Jokerit kaudella 05/06

  • 492 004
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

Korinekki

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Tony Virta on ollut urallaan tehokkaanpi kuin Timo vertala mutta minun silmissäni pelaajatyyppinä kaverit ovat hyvinkin samasta puusta veistetyt, Virta on hieman taitavanpi ja Vertala vittumaisenpi pelaaja kentällä. Ja molemmat on näitä ulkopuolelta tuotuja janareita, joiden pitäisi tuoda joukkueeseen jotain erityistä että se ulkopuolelta hankkiminen olisi mielekästä, eikö? Ja omasta mielestäni Jokereissa oli jo aivan riittävän paljon duunareita jo ennen Tony Virtaa joten ilmankin oltaisiin tultu helposti toimeen ja niillä Tonyn palkkaamisesta säästetyillä rahoilla olisi voitu tuoda joukkueeseen käsiä ja taitoa.

Sen verran pitää kommentoida, että mielestäni Tony Virrasta ja Timo Vertalasta ei voida puhua saman kategorian pelaajina. Virta osaa kaikki asiat mitä jääkiekkoilijan pitää, Vertala osaa luistella ja koohottaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
demitra kirjoitti:
Itse olen todella tyytyväinen Virran hankintaan. Nykyisemme joukkueemme paras hyökkääjä, vaikka kaikki olisivatkin terveinä.

Marko Jantunen menee heittämällä ohi Virrasta, Petri Pakaslahti on puolustavien senttereiden aatelia liigassa joten asettaisin myös Pakan Virran edelle. Virta on tämän hetken joukkueesta 3.paras hyökkääjä mutta mielestäni Dahlman, Valtonen, Pakaslahti ja Kuki on jo tarpeeksi hyviä duunareita (myös Tomi Mäki olisi ollut tähän rooliin tarpeeksi hyvä pelaaja) joten en näe että Virran palkkaaminen meille olisi ollut tarpeellista.

Samalla hinnalla olisi varmasti saatu myös taitoa, pehmeitä käsiä ja näyttävyyttä. Minä kaipaan tuon hintaluokan pelaajilta erityistaitoja.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
flintstone kirjoitti:
Samalla hinnalla olisi varmasti saatu myös taitoa, pehmeitä käsiä ja näyttävyyttä. Minä kaipaan tuon hintaluokan pelaajilta erityistaitoja.
Ei millään pahalla. mutta minusta tuntuu, että näissä kotimaisten pelaajien markkinoilla saamme olla todella tyytyväisiä Virrasta.
Jos Virtaa ei olisi otettu olisimme jääneet ilman "virtaa" eli tyhjin käsin, toisin sanoin, olisimme joutuneet tyytymään johonkin hauhtoseen tms.
 

Illuminatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Taito
flintstone kirjoitti:
Marko Jantunen menee heittämällä ohi Virrasta

Millä perusteella? Jantunen on tehnyt urallaan pisteitä hyvin samantyyppisesti kuin Virta. Pistekeskiarvot ovat lähes identtiset, samoin parhaat kaudet sekä myös edelliset kaudet (viime kausi Jantusella parempi). Lisäksi Virta on pisteiden teon ohessa myös duunari joka tuo aina lisäarvoa joukkueelle. Jantunen on parempi luistelija ja varmasti näyttävä pelaaja mutten näe perusteita sille miksi Jantunen menisi jääkiekkoilijana heittämällä Virran ohi kuten totesit.

Eikä tarkoitus ole todellakaan vähätellä Marko Jantusta pelaajana, aivan loistava pelaaja. Sekä Jantunen, että Virta ovat etenkin ensi kauden yleisen tason huomioon ottaen selkeää eliittitasoa liigassa. Eri tyyppisiä pelaajia toki mutta molemman tyylisiä tarvitaan menestyvään joukkueeseen. Samassa kentässä pelatessaan tulevat tekemään tuhoisaa jälkeä ensi kaudella etenkin jos Masa onnistuu hankkimaan kyvykkään sentterin heidän väliinsä.

