kahden ottelupallon hukkaamisesta ihan itse takki auki pelatessa ja nyt on aika herätä laittamaan tätä hommaa pakettiin tai käy vielä oikeasti kylmät.