Eelille ehdoton peukku, mutta kyllähän tässä aika masamaiset fiilikset on, kun jengi huutaa sentteriä ja haetaan laituri. :D
Nyt on kivaa ja hetken lämmittää. Kun tulee pakkaset niin sitten on helvetin kylmä. Puhun housuun kusemisesta? Ei. Jokerien joukkueen rakentamisesta.
Eelille peukku etc, mutta ei tässä ole jumalauta mitään järkeä rahdata ukkoa sisään toisensa perään kuukauden kahden paperilla. Tammikuussa ihmetellään kun ei ylivoima toimi ja ketjut on sekaisin.
Ei tietenkään vaikuta, mutta onhan tuo keskikaista oikeasti todella ohut tällä hetkellä. Kyllähän tässä itse kukin on odottanut täydennystä sille osastolle.Eihän tuo Tolvasen laina vaikuta mitenkään tulevaan sentterihankintaan. Tolvanen kotiutettiin, koska tuolla on nyt poikkeustilanne ja nuorille NHL/AHL-jätkille tarvitaan peliaikaa.
@Mängimies no vaikka sama juttu kun edellisen lock-outin aikaa 12-13, jolloin Jokereiden pakka romahti kun Karlsson ja Filppula poistuivat jengistä muutaman kuukauden jälkeen. Pienemmässä roolissa olleiden ukkojen olisi pitänyt loistaa mm.ylivoimalla, mutta homma levähti täysin käsiin. Aika lailla verrannollinen tilanne silloin kun nyt näiden kahden herrasmiehen saavuttua. Runkosarjassa on kivaa ja tammikuussa itketään.
Ei tietenkään vaikuta, mutta onhan tuo keskikaista oikeasti todella ohut tällä hetkellä. Kyllähän tässä itse kukin on odottanut täydennystä sille osastolle.
Kyllä olen itsekin luottavainen sen suhteen, että sieltä lopulta joku tulee, mutta pahoin pelkään että se vaatii ensin jonkun loukkaantumisen siitä "edestä". Näin on tapahtunut aika monta kertaa ennenkin Jokereissa.On se siinä mielessä ohut, että nykyisellä sentteristöllä pudotuspeleihin lähteminen vaikkapa CSKA:a tai SKA:ta vastaan ei houkuta. Kausi voidaan kyllä aivan hyvin aloittaa nykyisellä poppoolla ja niin tehdäänkin. Eli kyllä sinne toinen kärkisentteri tarvitaan, mutta itse olen kyllä hyvin luottavainen, että sellainen myös hankitaan. Jos tämä ei ole aiemmin siis tullut selväksi.
Niin tai ehkä Marjamäki adjutantteineen ei mene samaan lankaan kuin tuon 12-13 -kauden valmennus? Toki jos Lehtonen kerää jatkuvasti puolustuksen isoimmat minuutit ja Tolvanen hyökkäyksen, niin ongelmia on helppo ennustaa jos/kun ko. kaverit poistuvat vahvuudesta kesken kauden. Sekään ei tosin ole mahdoton ajatus, että pelaisivat koko kauden Jokereissa, koska tilanne myös Pohjois-Amerikassa (kuten Venäjälläkin) on ihan auki tulevan kauden osalta. Aika näyttää.
Eikö Eeli ja Bobi nyt ihan minimissään tarjoa tilaisuuden vähentää muiden avainpelaajien kuormaa kauden ensimmäisellä puolikkaalla? Ykköshepat voi pelata muutaman minuutin vähemmän illassa tai välillä vaikka skipata kokonaisia pelejä jos on vaikka pikkuvammaa.Tolvanen voi tehdä kahdessa kuukaudessa vaikka 100+100, mutta mitään järkeä tai hyötyä tuosta ei silti Jokereille ole kevättä ajatellen.
Näytettiinkö? Vai näyttikö Leppä persettään Jokereille?Joukkuekuvassa Mörkö kapteenina. Ihan ok valinta, kun Lepälle näytettiin persettä.
Joukkuekuvassa Mörkö kapteenina. Ihan ok valinta, kun Lepälle näytettiin persettä.
Niinpä. Tästä olisi kiva saada faktapohjaista tietoa, että miten se menikään. Lepistö olisi voinut minun puolesta jatkaa, mutta jos vaikka Lepistö ei halunnut, niin sekin on ymmärettävää.Näytettiinkö? Vai näyttikö Leppä persettään Jokereille?
Curryn puheista päätellen Jokerit. Kun puolustus oli valmis, teroitettiin, että kaikessa ajatellaan joukkueen parasta. Itse tulkitsin tuon selitykseksi, miksi Lepän nimeä siellö ei ollut.Näytettiinkö? Vai näyttikö Leppä persettään Jokereille?