Tony DeAngeloa koko rahalla ykkösyv:n kiekolliseksi pakiksi.
No hyi helvetti. Joku Novokuznetsk kuulostaisi hyvältä osoitteelta tälle ihmisjätteelle.
Tony DeAngeloa koko rahalla ykkösyv:n kiekolliseksi pakiksi.
Täydellisessä maailmassa pakistossa ensi kaudella on tämän kauden kavereista vain Stone ja Skele.
Avaatko vähän? Kukaan ei ainakaan Karalahden toilailuja kaipaa takaisin. Oli yksi vitun iso sekoilu koko se aika kun se herra pelasi Jokereissa.Kyllä mä kusisin hunajaa jos löydettäis pakistoon joku uusi periksiantamaton Tapulikaupungin katujätkä.
Joukkueen jatkumon kannalta vaan tässä ei olisi mitään järkeä. Itse hahmottelisin jotakuinkin näin;Täydellisessä maailmassa pakistossa ensi kaudella on tämän kauden kavereista vain Stone ja Skele.
Avaatko vähän? Kukaan ei ainakaan Karalahden toilailuja kaipaa takaisin. Oli yksi vitun iso sekoilu koko se aika kun se herra pelasi Jokereissa.
Avaatko vähän? Kukaan ei ainakaan Karalahden toilailuja kaipaa takaisin. Oli yksi vitun iso sekoilu koko se aika kun se herra pelasi Jokereissa.
En tiedä siviiliajasta Jokereissa mutta koko se kausi oli niin täyttä huttua alusta loppuun kun se jullin jämä Jokereissa pelasi että ei kiitos vastaavia ukkoja johtavaan rooliin. Vaikka tekikin pisteitä niin umpijulli on umpijulli.Ei kai Jere Jokereissa enää sekoillut? Mielestäni hoiti homman oikein miehekkäästi vai olinko liian sokea fanipoika noille sääntöjen rajamailla olleille tööteille?
Ei kai Jere Jokereissa enää sekoillut? Mielestäni hoiti homman oikein miehekkäästi vai olinko liian sokea fanipoika noille sääntöjen rajamailla olleille tööteille?
Itse olisin pöllinyt Kovalchukin luistimet, varaluistimet, varaluistimien varaluistimet ja Pepsi-varastot.Jordan Murray - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Jordan Murray, 1992-12-17 Riverview, NB, CAN Canada. Most recently in the DEL with Schwenninger Wild Wings. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Haluan. Tämän. Miehen. Jokereihin.
"Dinamo Riga defenceman Jordan Murray has been released from the team after he was caught on a security camera entering the Avangard Omsk locker room and stealing Ilya Kovalchuk’s stick prior to last Wednesday’s game."
Roolitukset ehtii miettiä myöhemmin. Kurri, saa toimittaa.
Yep, joo lähti vähän laukalle kun olen tässä pari päivää sitä Jeren äänikirjaa kuunnellut :-)
360 shottia Kaivolla ja sitä rataa... kannattaa mielestäni kuunnella.
Juu ei kiitos ikinä. Voi mennä Bill Petersin ja vaikka Brendan Leipcikin kaveriksi.Tony DeAngeloa koko rahalla ykkösyv:n kiekolliseksi pakiksi.
Jotenkin näin se tulee menemään, valitettavasti.Joukkueen jatkumon kannalta vaan tässä ei olisi mitään järkeä. Itse hahmottelisin jotakuinkin näin;
Sklenicka - X (Koodinimi: Kookas, kädellinen ja nopea rightin pakki)
Kivistö - Y (Koodinimi: Sama kuin X, mutta ei lähtökohtaisesti yhtä dominaattori)
Lööv - Pudas
Friman
Krejcikille tervemenoa, vaikka veteleekin hassuja spin-o-ramoja joka viides peli. Samaan hengenvetoon totean, että Pudaksen parasta ei olla vielä nähty.
Voi riittää hyökkäyssuuntaan jos x ja y ovat molemmat huippuja. Kuten oli 3v nuorempi Leppä ja Gilroy kaudella 17-18. Omaan päähän toivoisin vielä herraa z profiililla"iso,taklaa,luutii,jyrää ja tappelee tarvittaessa."Jotenkin näin se tulee menemään, valitettavasti.
Sitten voidaan taas ensi kaudella ihmetellä, kuinka pakisto ei riitä.
Jokerit.comin mukaan soppari olisi ensi kaudeksi.Oonko ihan väärin ymmärtänyt, mutta eikö Sklenickalla ole jo sopimus ensi kaudesta? Täällä kun "toivotaan" että sopimus jatkuu.
Kotijoukkue on osuutensa jo tehnyt. Enää 3 puuttuu.Jokerit tänään!
- Yksi sentteri.
- Kaksi maalivahtia Mestiksestä.
- Laidat täynnä väsyneitä duunareita.
- Paras pelaaja vetää yksikätisenä ja keskellä.
- Tanskalainen maalitykki ilman maaleja.
- Haapala.
- Kuusi yleispuolustajaa vaihtelevilla otteilla.
Varma 2-3 vierasvoitto.