Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 740 025
  • 8 198

Snagari

Jäsen
On kuitenkin hauska huomata olleensa koko ajan oikeassa. KHl-fanaatikot koettavat vielä lopun edellä mesota mutta kaikki aivojaan käyttävät tietävät mikä puoli tulee voittamaan lopussa.
Miten tämä koko ajan oikeassa oleminen näkyy sinun tapauksessasi? Se että mesoat yksin harhaisia kuvitelmia jostain "puolista" ja "voitoista" ei sitä tarkoita.

@natina kiteytti tämän hahmon hyvin. Uskonlahkon piirteitä kaikessa hulluudessaan.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yleisökeskiarvon nouseminen johtuu nimenomaan siitä, että yleisö käy katsomassa Jokerit-nimisen joukkueen pelejä.

Pakko kyllä sanoa, että en itse ihmettele lainkaan sitä, että teidän peleissä riittää väkeä varsin mukavasti. Onhan se aika hurjaa, että teidän pleijareihin pääsee halvemmalla kuin Kärppien runkosarjapeleihin, eikä Kärppien lippujen hinnat ole edes kalleimmat liigassa. Eli niille, joita KHL kiinnostaa ja joilla moraaliset tuntemukset eivät estä peleissä käyntiä tarjoaa Jokereiden pelit varmasti hyvää vastinetta rahalle. Toki tämä kertoo myös siitä, että Jokereissa rahoitus tulee pääosin muualta kuin pääsylipputuloista, minkä myötä hintavan joukkueen ja edullisten lippuhintojen yhtälö on ainakin tällä hetkellä mahdollinen.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Pakko kyllä sanoa, että en itse ihmettele lainkaan sitä, että teidän peleissä riittää väkeä varsin mukavasti. Onhan se aika hurjaa, että teidän pleijareihin pääsee halvemmalla kuin Kärppien runkosarjapeleihin, eikä Kärppien lippujen hinnat ole edes kalleimmat liigassa.
Eikö ihan oikeasti kannattaisi miettiä edes kerran, ennenkuin ilmoittaa vajavaisen numeraalisen ymmärryksensä.
 

faro

Jäsen
Onhan se aika hurjaa, että teidän pleijareihin pääsee halvemmalla kuin Kärppien runkosarjapeleihin, eikä Kärppien lippujen hinnat ole edes kalleimmat liigassa.
Ei pidä paikkaansa

-Kärppien kalleimmat liput runkosarjassa 28.5€, Jokereiden kalleimmat pleijareissa lähtökohtaisesti 38.5€ (pelipäivänä oli eilen 49.5€).

-Kärppien halvimmat liput runkosarjassa 9.5€, Jokereiden halvimmat pleijareissa 19.5€ .

Nämä siis aikuisten hintoja.

Ensi kerralla sitten faktat kuntoon ennen lähetä -napin painamista.
 
Viimeksi muokattu:

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö ihan oikeasti kannattaisi miettiä edes kerran, ennenkuin ilmoittaa vajavaisen numeraalisen ymmärryksensä.

Kannattaisi myös miettiä ennen kuin ilmoittaa vajavaisen älyllisen ymmärryksensä :) No en minä oikeasti tahdo ketään mollata, edes sua vaikken moista vastaustyyliä ymmärräkään. En minä pahalla viestiäni kirjoittanut, mutta tuntuu että joillekin on hirveän herkkä paikka jos toisen joukkueen kannattaja kirjoittaa varovastikaan jotain.
 

faro

Jäsen
En minä pahalla viestiäni kirjoittanut, mutta tuntuu että joillekin on hirveän herkkä paikka jos toisen joukkueen kannattaja kirjoittaa varovastikaan jotain.
Et varmastikaan, mutta jos tulee kirjoittamaan suoraan sanottuna paskaa (ei millään pahalla, tällä viittaan noihin lipunhintoihin), niin ei liene yllätys, että vastaanotto ei ole se kaikista ruusuisin.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei pidä paikkaansa

-Kärppien kalleimmat liput runkosarjassa 28.5€, Jokereiden kalleimmat pleijareissa lähtökohtaisesti 38.5€ (pelipäivänä oli eilen 49.5€).

-Kärppien halvimmat liput runkosarjassa 9.5€, Jokereiden halvimmat pleijareissa 19.5€ .

Nämä siis aikuisten hintoja.

Ensi kerralla sitten faktat kuntoon ennen lähetä -napin painamista.

Okei, kiitos tiedoista, vaikka senkin voisi tehdä tyylillä ilman tuota viimeistä lausettakin! Ei nimittäin omat tietosikaan olleet täysin kattavia.
Eli enkö ole oikeassa kun sanon, että istumaan pääsee teidän peleihin hieman edullisemmin? Itse maksan nykyään hieman extraa siitä, ettei tarvitse seisoa nurkissa hallin heikoimmilla paikoilla, joten vertailin automaattisesti istumapaikkojen hintoja. Kärppien runkosarjapeleihin halvin istumapaikkalippu maksaa 21,5 euroa ja teidän Torpedo-peleihin siis 19,5 euroa.

Mitä lapsiin tulee, on mulla sellainen fiilis, että Kärppien peleissä lasten istumapaikoista joutuu maksamaan täyden hinnan eli vähintään 21,50 euroa. Ticketmasterin sivuilta en ainakaan löydä muuta istumapaikan hintaa lapsillekaan. Teillä lapsi pääsee kalleimmillekin paikoille 12,5 eurolla, joten jos en nyt ymmärrä jotain väärin pääsee perhe istumapaikoille aika selvästikin edullisemmin teidän peleihin.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Et varmastikaan, mutta jos tulee kirjoittamaan suoraan sanottuna paskaa (ei millään pahalla, tällä viittaan noihin lipunhintoihin), niin ei liene yllätys, että vastaanotto ei ole se kaikista ruusuisin.

Mun mielestä paskaa on ennen kaikkea tuollainen vastaustyyli, mutta kukin nähköön asiat kuten haluaa. Korjasin tosiaan asiaa edellisessä viestissä ja ellen penkonut faktoja väärin en ole kuitenkaan kauhean kaukana totuudesta. Oulun seisomaliput tosiaan ovat edullisempia, mutta monelle aikuiselle ja varsinkaan perheelle ne eivät ole kunnon vaihtoehto. Voidaan kuitenkin sanoa, että istumaan teidän pleijareihin pääsee hieman edullisemmin ja etenkin perhe pääsee istumapaikoille varsin selvästikin edullisemmin.

En arvannut, että tämä oli jotenkin arka paikka. Eikö se ole ihan hyvä yhtälö, että kallista joukkuetta pääsee katsomaan kohtuulliseen hintaan?

Eli korjaa jos pengoin tiedot väärin:

Edullisin aikuisen istumapaikkalippu Oulussa = 21,5e
Edullisin aikuisen istumapaikkalippu teillä = 19,5e
Edullisimmat istumapaikkaliput neljän hengen perheelle Oulussa = 86 euroa
Edullisimmat istumapaikkaliput neljän hengen perheelle teillä = 64 euroa

Sitten on toki teidän kalleimmat paikat erikseen, mutta nekin tulevat Oulun kalleimpia paikkoja edullisemmaksi neljän hengen perheelle. Pahoittelen jos olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta tältä se vaikuttaa itselleni. Pitää myös sanoa, että mikäli lapset tosiaan maksavat Oulussa täyden hinnan istumapaikasta tuntuu teidän systeemi reilummalta.
 
Viimeksi muokattu:

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toi 2 euron ero vie mut kyllä jatkossakin Jaffalaan Raksilan sijaan. Toimii köyhälle aika helppona houkuttimena näinä vaikeina taloudellisina aikoina.
 

faro

Jäsen
Eli enkö ole oikeassa kun sanon, että istumaan pääsee teidän peleihin hieman edullisemmin? Itse maksan nykyään hieman extraa siitä, ettei tarvitse seisoa nurkissa hallin heikoimmilla paikoilla, joten vertailin automaattisesti istumapaikkojen hintoja. Kärppien runkosarjapeleihin halvin istumapaikkalippu maksaa 21,5 euroa ja teidän Torpedo-peleihin siis 19,5 euroa.
Tämä pitää paikkansa. Muuta en ole väittänytkään.
Mitä lapsiin tulee, on mulla sellainen fiilis, että Kärppien peleissä lasten istumapaikoista joutuu maksamaan täyden hinnan eli vähintään 21,50 euroa. Ticketmasterin sivuilta en ainakaan löydä muuta istumapaikan hintaa lapsillekaan. Teillä lapsi pääsee kalleimmillekin paikoille 12,5 eurolla, joten jos en nyt ymmärrä jotain väärin pääsee perhe istumapaikoille aika selvästikin edullisemmin teidän peleihin.
Voi olla. Joskin aika kummallinen järjestely, jos näin on. Isolla porukalla tämä voi toki koitua kalliimmaksi vaihtoehdoksi. Mutta tässä täytyy ottaa huomioon Jokereiden dynaaminen lipunhinnoittelu. Eli lipun hinnat nousevat mitä enemmän on kysyntää ja mitä enemmän lähestytään pelipäivää.

Mutta tämä nyt lienee aika turha aihe vänkäämiselle. Kärppien peleihin pääsee halvemmalla ja se olikin alkuperäinen pointtini.

No hard feelings.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta tämä nyt lienee aika turha aihe vänkäämiselle. Kärppien peleihin pääsee halvemmalla ja se olikin alkuperäinen pointtini.

Olen samaa mieltä, turha tästä on vängätä. Tosiaan dynaaminen hinnoittelu vaikuttaa asioihin myöskin. Voisit tosin sinäkin hieman myöntää, että jotain pointtia munkin sanoissa kuitenkin oli, vaikka olisikin pitänyt puhua istumapaikoista.

Seisomapaikkalipusta nauttiva siis pääsee Kärppien peleihin edullisemmin, mutta istumaan haluava aikuinen sekä perheet teidän peleihin. Itse ottaisin mielelläni nuo teidän hinnat, sillä seisomalipusta ei tosiaan ole enää hirveästi hyötyä. Eiköhän tämä nyt riitä osaltani, tsemppiä pleijareihin!
 

faro

Jäsen
Olen samaa mieltä, turha tästä on vängätä. Tosiaan dynaaminen hinnoittelu vaikuttaa asioihin myöskin. Voisit tosin sinäkin hieman myöntää, että jotain pointtia munkin sanoissa kuitenkin oli, vaikka olisikin pitänyt puhua istumapaikoista.
Oli sullakin pointti. Alkuperäinen viestisi vain johti vähän väärille raiteille ja väärinymmärryksiin sekä kärkkääseen kielenkäyttöön (pahoittelut).
Eiköhän tämä nyt riitä osaltani, tsemppiä pleijareihin!
Sitä samaa sinne pohjoiseen. Pistäkäähän julleja turpaan oikein kunnolla!
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli sullakin pointti. Alkuperäinen viestisi vain johti vähän väärille raiteille ja väärinymmärryksiin sekä kärkkääseen kielenkäyttöön (pahoittelut).

Sitä samaa sinne pohjoiseen. Pistäkäähän julleja turpaan oikein kunnolla!

Olipas fiksu vastaus, kiitos ja pahoittelut toki hyväksytty! Faktat tuli nyt tarkistettua täälläkin ja näillä mennään, menestystä teillekin ensin Torpedo-sarjaan ja siitä sitten jatkoon!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Seisomapaikkalipusta nauttiva siis pääsee Kärppien peleihin edullisemmin, mutta istumaan haluava aikuinen sekä perheet teidän peleihin. Itse ottaisin mielelläni nuo teidän hinnat, sillä seisomalipusta ei tosiaan ole enää hirveästi hyötyä. Eiköhän tämä nyt riitä osaltani, tsemppiä pleijareihin!
Jaksamista Ouluunkin. Mutta jos nettisivuilla on oikea hinnat, niin Kärppien penkit ovat edullisemmat istua 26€ vs. 32,50 - 39,50€. Ja kautta linjan Jokereiden liput ovat n. 30-50% kalliimpia, kuin Kärppien vastaavat.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. KHL-siirrosta ja Kamalahdesta lähtien on dissattu täällä niitä, jotka ovat avanneet silmänsä ja jättäneet Jokerien nimeä rikollisella tavalla väärinkäyttävän muoviseuran. Aina tulee joku kertomaan miten ''on kannattanut Jokereita 70-luvulta lähtien ja tietää enemmän kiekosta kuin jotkut mersuja potkivat hulikaanit''. Kannattajakunta jakautuu tällä hetkellä niihin joilla on munaa olla tukematta nykytoimintaa ja sitten niihin, jotka tekevät kaikkensa seuran tuhoamiseksi osallistumalla tähän nykyiseen farssiin.
Etkö voisi kuitenkin tilata aikaa joltakin kallonkutistajalta ja pyytää vaikka joitakin auttavia lääkkeitä patoutumiisi, ettei jatkuvasti tarvitse lukea vanhan toistoa?
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaksamista Ouluunkin. Mutta jos nettisivuilla on oikea hinnat, niin Kärppien penkit ovat edullisemmat istua 26€ vs. 32,50 - 39,50€. Ja kautta linjan Jokereiden liput ovat n. 30-50% kalliimpia, kuin Kärppien vastaavat.

No sitten en ymmärrä. Mulle lippu.fi tarjoaa ensi maanantain otteluunne lippuja hintaan 19,50 eli joko mulla ja farolla tai sitten sulla on väärää tietoa. Vaan eipä mulle ole väliä onko teidän liput halvimmillaan vaikapa vitosen tai satasen, teille kuitenkin luulisi olevan hyvä että hinnat ovat kohtuulliset ja väkeä riittää katsomossa.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
No sitten en ymmärrä. Mulle lippu.fi tarjoaa ensi maanantain otteluunne lippuja hintaan 19,50 eli joko mulla ja farolla tai sitten sulla on väärää tietoa. Vaan eipä mulle ole väliä onko teidän liput halvimmillaan vaikapa vitosen tai satasen, teille kuitenkin luulisi olevan hyvä että hinnat ovat kohtuulliset ja väkeä riittää katsomossa.
Niin no mistä sen paikan haluaa. Joka tapauksessa vastaava paikka on Oulussa 30% edulisempi.
Kärpät
vs.
Jokerit
Mutta toisaalta olet aivan oikeassa. Hinta on kohtuullinen (tässä kohtaa ei voi puhua ruoka- ja juomapuolesta) ja väkeä on kiitettävästi.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No sitten en ymmärrä. Mulle lippu.fi tarjoaa ensi maanantain otteluunne lippuja hintaan 19,50 eli joko mulla ja farolla tai sitten sulla on väärää tietoa. Vaan eipä mulle ole väliä onko teidän liput halvimmillaan vaikapa vitosen tai satasen, teille kuitenkin luulisi olevan hyvä että hinnat ovat kohtuulliset ja väkeä riittää katsomossa.

Et voi katsoa Jokereiden lipun hintoja siitä mitä ne ovat nyt, vaan dynaamisen hinnoittelun takia lipun keskihinnan voi laskea vasta kun maanantaina peli alkaa ja näkee mitä paikka silloin maksaa. Eli toisinsanoen nyt yläkatsomoon lipun saa 19,50€ mutta kun paikkoja ostetaan lippujen hinta kasvaa ja maanantaina samalle paikalle lipun ostava maksaakin lipustaan enemmän. Jos leikitään että tuo "enemmän" olisi vaikka 23€ niin lipun keskihinta olisi (19,50+23)/2=21.25€. Mutta katsotaan vaikka maanantaina pelin alkaessa paljonko tsetti kustantaa.

Huomiona myös että näyttäisi siltä että Jokereiden lipun hintaan lisätään vähintään 1€ - 3,5€ toimitusmaksua, kun taas Kärppien tsetin hintaan on leivottu sisään 2,5€ palvelumaksua.
 

Stigu

Jäsen
Onks tää jo ollut täällä?

Radio Suomipop

Linkki vie suomipopin hovimuusikko Ilkkaan, joka on sepittänyt ihan kivan biisin Jokereista ja Rotenbergista.

Kelailin tuossa jokerifanien lähihistoriaa, ja aika rankkaahan teillä on ollut: Ligassa jengi oli tuuliajolla viimeiset kymmenen vuotta, siellä oli iki-IFK-pelureita (Jergus ja Ville) ja täysin teidän pirtaanne sopimattomia pelaajia (Kyykkypaska). Ja nyt viimeisimpänä, hallinne omistaa ryssät, jotka määrääävät mitä biisejä siellä soitetaan tai minkälaisia asusteita yleisösssä pidetään.

Fanin kannalta tilanne on se, että joko a) hyväksyt kaiken koska kyseessä on rakas seura tai b) siedät kaiken, koska kyseessä on rakas seura. Itse nostan hattua kategorian b faneille. Tsemppiä teille!
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Et voi katsoa Jokereiden lipun hintoja siitä mitä ne ovat nyt, vaan dynaamisen hinnoittelun takia lipun keskihinnan voi laskea vasta kun maanantaina peli alkaa ja näkee mitä paikka silloin maksaa.

Joo mahdotonhan se on toki verrata suoraan kiinteää ja dynaamista hinnoittelua. Perheellisenä dynaaminen hinnoittelu kyllä kelpaisi mainiosti, sillä sen avulla voisi varmistaa kohtuuhintaisen paketin (nimenomaan istumapaikat) koko perheelle. Oulussa tämä ei ole mahdollista vaan lysti tulee kalliiksi vaikka sen varaisi sillä sekunnilla kun liput tulevat myyntiin.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin no mistä sen paikan haluaa. Joka tapauksessa vastaava paikka on Oulussa 30% edulisempi.
Kärpät
vs.
Jokerit
Mutta toisaalta olet aivan oikeassa. Hinta on kohtuullinen (tässä kohtaa ei voi puhua ruoka- ja juomapuolesta) ja väkeä on kiitettävästi.

Vastaavia paikkojakaan ei oikein voi verrata, sillä mielestäni teidän yläparven alaosista näkee ihan hyvin kentälle ja paikka on parempi kuin Oulun halvimmat paikat. Mut en silti valita liikaa, mielestäni Oulussa on yleensä varsin hyvä tunnelma katsoa pelejä ja kyllä täälläkin jonkinlaisen vastineen saa lipulle. Koko perheellä vaan tulee turhan tyyriiksi.

Ja mitä ruoka- ja juomapuoleen tulee on kaikki suhteellista. Kieltämättä teillä on aika tyyriit hinnat, mutta kävin vasta New York Rangersin kotimatsissa ja siellä vesipullokin maksoi viisi dollaria. Hanaolut 11,5 dollaria, hot dog (makkaralla) 6,75 dollaria ja niin pois päin. Noihin tuli vielä päälle pieni arvonlisävero. Toki yleisökin koostunee pitkälti niistä joille nuo hinnat ei ole ongelma.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Miten tämä koko ajan oikeassa oleminen näkyy sinun tapauksessasi? Se että mesoat yksin harhaisia kuvitelmia jostain "puolista" ja "voitoista" ei sitä tarkoita.

@natina kiteytti tämän hahmon hyvin. Uskonlahkon piirteitä kaikessa hulluudessaan.

Siten näkyy, että olen tässä koko ajan tuonut esille Jokerien taustalla olevia ongelmia ja koko korruptiohokiliigassa seikkailun järjettömyyttä. Nyt kun homma on kaatumassa niin muutamat Rotenbergin perseenuolijat mesoavat vielä loppunsa edellä mutta muoviliigan romahdusta ei estä mikään. Ja sekös Jokereista vähät välittäviä viihdekäyttäjiä vituttaa. Onneksi meillä oikeilla kannattajilla on kirkas tulevaisuus edessä.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siten näkyy, että olen tässä koko ajan tuonut esille Jokerien taustalla olevia ongelmia ja koko korruptiohokiliigassa seikkailun järjettömyyttä. Nyt kun homma on kaatumassa niin muutamat Rotenbergin perseenuolijat mesoavat vielä loppunsa edellä mutta muoviliigan romahdusta ei estä mikään. Ja sekös Jokereista vähät välittäviä viihdekäyttäjiä vituttaa. Onneksi meillä oikeilla kannattajilla on kirkas tulevaisuus edessä.

Et ole voinut välttyä siltä että varsinkin viime aikoina moni on liputtanut Liigapaluun tai ylipäätään KHL-sarjan pikaisen jättämisen puolesta, ainakin Jatkoajassa.

Suurin osa nauttii kuitenkin nykyisestä kiekosta, mutta jatkaisi seuraamista varmasti Liigaan tai vaikkapa Mestikseen, vaikka väität sinunlaistesi oikein"kannattavien" olevan ainoita silloin jäljelläolevia.

Koitahan jo saada pieneen päähäsi mahtumaan se, että 315 000 runkosarjakävijän joukossa + tv-väijyjät yms, on muitakin kuin Putinin nimeä tatti pystyssä huutavia väärinkannattajia ja sitten sinunlaisia avohoitotapauksia.

Tsemppiä vaikeisiin aikoihin sulle. Kylähulluja saarnamiehiä tarvitaan aina viihteen vuoksi. Tämäkin palsta on värikkäämpi sun...mielenkiintoisten mielipiteiden ja vakuuttavien perusteluiden kera!
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
En olisi ikinä kuvitellut sanovani tätä mutta Jokerit,
minulla, IFK:n fanilla on ikävä teitä ja paikallisotteluita. Vaikka tällä hetkellä me ollaan sarjataulukon ykkösiä ja SM-liiga on jopa jollain lailla ollut viihdyttävää seurata, niin ilman teitä se ei tunnu miltään. Se fiilis, kun kävelet Areenalle ja Jokerifanit huutaa "IFK, haistakaa vittu" niin mulla on oikeasti ikävä sitä. Ei näistä muista joukkueista ikinä tule sitä vastustajaa mitä te joskus meille olitte.

Kyllä mieltä lämmittää, täältä naapuristakin. Haikeudella kaivannut stadin kamppailuja, ei niitä piekse mikään. KHL-siirtoa ei takaisin enää saa, mihin se vie sen näyttää vain aika. Toiveissa olisi, että palattaisiin liigaan, jossa juuremme ovat. On KHL-näyttänyt taitopuolensa toki, mutta tunnetasolla ei mitään verrattuna paikalliskamppailuihin. Taitaa tämä Idän savijalkainen jättiläinen kaatua itse lopulta omaan mahdottomuuteensa.

Ilolla odotan sitä päivää, kun Jokeriveljes narrihattu päässään soutaa kumiveneellä kauppatorille ja sen IFK-veli huutaa laiturilta käpälää tarjoten: "Mitä minä sanoin, pelleily on kielletty!". Tähän Jokeriveljes vastaa virnistäen: "Niin, se teidän brändi haisi tonne lahden toiselle puolelle saakka, mitään ette ole oppineet, edelleenkään!". Sen yhden hetken he tuntevat aitoa veljeyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös