Onko tästä oikeaa tietoa vai vain pelkkiä huhuja?
Huhu vai tieto, potato vai poteto tomato vai tometo?
Onko tästä oikeaa tietoa vai vain pelkkiä huhuja?
Palkatkin olleet rästissä ja minä en usko siihen, että syynä olisi pankkiliikenne.
Olisi kyllä aika saada jo selvyys ensi kaudesta tai edes vahvistus, jatkaako Jokerit KHL:ssä. Jotenkin näyttää siltä, että koko joukkue on epävarmuuden tilassa ja kukaan ei ole ihan täysillä mukana. Nyt olisi kyllä johdon aika astua esiin ja kertoa, missä mennään.
Ottamatta kantaa onko aika sopiva vai liian myöhään tai aikaisin, Hjallis totesi joulukuussa, että helmikuuhun mennessä tapahtuu. Löytyy Iltalehti 22.12. 2016. Alkuperäinen arvio oli, että Atlantin ylitys sujuu vajaassa kuukaudessa ja sitten lennot Suomeen. Voisi arvailla aikataulun ja sanomisten perusteella, että päätös Jokerien rahoituksesta KHL:ssä on jo tiedossa ja tehty - tai sitten Hjallis siirtää antamaansa määräaikaa. Toki rahoitusneuvotteluja voi hoitaa veneestäkin käsin.
Aivan näin, muistan tuon Hjalliksen kommentin, mutta sen jälkeen joukkueen esitykset ovat menneet entistäkin huonompaan suuntaan. Siksi pidänkin tärkeänä, että jatkoa valotettaisiin mahdollisimman pian.
Ja ilman naapuria. Ne ei ole maantieteellisesti edustavia.Se keski-eurooppalainen huippusarja kun toteutuisi. RedBullHockeyLeague, RBHL.
Se keski-eurooppalainen huippusarja kun toteutuisi. RedBullHockeyLeague, RBHL.
Joku sanoisi että tämä on muovia. Vai peräti pvc:tä / latexia?
Kyllä tänään oli taas ihan reilua ja asiallista tuomarointia.
Tietty muutama foliohattu näkee asian varmaan toisin mutta tasapuolinen kohtelu saatiin. Siitä Anttilan yli-innokkaasta töötistä jopa selvittiin vähällä.
Kyllä tänään oli taas ihan reilua ja asiallista tuomarointia.
Tietty muutama foliohattu näkee asian varmaan toisin mutta tasapuolinen kohtelu saatiin. Siitä Anttilan yli-innokkaasta töötistä jopa selvittiin vähällä.
Olen kannattanut / kannatin Jokereita vuoden 1994 keväästä. Lukko-välieräsarjaan menee aikaisimmat muistikuvat, ja siitä sitten Oton jatkoaikamaali Tepsiä vastaan viimeistään roihautti liekin pikkuskidin sydämessä. Olin intohimoinen fani, niin intohimoinen että kun isoissa - ja miksei pienemmissäkin - peleissä tuli pataan, kaukosäätimet ja tavarat lentelivät usein surun kyynelten seasta. Voiton hetkillä sitten ilon kyyneleitä.
Surullisena olen joutunut toteamaan, ettei kiinnosta enää peson vertaa. Vaikka haluaisinkin. Haluaisin että se Jokerisydän liekehtisi edelleen. Ensimmäinen KHL-kausi meni vielä kiinnostuksen tasolla "vähäsen", suurelta osin varmaankin LoKoMon liekehtimisen ansiosta. Nykyään ei ole niitäkään rippeitä jäljellä. Ei mitään. Uutisotsikoita selatessani jokeriaiheiset uutiset menevät nykyään kategoriaan "luen ehkä jos on aikaa". Kukaan pelaajista ei enää oikein sytytä, ei vaikka olisi taitaviakin kuten Regin. Mikään muista joukkueista tai kukaan vastustajien pelaajista ei myöskään aiheuta tunteita puoleen tai toiseen. Parin kauden takainen Ilyan kuumennus oli pieni valopilkku, mutta ei mitään verrattuna liiga-aikojen kovimpiin tunnelatauksiin.
Liigan puuhastelu, tuomaritoiminta ja muut lieveilmiöt voivat olla mitä ovat, mutta silti on ikävä. Liiga puuhastelumaisuudessaankin menee omassa kirjassa KHL:n muovin, tunteettomuuden, kabinettipelin, korruptiorahan, rotta-kuvion ja muiden suhaamisien edelle. Uskon että Jokerisydämeni kytee edelleen jossakin sisimmässäni, ja toivon että jonain päivänä se roihahtaa taas täyteen punakeltaiseen liekkiin. Sitä odotellessa.
Vuodatus ohi. Kiitos ja anteeksi.
Makspowder, tervetuloa takaisin.
Ei ole Jokereiden KHL jatkoa julkaistu eli sinulla on vielä toivonkipinää.
Olen kannattanut / kannatin Jokereita vuoden 1994 keväästä. Lukko-välieräsarjaan menee aikaisimmat muistikuvat, ja siitä sitten Oton jatkoaikamaali Tepsiä vastaan viimeistään roihautti liekin pikkuskidin sydämessä. Olin intohimoinen fani, niin intohimoinen että kun isoissa - ja miksei pienemmissäkin - peleissä tuli pataan, kaukosäätimet ja tavarat lentelivät usein surun kyynelten seasta. Voiton hetkillä sitten ilon kyyneleitä.
Surullisena olen joutunut toteamaan, ettei kiinnosta enää peson vertaa. Vaikka haluaisinkin. Haluaisin että se Jokerisydän liekehtisi edelleen. Ensimmäinen KHL-kausi meni vielä kiinnostuksen tasolla "vähäsen", suurelta osin varmaankin LoKoMon liekehtimisen ansiosta. Nykyään ei ole niitäkään rippeitä jäljellä. Ei mitään. Uutisotsikoita selatessani jokeriaiheiset uutiset menevät nykyään kategoriaan "luen ehkä jos on aikaa". Kukaan pelaajista ei enää oikein sytytä, ei vaikka olisi taitaviakin kuten Regin. Mikään muista joukkueista tai kukaan vastustajien pelaajista ei myöskään aiheuta tunteita puoleen tai toiseen. Parin kauden takainen Ilyan kuumennus oli pieni valopilkku, mutta ei mitään verrattuna liiga-aikojen kovimpiin tunnelatauksiin.
Liigan puuhastelu, tuomaritoiminta ja muut lieveilmiöt voivat olla mitä ovat, mutta silti on ikävä. Liiga puuhastelumaisuudessaankin menee omassa kirjassa KHL:n muovin, tunteettomuuden, kabinettipelin, korruptiorahan, rotta-kuvion ja muiden suhaamisien edelle. Uskon että Jokerisydämeni kytee edelleen jossakin sisimmässäni, ja toivon että jonain päivänä se roihahtaa taas täyteen punakeltaiseen liekkiin. Sitä odotellessa.
Vuodatus ohi. Kiitos ja anteeksi.
Onks tää trolli vihdoin muka bannattu? Ollut mulla ignoresta about alusta asti, niin en ole nähnyt aikoihin sen jorinoita.Makspowder, tervetuloa takaisin.
Ei ole Jokereiden KHL jatkoa julkaistu eli sinulla on vielä toivonkipinää.