Mitä Virta sitten tuo joukkueeseen jota siinä jo ennestään ei ole? Toi on mun mielestä vähän samalla tavalla asetettu kysymys kuin jos kysyisin, että mitä Stefan Öhman tuo Tapparan joukkueeseen kun Tapparalla on jo Janne Ojanen. Virta on toki duunari sitä en kiellä. Myönnän myös, että meillä on duunareita jo ennestään joukkueessa. Mutta jos mulla on rakennusurakka ja mulla on duunari joka hoitaa homman kahdessa viikossa niin kyllä mä silti voin palkata duunarin joka tekee saman viikossa. Lisäksi Virta ei ole pelkästään duunari. Ja on naurettavaa väittää sellaista pelaajasta joka on tehnyt urallaan täysin samantyyppisesti esimerkiksi juuri Marko Jantusen kanssa. Virta on duunari, joka on kyvykäs myös tekemään pisteitä. Sellaisia pelaajia ei hirveästi meidän tiimissä ole viime vuosina näkenyt. Lisäksi Virta tuo kokemuksellaan ja asenteellaan paljon myös henkistä kapasitettia joukkueelle. Taso pysyy illasta toiseen eikä heilahtele kuten kokemattomimmilla pelimiehillä. Tony tulee aivan varmasti taistelemaan, taklaamaan ja myös tekemään kohtuullisesti niitä pisteitä illasta toiseen. Toki joukkue huutaa paljon myös taitoa. Nyt erityisen paljon Kun Valtteri otti ja lähti. Siltikin mun mielestä on outoa perustella kielteistä suhtautumista Virran hankintaan sillä, että olisi tarvittu eri tyyppinen pelaaja. Puhutaan kuitenkin pelaajasta, joka on kyvykäs tekemään sen 40 pistettä. Sen tasoisia kotimaisia pelimiehiä ei ole hirveästi tänä kesänä liikuskellut tänne suuntaan.

Mutta turhapa mun on tässä todistella, en mä sua kuitenkaan saa vakuuttuneeksi Virran hyvyydestä. Olen aika luottavainen sen suhteen, että Virta tekee sen ihan itse peliesityksillään jo syksyllä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Filosofem kirjoitti:
... Ensinnäkin, vaikka Teemu on iso pelaaja, häntä mielestäni heitellään vähän turhankin helposti. ....

Tähän auttaisi varmasti vuoden vierailu jenkkilän suunnalla, kun siellä tuppaa keveistä siloposkisista pojista tulla lihaksikkaita karjuja aika nopeasti.

Jään mielenkiinnolla odottelemaan kuvia lihaksikkaasta V Filppulasta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Illuminatus kirjoitti:
Millä perusteella? Jantunen on tehnyt urallaan pisteitä hyvin samantyyppisesti kuin Virta. Pistekeskiarvot ovat lähes identtiset, samoin parhaat kaudet sekä myös edelliset kaudet (viime kausi Jantusella parempi). Lisäksi Virta on pisteiden teon ohessa myös duunari joka tuo aina lisäarvoa joukkueelle. Jantunen on parempi luistelija ja varmasti näyttävä pelaaja mutten näe perusteita sille miksi Jantunen menisi jääkiekkoilijana heittämällä Virran ohi kuten totesit.

Jantunen on pelaajana nimenomaan Jokerityyppinen taitopelaaja. Jarna on näyttävä ja huikean taitava veijari jonka kikkailua on aina ilo seurata kentällä. Ja varsinkin Jarnan luistelun vaivattomuus saa joka kerta ihailemaan kaverin taitoja. Tony Virta sen sijaan on yksitotinen puurtaja, pelaaja jollaisia mahtuu kolmetoista tusinaan. Sitä en kiistä etteikö Virta osaisi pelata kiekkoa ja duunarina Virta on jopa erittäin hyvä ja kiekonkin Tony osaa paikan tullen pistää maaliin. Mutta mitään varsinaista lisäarvoa Tonyssa ei ainakaan minulle ole. Ennen kaikkea minun mielestäni meillä oli ilman Tonyakin jo ihan tarpeeksi hyviä duunareita joukkue pullollaan mutta pehmeitä käsiä ei todellakaan ole liiemmälti.

Illuminatus kirjoitti:
Toki joukkue huutaa paljon myös taitoa. Nyt erityisen paljon Kun Valtteri otti ja lähti. Siltikin mun mielestä on outoa perustella kielteistä suhtautumista Virran hankintaan sillä, että olisi tarvittu eri tyyppinen pelaaja. Puhutaan kuitenkin pelaajasta, joka on kyvykäs tekemään sen 40 pistettä. Sen tasoisia kotimaisia pelimiehiä ei ole hirveästi tänä kesänä liikuskellut tänne suuntaan.

No minun negatiiviseen suhtautumiseen pääsyy on kuitenkin nimenomaan se että vaikka Virta onkin nyky Jokereiden parhaimmistoon kuuluva pelaaja niin pelityyliltään Virta on juuri sitä mitä meillä mielestäni jo aivan riittämiin oli. Minä haluan Jokereihin nimenomaan lisää taitoa ja käsiä.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Kolme kautta Tokea TPS:ssä seuranneena pistää huvittamaan nämä "analyysit" Virrasta ja vertailu puukäsiin nimeltä Pakaslahti, Vertala, Kuki, Mäki.

On tietty ymmärrettävää että TPS-laimaa kantavaa pelaajaa on vaikea hyväksyä Jokereihin, mutta tämän NHL-kuppauksen myötä luulisi että Jokeri-leirissä(kin) oltaisiin iloisia Virran tuomasta kokemuksesta ja ennen kaikkea Play-Offs pelaamisesta.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Rosoh kirjoitti:
Kolme kautta Tokea TPS:ssä seuranneena pistää huvittamaan nämä "analyysit" Virrasta ja vertailu puukäsiin nimeltä Pakaslahti, Vertala, Kuki, Mäki.

On tietty ymmärrettävää että TPS-laimaa kantavaa pelaajaa on vaikea hyväksyä Jokereihin, mutta tämän NHL-kuppauksen myötä luulisi että Jokeri-leirissä(kin) oltaisiin iloisia Virran tuomasta kokemuksesta ja ennen kaikkea Play-Offs pelaamisesta.

Kyllä me kaikki muut olemme iloisia Virran sainaamisesta, Flintstonella vaan on jo vuosia kestänyt kestodepressio minkä hän purkaa joka vuosi yhteen uuteen Jokerivahvistukseen.

Antaakaamme Flintstonen vaahdota, ajatellaan se vaikka terapiana!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Elton kirjoitti:
Kyllä me kaikki muut olemme iloisia Virran sainaamisesta,

Vaikka nyt näköjään minunkin puolestani jo vastasit, niin vahvistan silti, että myös minä olen tyytyväinen Virran hankintaan. Etenkin kun nyt liigan pajatso on tyhjenemässä laatupelaajista.

Virta on (tai ainakin aikanaan oli) työmyyrä, joka pystyy myös tekemään hyvän määrän pisteitä. Viime kauden play off tilasto on Virran osalta mukavaa luettavaa.

Käsiä silti huutaa Jokeri-hyökkäys todella kipeästi.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vakio kirjoitti:
Vaikka nyt näköjään minunkin puolestani jo vastasit, niin vahvistan silti, että myös minä olen tyytyväinen Virran hankintaan. Etenkin kun nyt liigan pajatso on tyhjenemässä laatupelaajista.

Niin, vaikken itse hyppinytkään riemusta kun tämä vahvistus julkistettiin, niin kyllä on pakko myöntää että nykytilanteessa tuntuu jopa loistohankinnalta. Pajatso on tosiaankin tyhjenemässä.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niiin

Virran Toke on loistohankinta tämän päivän Sm-Liigaan. Toke on monipuolinen ,aina joukkueen eteen pelaava kaveri joka toki myönnettäköön rupeaa olemaan uransa ehtoopuolella mutta tämän päivän Jokereihin hän on oiva vahvistus.

Eurooppalaisten siirtoaika Änäriin umpeutuu piakkoin ja onkin ilmeisesti ensiviikon asia keitä sieltä saapuu Jokereihin. Valmennusjohto on toivonut 3-4 pelaajaa joista Virmanen on lupautunut hommaamaan 2. Jos hieman veikkaillaan niin toinen kavereista voisi??? olla pelannut aikaisemmin kotoisessa liigassamme.
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Rauhoitu hyvä flint. Eihän Virran hankkiminen mitenkään vie tilaa niiden käsien hankkimiselta. Vai onko mielestäsi tilanne se, että nyt kun Virta sitten hankittiin, niin Jokerit ei enää saa hankkia käsiä? Ei taitopelaajia. Mikä mahdollinen estäisi masaa hankkimasta jotain valtterimetropolitia? Koska Virta on meidän jengissä? Ridan ja Vallen soppareista irtoaa käyttöön sen verran rahaa, että varmasti saadaan jotain vahvistuksia vielä. Ja jos niitä kerran markkinoilla ei ole, niinkuin jaksat koko ajan jankuttaa, niin ei niitä ennen Virran hankintaakaan niin mahdottoman paljon ollut. Hyvä kun saatiin Virta, mies on loistava pelimies, toivottavasti saadaan vielä lisää taitoakin. Nämä kaksi asiaa eivät sulje toisiaan pois.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tulee muuten mieleen kun täältä lukee millaisia summia esim. Santalasta tarjotaan (siis huhujen mukaan), että ottaakohan Virtaa ns. pattiin kun tuli tehneeksi diilin jo keväällä. Nyt olisi helvetinmoinen huutokauppa pystyssä hänenkin palveluksistaan ja hinta nousisi. Vai olenko väärässä?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
liigajyrä kirjoitti:
Virran Toke on loistohankinta tämän päivän Sm-Liigaan. Toke on monipuolinen ,aina joukkueen eteen pelaava kaveri joka toki myönnettäköön rupeaa olemaan uransa ehtoopuolella mutta tämän päivän Jokereihin hän on oiva vahvistus.

Eikä pelkästään oiva vahvistus edes Jokereihin, vaan kuten kirjoitat, koko SM-liigaan. Tilannehan on se, että eräitä Bluesin ja Kärppien nimipelaajia mukaan laskematta, Virta on todellista eliittiä SM-liigassa mallia 2005/2006. Hemmetin hyvä hankinta, jos katsotaan tilannetta tässä ja nyt. Ja voi vielä parantua, jos katsotaan tilannetta 25.8 2005.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Tulee muuten mieleen kun täältä lukee millaisia summia esim. Santalasta tarjotaan (siis huhujen mukaan), että ottaakohan Virtaa ns. pattiin kun tuli tehneeksi diilin jo keväällä. Nyt olisi helvetinmoinen huutokauppa pystyssä hänenkin palveluksistaan ja hinta nousisi. Vai olenko väärässä?

Ihan mukava huutokauppa taisi olla jo keväällä käynnissä Virrastakin. Virta pelannee vähintään laatuaan vastaavalla sopimuksella ja tuskin valittaa.
 

Metro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Virrasta vielä. Mielestäni tämä oli onnistunut hankinta jo sopimuksen julkaisuvaiheessa, ja nykytilanteessa Virran osakkeet ovat koko ajan vain paremmassa nousussa. Luulenpa, että miehestä on meille vielä paljon iloa tulevalla kaudella, jos vain pysyisi terveenä. Minkälainen on muuten ollut Tonyn terveydellinen tila uransa aikana? Mulle on jäänyt sellainen mielikuva ettei kaveri ole missään vaiheessa ollut pahemmin tai pidempään loukkaantuneena/loukkaantumisaltis pelityylistään huolimatta. Joku asiasta enemmän tietävä voinee valaista asiaa tarkemmin.

Hancockista on vielä hieman avauduttava. Kaveri on näyttänyt pääsevän melko hyvin kuvioihin sisään Tapparassa. Harkkapeleissä on tullut ilmeisesti pinnoja aika hyvään tahtiin ja Tampere Cupissa oli puheiden mukaan tamperelaisten parhaimpia hyökkääjiä. Hmmm... mitäs tästä pitäisi päätellä? Toivottavasti ei mitään sen ihmeempää, tarina vain on yleisesti ottaen takavuosilta kovin tutun tuntuinen. Jokereissa ei kulje, mutta maiseman vaihto tekee taas terää. Veikkaanpa, että Hank on kirvesrintojen kolmen parhaan pistemiehen joukossa runkkarin loputtua. Ja vielä korostukseksi, EN kaikesta huolimatta haluaisi Quinnia takaisin Jokereihin.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
flintstone kirjoitti:
Samalla hinnalla olisi varmasti saatu myös taitoa, pehmeitä käsiä ja näyttävyyttä. Minä kaipaan tuon hintaluokan pelaajilta erityistaitoja.

Ai mistä? Eikös näitä näyttäviä taitopelaajia ole koko kesä etsitty, mutta yhtään ei ole vielä haaviin tarttunut. Mielestäni on aivan selvää, ettei filppuloita tai metropolitteja saa Token kustannuksilla, jos ollenkaan. Ellei sitten satu olemaan oma kasvatti, kuten Valle oli.

Jos ei ole resursseja/mahdollisuuksia pelata kuten Brasilia, niin pelataan sitten kuten Everton. Näin kärjistettynä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Flintstonelle täytyy kyllä nostaa hattua siitä, että sitkeästi hän pitää kiinni omista mielipiteistään ja jaksaa yksin taistella tuulimyllyjä vastaan tässä ketjussa. Tuo Token vertaaminen Timovertalaan tuntuu varsin huvittavalta. Tokesta tulee olemaan meille n. 10x enemmän hyötyä meille, kuin Vertalasta hänen ensimmäisellä Jokerikaudellaan.
Montako Virran treenipeliä olet, flintstone, nähnyt? Aivan niin. Uskon, että 0. Marskissa Toke oli parhaimmistoa Jokereista. Finaalissa, jos tuurit olisivat olleet kohdillaan(kerran ylärima, kerran tolppa), niin nuo aikaisemmin tähän ketjuun laittamasi tilastot olisivat todella hyvät.

Huomenillalla voidaan huokaista vihdoinkin, kun tämä kuppaus-show loppuu. Juuri tällä hetkellä näyttää siltä, ettei Kärpistä lähde ketään. Tomekista ja Lepistöstä ei ole liiemmin kuhinaa kuulunut jenkkilän puolella, joten uskon vahvasti, että molemmat jäävät.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
liigajyrä kirjoitti:
Eurooppalaisten siirtoaika Änäriin umpeutuu piakkoin ja onkin ilmeisesti ensiviikon asia keitä sieltä saapuu Jokereihin. Valmennusjohto on toivonut 3-4 pelaajaa joista Virmanen on lupautunut hommaamaan 2. Jos hieman veikkaillaan niin toinen kavereista voisi??? olla pelannut aikaisemmin kotoisessa liigassamme.

Haluaisiko valmennusjohto siis 3-4 äijää vielä rosteriin vai ovatko he ehdottaneet 3-4 nimeä joista kaksi olisi hyvä saada?

Itsellänikin on hieman ristiriitainen olo vahvistusten määrästä, kolme jamppaa lähti änäriin ja Metroa ei olla korvattu, eli periaatteessa kolmea hyökkääjää huutaisi, mutta toisaalta liigan yleinen taso on selvästi laskenut viime kaudesta ja omille junnuille + Kuusistolle olisi hyvä antaa näyttömahdollisuus.

Jos Kärpiltä ei lähde ketään änäriin olisi pakko hommata vielä se kolmas vahvistus hyökkäykseen ja sen olisi syytä olla todellinen pelimies, jos meinataan mestaruudesta edes teoriassa taistella!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
flintstone kirjoitti:
Samalla hinnalla olisi varmasti saatu myös taitoa, pehmeitä käsiä ja näyttävyyttä. Minä kaipaan tuon hintaluokan pelaajilta erityistaitoja.

Token erityisilahjakkuudeksi laskisin käsittämättömän äijämäisyyden kaksinkamppailuissa. Joillain pelaajilla vaan on kyky pelata miestä ja kiekkoa samaan aikaan, ja Toke kuuluu näiden pelaajien aateliin liigatasolla.

Mitä taas tulee Jarnaan, niin saattaa olla, että olo tulee yksinäiseksi ilman Metroa. Yhdessä tuo kaksikko oli vaarallisempi kuin erikseen. Kuten Jantunenkin sanoi, ajattelivat kiekosta samalla tavalla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakio kirjoitti:
Tulee muuten mieleen kun täältä lukee millaisia summia esim. Santalasta tarjotaan (siis huhujen mukaan),...........

Päivittelimme juuri kamun kanssa näitä pelaajahintoja. Ei tarvitse olla kovin kummoinen liigapelaaja tänä päivänä, kun kaveri alle kakskymppisenä pitelee palkoillaan lääkäreitä, juristeja ja ministereitä ihan moppeina. Jääkiekkoilijan ammatti nuorelle miehelle on kelpo vaihtoehto, kunhan muistaa kouluttaa itsensä myös kiekon jälkeiseen elämään. Nämä parin-kolmensadantuhannen kausiliksaiset kotimaan huiput tienaavat hyvinkin jo hilloa myös elämään kiekkouran jälkeen. Lähdenkin tässä inttersporttiin ostamaan 3 vuotiaalle haulipäälleni Tacksit.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Senior kirjoitti:
Nämä parin-kolmensadantuhannen kausiliksaiset kotimaan huiput tienaavat hyvinkin jo hilloa myös elämään kiekkouran jälkeen. Lähdenkin tässä inttersporttiin ostamaan 3 vuotiaalle haulipäälleni Tacksit.

..Muista ostaa " haulipäälle " myös puumaila , koska jääkiekkoliitto ( finhockey ) on keksinyt että vuonna 1995 --> nuoremmat pikkukiekkoilijat ei saa käytää komposiitteja. Perusteena , että juniorien kiekokäsittelutaito on mennyt komposiittien myötä jyrkkään alamäkeen viimevuosina. Eli ollaan tuotettu suhteessa muihin kiekkomaihin käsittämätön määrä " kädettömiä " pelaajia.

Miten tämä liittyy Jokerit kaudella 05/06 aiheeseen ? ..No sivutaan nyt sitäkin. Varpusparvi lensi äsken toimiston ohi ja liverteli , että 2 nikkaria lukee faxeja parhaillaan.....odotellaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
luukkumies kirjoitti:
No sivutaan nyt sitäkin. Varpusparvi lensi äsken toimiston ohi ja liverteli , että 2 nikkaria lukee faxeja parhaillaan.....odotellaan.

Pikkulinnut ovat viserrelleet samanlaista säveltä myös Puistolan suunnalla. Iso käsi Matille, jos saa tässä markkina-tilanteessa hommattua jopa kaksi vahvistusta meille, olettaen, että he ovat todellisia vahvistuksia ja tarkasti scoutattuja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Elton kirjoitti:
Kyllä me kaikki muut olemme iloisia Virran sainaamisesta, Flintstonella vaan on jo vuosia kestänyt kestodepressio minkä hän purkaa joka vuosi yhteen uuteen Jokerivahvistukseen.

- Tommi Turuseen ei tainneet olla tyytyväisiä suunnilleen kukaan, eikä kyllä ollut syytäkään.

- Timo Vertalan suhteen minä olin tyytyväinen kun Masa nappasi Vertsin meille. Ja Vertalan asenteeseen (kentällä) en missään vaiheessa nähnyt syytä puuttua, sen sijaan Vertsin tehottomuus kyllä hieman korpesi. Minä en kuitenkaan ollut ollenkaan niitä jotka huusivat Vertalaa pihalle meiltä.

- Arto Tukio tai Jan Latvala ei missään vaiheessa ole ollut minun hampaissani, ei vaikka meiltä löytyy varsin äänekäs porukka jotka eivät näitä kahta ole meillä halunnut nähdäkään.

- Quinn Hancock oli jo meille tulleessaan minun hampaissani ja kauden aikana Hancock näytti kyllä nousseen monen muunkin haukkumaksi.

- Tony Virtaa minä en halunnut tänne, enkä vieläkään näe Virtaa välttämättömänä palana meidän joukkuetta. Ja eiköhän Tony vähintään sen 170 000 - 200 000 egeä tienaa ja ne rahat on poissa meidän pelaajabudjetista ja niillä rahoilla ei käsiä voi enää hankkia.

Mutta kai minä sitten olen ainoa joka arvostelee meidän pelaajia.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
flintstone kirjoitti:
Mutta kai minä sitten olen ainoa joka arvostelee meidän pelaajia.

Ero onkin siinä, että sinä arvostelet jo ennen kuin kaveri on ehtinyt antaa näyttöjä osaamisestaan jäällä. Jos Virta osoittautuu flopiksi(mihin en kyllä jaksa uskoa millään), niin sitten on arvosteleminen todellakin paikallaan. Sama koskee jokaikiseen muuhun Jokeripelaajaan, toki suhteuttaen odotusarvot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös