Jokerit kaudella 05/06

  • 491 969
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jeffrey

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Niinpä niin, Tony Virtaan meidän on luotettava. Viime kausi oli Tonylta vain huonoa säkää.

Tony Virta 04-05 runkkari 40 9 14 23 pleikkari 14 7 6 13. Vielä pari viestiä sitten sä hehkutit Marko Ojasen 56:ssa ottelussa tekemää 26 pistettä. Ja nyt Virran 40 peliä ja 23 pojoa on huonoa säkää? Koittasit jo päättää.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
flintstone kirjoitti:
Saako muuten kysyä paljonkos se huikea Tony Virta on tehnyt pisteitä meidän loistavasti sujuneissa harjoituspeleissä?

Sopisiko niin, että et laita sanoja suuhuni? En käyttänyt termiä "huikea" Tony Virrasta puhuessani. Enkä ole huomannut muidenkaan noin luonnehtivan Virtaa. Minä kerroin vain mielipiteenäni, että 30-40 pistettä olisi realistinen alkavalla kaudella.

En tiedä, onko harjoitusotteluiden pistepörssi olemassa jossain. Minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että Virta olisi muutamaan otteeseen esiintynyt maalintekijänä ja syöttäjänä. Pahoittelen, jos olen tässä erehtynyt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jeffrey kirjoitti:
Tony Virta 04-05 runkkari 40 9 14 23 pleikkari 14 7 6 13. Vielä pari viestiä sitten sä hehkutit Marko Ojasen 56:ssa ottelussa tekemää 26 pistettä. Ja nyt Virran 40 peliä ja 23 pojoa on huonoa säkää? Koittasit jo päättää.

En minä mitään hehkuttanut. Minä otin Tapparan rosterista muutaman pelaajan joiden pisteisiin meidän nykyisellä miehityksellä on vaikeuksia pystyä.

Eli näin:
- Meillä ei ole tällä hetkellä joukkueessa ainuttakaan Stefan Öhmanin tehoihin 17+24=41 pystynyttä pelaajaa
- Teemu Virkkusen 17+17=34 tehoihin meiltä pystyi viime kaudella Marko Jantunen (on tällä hetkellä telakalla)
- Janne Ojasen 16+13=29 tehoihin pystyneitä pelaajia meillä on riveissä jo edellisessä mainittu Jarna ja uutena Petri Varis
- Marko Ojasen 13+13=26 tehoja ei edelleenkään ylitä kukaan muu kuin Jarna ja Pete
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vakio kirjoitti:
Sopisiko niin, että et laita sanoja suuhuni? En käyttänyt termiä "huikea" Tony Virrasta puhuessani. Enkä ole huomannut muidenkaan noin luonnehtivan Virtaa. Minä kerroin vain mielipiteenäni, että 30-40 pistettä olisi realistinen alkavalla kaudella.

Eikö se Tonylle esittämäsi 40 pistettä SM-liigassa ole jo melkoisen huikeaa?

Jarna oli viime kaudella varsin mukavassa iskussa ja teki 16+24=40 pistettä, ehkä Jarna ei sitten ole huikea.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
flintstone kirjoitti:
Eikö se Tonylle esittämäsi 40 pistettä SM-liigassa ole jo melkoisen huikeaa?

Jarna oli viime kaudella varsin mukavassa iskussa ja teki 16+24=40 pistettä, ehkä Jarna ei sitten ole huikea.

Ei perkele, ihan miten vaan haluat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vakio kirjoitti:
Ei perkele, ihan miten vaan haluat.

Päätä nyt mitä mieltä sinä olet, ettei tarvitse sanoa minun pistävän sanoja sinun suuhusi?

Ainakin minusta 40 pistettä tai sen pintaan pystynyt pelaaja on pelannut aika hienon kauden SM-liigassa. Ja ainakin viime kaudella SM-liigassa tuolla 40 pisteellä oli aika korkealla pistepörssissä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
flintstone kirjoitti:
Päätä nyt mitä mieltä sinä olet, ettei tarvitse sanoa minun pistävän sanoja sinun suuhusi?

Miten niin päätä? Minä en ole sanonut Virtaa huikeaksi. Enkä ketään muutakaan.

Tämähän on aivan typerää jankuttamista.
 

J.Rita

Jäsen
Kuten todettua, niin maalivahtiosasto ja puolustus on liigan eliittiä, siitäkin huolimatta että Campbell ja Väänänen lähtivät takaisin NHL:ään. Liigan taso on heikentynyt huomattavasti, joten nykyinen puolustus pärjännee tulevan kauden liigassa vähintään yhtä hyvin kuin viime kauden puolustus.

Viime kaudella Jokerit päästi 96 maalia, joten Pelicansin viime kauden maalimäärällä (100 maalia) ollaan teoriassa ylemmällä puoliskolla ja Jokereiden hyökkäys on takuulla vähintään liigan keskitasoa tulevalla kaudella.

Luotan siihen että Virmanen tarvittaessa kierrättää tulevia hyökkääjävahvistuksia kunnes meillä on pari tasokasta Mr X:ää rosterissa.

Kärpille kukaan ei pysty tekemään mitään runkosarjassa ja onnistuneilla hankinnoilla Jokerit on mukana kamppailussa kakkossijasta.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Eric Perrin tehnyt viikonloppuna sopparin Sveitsiin. Olikohan Jokerit hintakilpailussa mukana? Jos kaksi sentteriä hommataan niin Perrin olisi sopinut näistä toiseksi varsin hyvin!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vaikka Jokereiden rosteri kieltämättä heikko onkin, niin älkää nyt liikaa asiasta vaahdotko, sillä muuten käy vielä niin että Masa roudaa tänne hätäpäissään 2-3 eksoottisen nimen omaavaa farmijyrää ja kun sitten A-luokan pelaajat AHL:stä vapautuvat lokakuussa, niin meillä on taas kiintiöt täynnä. Eli ei mitään vahvistuksia tähän hätään, kiitos. Näillä mennään alkukausi ja katsotaan sitten miten se on riittänyt ja toimintaa sitten vasta sen hetken tarpeen mukaan. Alkaisi nyt vaan se kausi, jotta pääsisi itse joukkuetta arvioimaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Elton kirjoitti:
Eric Perrin tehnyt viikonloppuna sopparin Sveitsiin. Olikohan Jokerit hintakilpailussa mukana? Jos kaksi sentteriä hommataan niin Perrin olisi sopinut näistä toiseksi varsin hyvin!

Hiljaa itsekseni olen kokoajan toivonut, että Jokerit nappaisi Perrinin. Varmasti Masa on ainakin tiedustellut Perrinin intressejä pelata Jokereissa. Ilmeisesti niitä ei sitten ollut tai Sveitsistä tuli parempi tarjous. Joka on hyvin todennäköistä..

Lähteesi on ilmeisesti varma?
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jeffrey kirjoitti:
Hiljaa itsekseni olen kokoajan toivonut, että Jokerit nappaisi Perrinin. Varmasti Masa on ainakin tiedustellut Perrinin intressejä pelata Jokereissa. Ilmeisesti niitä ei sitten ollut tai Sveitsistä tuli parempi tarjous. Joka on hyvin todennäköistä..

Lähteesi on ilmeisesti varma?

Totta helvetissä! (jatkoajan Jyp-osio)

Siellä puhutaan, että 200 000€ verottomana olisi Bern Perrinille maksanut.
 

Jeffrey

Jäsen
Elton kirjoitti:
Totta helvetissä! (jatkoajan Jyp-osio)

Siellä puhutaan, että 200 000€ verottomana olisi Bern Perrinille maksanut.

Heh... Kyllä mä olen pettynyt jos tota summaa ei Masa ole pystynyt tässä tilanteessa nokittamaan. Odotellaan nyt vielä. Jos vaikka tou "tieto" olisikin ankka ja me nähtäisiin ensi kaudella Perrin meillä...
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jeffrey kirjoitti:
Noo mä toivon vielä, että toikin olisi ankka. Kyllähän eurohockey.net siirsi Metropolitinkin Luganoon vuoden etuajassa. Noo odotellaan ja kattellaan.

Hieno huomata että optimistisuuttakin vielä löytyy, eikä kaikki vielä virittele köyttä kattoon!
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Jeffrey kirjoitti:
Heh... Kyllä mä olen pettynyt jos tota summaa ei Masa ole pystynyt tässä tilanteessa nokittamaan. Odotellaan nyt vielä. Jos vaikka tou "tieto" olisikin ankka ja me nähtäisiin ensi kaudella Perrin meillä...
Varmistetaan nyt tieto vielä "suden" suusta: http://www.oursportscentral.com/services/releases/?id=3213309

Mutta kuinka pohjattomina oikein pidät niitä taskuja, joistaa Masa käy pelaajapalkkioita kaivamassa, jos olet sitä mieltä, että 200 kiloa käteen olisi sellainen summa, jota pitäisi pystyä vielä nokittamaankin. Tuohon kun lasket huviksesi verot, sosiaalimaksut, autot ja asunnot päälle, niin aletaan olla lähellä puolta miljoonaa euroa.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Elton kirjoitti:
Hieno huomata että optimistisuuttakin vielä löytyy, eikä kaikki vielä virittele köyttä kattoon!

Turhaa tässä köyttä kattoon viritellä on, vaikka Perrin ja Santala karkaakin käsistä. Kumpikin on Jokeripaidassa jo kerran aikaisemmin näyttönsä antanut. Kummatkin heitettiin menemään, joten kummankin paluu ei ole / eikä ollut kovinkaan todennäköinen. Sen sijaan odottelisin mielenkiinnolla niiden pelaajien uusia osotteita joita on vuosien / tämän kesän aikana yritetty saada. Nyt seura on pakkoraossa. Pitää hankkia nimekkäitä (lue: laadukkaita) pelaajia jotta ensinnäkin seura taistelisi jälleen mestaruudesta ja toiseksi yleisöä saataisiin katsomoihin. Onneksi käsittääkseni voidaan pelata vähän yli varojenkin, koska jonkinlaiset korvaukset kuitenkin menetetyistä pelaajista on luvassa.
 
Viimeksi muokattu:

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
mtmela kirjoitti:
Kärpät#18 kertoilee Kärppäosiossa, että 1-2 lähtijää voi olla, ehkei sitäkään. Eivät lähde kahden suunnan-sopimuksilla, esim. Tenkrat on hylännyt tarjouksen, joka oli puolta pienempi kuin Oulussa (ilm. farmiliksa 75K). Kyllä se Rinne saa sinne lähteä :)

Kumma, kun minä sanoin saman viikko sitten, se oli provo joka pitää jättää omaan arvoonsa... No jaa, tekemällä oppii.

Vakavasti, pidän vieläkin kiinni siitä että Kärpistä ei lähde ketään. Kyllähän näitä tornihuhuja täällä pyöritetään tyyliin "Jussi Jokisen lähtö NHL:ään käytännössä varma", "Pohjois-Amerikassa ollaan erittäin kiinnostuneita Bäckströmistä", jne., mutta ne ovat tornihuhuja. Kuka lienee jossain susirajan takana baarissa keksinyt. Siihen nähden minusta Jokereilla on realistinen mahdollisuus pronssimitaliin tai finaaliin häviämään. Siitä ei vaan pääse mihinkään että Kärpät on aika täydellinen joukkue SM-liigan pelityyliin, ja kolmas kulta tulee melkolailla varmasti. Jos Jokerit taistelisi itselleen pronssin niin olisi hienoa; tosin koska tämän hetken rosterissa ei ole niin ainoatakaan jätkää joka pystyisi ratkaisemaan hyökkäyspäässä, niin ainakin minun on vaikea uskoa sitäkään.

Jos tämäkin nyt on väärä mielipide, niin sittenhän minä en vieläkään osaa tätä keskustelupalstahommaa ollenkaan. Mutta optimisti ei voi tällä rosterilla olla; niiden vahvistustenkin pitäisi olla aikamoisia että uskoisin mihinkään erityiseen menestykseen. Käytetään ulkomaalaispaikat Lecavalier-Richards-St. Louis -ketjuun, niin ehkä sitten, mutta vähemmistä en tiedä.
 

Jeffrey

Jäsen
eh kirjoitti:
Mutta kuinka pohjattomina oikein pidät niitä taskuja, joistaa Masa käy pelaajapalkkioita kaivamassa, jos olet sitä mieltä, että 200 kiloa käteen olisi sellainen summa, jota pitäisi pystyä vielä nokittamaankin. Tuohon kun lasket huviksesi verot, sosiaalimaksut, autot ja asunnot päälle, niin aletaan olla lähellä puolta miljoonaa euroa.

Niin.. Kyllä uskon, että Masalla olisi tällähetkellä suht paljon rahaa millä mällätä. Filppulan, Mäen ja Ridan säästetyt palkat, luontais edut yms. Ja siihen kun vielä lisätään saadut kasvattaja yms. rahat niin uskoisin, että sitä rahaa jonkun verta olisi. Toisaalta olen ehdottomasti sitä mieltä, että tämänhetkisessä tilanteessa ei ole järkeä tuhlata järjettömästi.

Toisaalta Perrin oli yksi niistä vapaana olleista pelaajista jotka olisi ollut suht varma sijoitus. Ja tällä taustalla olisin ollut valmis sijoittamaan Perriniin jopa vähän enemmänkin.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Jeffrey kirjoitti:
Toisaalta Perrin oli yksi niistä vapaana olleista pelaajista jotka olisi ollut suht varma sijoitus. Ja tällä taustalla olisin ollut valmis sijoittamaan Perriniin jopa vähän enemmänkin.

Millä tavalla varma sijoitus? Kaveri on kerran jo Jokereissa flopannut eikä kukaan ole nähnyt hänen pelaavan vuosikausiin. Minä en olisi tätä miestä ottanut ellei ihan pilkkahintaan olisi saanut. Jos silloinkaan.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei teikälaisia huoleta yhtään Timppa Tompan ja Bostonin maalivahtitilanne? Bostonilla ei ole yhtään maalivahtia ja Timppa pelaili siellä viimeksi taalaliigaa.
 

Maxell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Red Wings,HJK, Brad Norton fan club
Tepa kirjoitti:
Ei teikälaisia huoleta yhtään Timppa Tompan ja Bostonin maalivahtitilanne? Bostonilla ei ole yhtään maalivahtia ja Timppa pelaili siellä viimeksi taalaliigaa.

Itse asiassa Bostonilla on sopimus Toivosen kanssa joka tulee näin ollen viemään ainakin yhden mv-paikan. Hyvin todennäköisesti myös Raycroft tulee jatkamaan joukkueessa, jolloin yhdensuunnan sopimuksia ei ole enään saatavilla. Thomas lähtee NHL:n vain ja ainoastaan jos saa yhdensuunnan sopimuksen.
 

Jeffrey

Jäsen
Dynamo#79 kirjoitti:
Millä tavalla varma sijoitus? Kaveri on kerran jo Jokereissa flopannut eikä kukaan ole nähnyt hänen pelaavan vuosikausiin. Minä en olisi tätä miestä ottanut ellei ihan pilkkahintaan olisi saanut. Jos silloinkaan.

Hänen taitonsa tiedetään ja ne on jo Suomessakin nähty. Ja hän on tehnyt vakuuttavaa jälkeä AHL:ssä. Juuri tuon tyyppistä kädellistä ja silmällistä sentteriä Jokerit olisi tarvinnut.

Btw... Mikäs on Pavel Rosan sopimus tilanne?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
ennustaja kirjoitti:
Nyt seura on pakkoraossa. Pitää hankkia nimekkäitä (lue: laadukkaita) pelaajia jotta ensinnäkin seura taistelisi jälleen mestaruudesta ja toiseksi yleisöä saataisiin katsomoihin.

Yleisöähän voisi saada katsomaan lippujenhintoja pudottamalla. Etenkin jos ennen kauden alkua ei tule pelaajia.
Vai meinaskohan jokerit vetää tässä ylen linjaa. Kun halli ei tule täyteen, paikalle tulijat maksavat enemmän, ja täten menetetään niitä vähiäkin katsojia.

Osaako joku muuten sanoa, voisiko noista junnuista joku jo tänä vuonna lyödä itsensä läpi? Teoreettiset mahdollisuudethan kaikilla on, mutta kuka olisi käytännössä suurin ehdokas läpilyöjäksi?
T. Kuusistoa en sitten itse laske enää junnuksi, vaikkakin tulevalla liigakaudella mies voi iskeä hyvätkin tehot, koska liiga todellakin on heikentynyt.

Muutamaa kaveria joukkue tosiaan kaipaa. Mutta enpä kyllä jaksa pettyä vaikka ketään ei tule. Jokerit on jokerit vaikka voissa paistais, sitä kannatetaan meni syteen tai saveen.

Ja ihan Flintin kiusaksi veikkaan, että T.Virta on jokereiden paras pistemies tulevalla kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös