Monipuolinen ja luotettava 0,5 ppg Norman signaa jatkot vitossentteriksi? Asia pihvi. Saa aika kovasti Ruotsin poika pitää Helsingforsista, että on jatkossa meillä lähtökohtaisesti vain ylimääräinen sentteri.(Ikonen, (Norman), Hirvonen)
Monipuolinen ja luotettava 0,5 ppg Norman signaa jatkot vitossentteriksi? Asia pihvi. Saa aika kovasti Ruotsin poika pitää Helsingforsista, että on jatkossa meillä lähtökohtaisesti vain ylimääräinen sentteri.(Ikonen, (Norman), Hirvonen)
Älä unta näe että Pakarinen olisi nelosessa Jokereissa..
No kyllä lähtökohtaisesti pitäisi olla lähempänä nelosketjua kun tulosketjuja. Ei ole missään vaiheessa uraansa esittänyt yhtään mitään.
Jos Jokerit meinaa haastaa isoja tai pelata mestaruudesta, kuten ilmeisesti tarkoitus on, niin Pakarinen ei missään tapauksessa voi olla kolmosketjua korkeammalla.
Jos oot seurannu pelaajahankintapolitiikkaa viime vuosilta, niin värikäs loukkaantumishistoria CV:ssä katsotaan eduksi.Mutta on edelleen omassa roolissa hyvä. Ottaako Jokerit riskin että pelaa vaan esim. 20 peliä ensi kaudella
Tää ei auennut mulle. Selitätkö miten niin?Olet päivän myöhässä.
Pettymyksesi on suuri. Liian läpinäkyvä rapala, johon kukaan ei ui :)Tää ei auennut mulle. Selitätkö miten niin?
Vieläkin porukka täällä luulee et Nättinen tulossa Jokereihin....hän on lähdössä NHL.
Onko sopimus julkaistu? En tiennytkään, että NHL:ään voi noin vain lähteä ilman sopimusta. Varsinkin kun omien sanojensa mukaan ei lähde millä tahansa sopimuksella. Ihan aiheellista toistaiseksi pyöritellä Nättisen nimeä, koska Jokereilla on oikeudet, eikä NHL-sopimusta kuulu.Vieläkin porukka täällä luulee et Nättinen tulossa Jokereihin....hän on lähdössä NHL.
Onko sopimus julkaistu? En tiennytkään, että NHL:ään voi noin vain lähteä ilman sopimusta. Varsinkin kun omien sanojensa mukaan ei lähde millä tahansa sopimuksella. Ihan aiheellista toistaiseksi pyöritellä Nättisen nimeä, koska Jokereilla on oikeudet, eikä NHL-sopimusta kuulu.
Onko linkkiä haastatteluun? Siinä saattaa nuoren miehen mieli muuttua, kun eteen lyödään 400k lappu.Nättinen itse sanonut pelaavansa Suomessa ainoastaan Jypissä.
Tottakai on. Sehän on selvää. NHL-sopimuksia tarjoillaan paljon pienemmilläkin meriiteillä. Sopimuksen sisältö onkin asia erikseen. No, yhtäkaikki. Katsomme mitä tulevaisuus tuo tullessaan.Varma tieto on että ainakin 2 NHL seuraa tarjonnut sopimust
Janne Pesonenkin sanoi että haluaa auttaa Jari Viuhkolaa takaisin uransa huipulle. Teki seuraavana päivänä sopimuksen IFK:hon.Nättinen itse sanonut pelaavansa Suomessa ainoastaan Jypissä. Varma tieto on että ainakin 2 NHL seuraa tarjonnut sopimusta.
Jokerit 2020-21
Jormakka - Kontiola - Ju. Nättinen
Haapala - O´Neill - Savinainen
Anttila (C) - Niemi (A) - Ikonen
Hirvonen - Pihlström - Pakarinen
Honka - Lajunen (A)
Friman - Lööv
Kivistö - Eronen
Niemi
Garteig
Nyt myös sä oot ottanu väärästä purkista. Tuolla nipulla taisteltais jumbon paikasta maalierolla -150 tuolla alakerrallaNyt sä oot ottanu aamulääkkeet väärästä purkista. Runkosarjan 8. ja ekalla lauluun 0-4 voitoin. Se olisi tämän jengin taru.
Nyt myös sä oot ottanu väärästä purkista. Tuolla nipulla taisteltais jumbon paikasta maalierolla -150 tuolla alakerralla
Tai sitten ongelma on se ettei ole mitään aamulääkkeitä vaikka ehdottomasti minun kohdallani niitä pitäisi olla.Nyt sä oot ottanu aamulääkkeet väärästä purkista. Runkosarjan 8. ja ekalla lauluun 0-4 voitoin. Se olisi tämän jengin taru.
Tai sitten ongelma on se ettei ole mitään aamulääkkeitä vaikka ehdottomasti minun kohdallani niitä pitäisi olla.
Toivoisin että sieltä pamahtaisi oikeasti todella kovan luokan sentteri ykkössentteriksi Reginin tilalle. Lehterä ei olisi tämä kovan luokan ykkössentteri.
Tai sitten ongelma on se ettei ole mitään aamulääkkeitä vaikka ehdottomasti minun kohdallani niitä pitäisi olla.
Toivoisin että sieltä pamahtaisi oikeasti todella kovan luokan sentteri ykkössentteriksi Reginin tilalle. Kaikki kunnia Reginille, mutta jos kannu halutaan niin hän ei voi olla ykkössentteri. Negatiivissävytteiseen mielipiteeseen vaikuttaa se, että välillä Reginin turhat ja idioottimaiset jäähyt ottaa päähän. Joensuun kaltaiselta porilaiselta ärsyttäjä-juntilta nuo vielä jollain tasolla hyväksytään, mutta ei joukkueen kapteenilta. Lehterä ei olisi tämä kovan luokan ykkössentteri.
No en ihan näinkään sanoisi. On Jokereiden resursseilla äärimmäisen vaikeaa hankkia itselleensä KHL:n parasta puolustajaa. Mutta kappas vain, kaikkien taivaan kappaleiden osuessaan kohdalle näin tapahtui. Se vaatii monien asioiden onnistumista, että Jokereilla olisi KHL:n top-3 ykkössentteri. Vaikeaa mutta ei mahdotonta.Realistisesti ajateltuna Jokereiden on näillä resursseilla ihan turha edes haaveilla tätä kovemmista senttereistä.
Vitsi on aina epäonnistunut, kun sitä joutuu selittämään. Tuo ei siis ollut millään tapaa realistinen kokoonpano, ainakaan toivottavasti. Pelkästään Niemistä pitäisi tajuta ettei tuo ihan ole sitä mitä itse ajattelen.Nyt sä toisit jalattomat Niemen ja Kontiolan TOP-3 senttereiden rooliin ja nostaisit laidasta O'Neillin keskelle. Jengiä pitäs pystyä vahvistamaan, eikä heikentämään. Sä myös vaihtaisit sarjan parhaan pakkiparin sellaiseen pakkipariin, joka menettäisi kiekon joka ikinen kerta punaviivalle. Eronen ja Kivistö toimii tasan tarkkaan Dinamo Riikoja vastaan, mutta ei yhtään kovan prässin omaavaa jengiä vastaan.