Täältäkin ei Teemu Nurmelle. Olis kyllä kiva tietää jo ketä lähtee enskaudella siis eronen, pulkkinen ja heino vissiin? Varsinkin pulkkisen korvaaminen on aika vaikeaa varsinkin kun pulkkinen pelaa omalla- tasollaan. Eronen jatkaa ainakin semmonen kutina mulla on. Pulkkinen ja Heino on ihan todennäköiset lähtiät näin ollen. Uskon että Riksa jatkaa vielä 1-2 kautta Jokereissa.
Tarvittais se Lajunen, Nokelainen ja pulun korvaaja todennäköisesti. Itse kyllä vaihtaisin Kilpeläisen pappiin, jos saadaan myytyä hyvällä massilla kilppari venäjälle.
Lähtijöitä ovat varmuudella Pulu ja Rask. Todennäköisiä Heino ja kysymysmerkkejä Hahl, Fränä ja SBA. Eronen jatkanee vielä vuoden suurella todennäköisyydellä. Tulijat täysin huhujen varassa. Nurmi, Lajunen (pikkuveli) ja Tyrväinen (isoveli) voi mun puolesta jäädä tulematta, Noksulle ja etenkin Lahdelle kaikki maailman ovet ja ikkunat auki!
MUTTA. Kilpparia ei mistään hinnasta saa ulostaa joukkueesta! Tärkein yksittäinen pelaaja meille ja monen voiton tae. Hovinen voisi tulla nimenomaan Fränän tilalle, jotta saataisiin kakkosveskarin rooli kuntoon, eli luotettava kirittäjä, jonka voi laittaa häkille ilmankin, että Eerolla on pyrstöyskä tai lonkkapipi. Tarkoitan maalivahtien peluutusta suhteessa 39-20-1 (peliä).