Vakio kirjoitti:
Päätin jo etten ota tähän asiaan enää kantaa. En tiedä mikä minua riepoo Virta-vihassasi, mutta ehkä se on se, että toistat sitä joka ainoassa viestissä ja erittäin tarkoitushakuisesti.
Tuossa edellisessä viestissä ei kai ollut sanaakaan Tony Virrasta, vai oliko? Ja kai minä puhun Tony Virrasta jos täällä Virrasta kerran keskustellaan.
Vakio kirjoitti:
Kaikki mahdollinen tilastotieto tai tiedon muru tulkitaan tarkoituksellisesti Virran vahingoksi ilman pienintäkään yritystä objektiivisuuteen.
Enhän minä ole aikoihin puuttunut Virran tilastoihin tai tulkinnut niitä mihinkään suuntaan. Ja sinä muistaakseni itse nostit esiin Virran tehokkuuden harjoituspeleissä ja minä kysyin että millaiset nämä kyseiset tehot sitten on ollut.
Ja mitä tulee Virtaan pelaajana niin ihan jo jatkoajan profiilissa Tonysta sanotaan seuraavaa:
"Vahvuudet
Virta on pohjimmiltaan duunari, mutta pystyy parhaimmillaan huippusuorituksiin myös kiekon kanssa. Loistava yleispelaaja, jolle olisi käyttöä missä tahansa joukkueessa. Hyvä puolustuspäässä. Asenne on aina ollut erinomainen - taklaa ja taistelee.
Heikkoudet
Virta ei pysty yksin kannattelemaan ketjutovereitaan, vaan hän tarvitsee rinnalleen pätevät pelimiehet, jotta menestys olisi parasta luokkaa. Pari edelliskautta ovat olleet pisteiden valossa aiempaa heikompia - jokohan ikä alkaa painaa."
Ja tällaisena pelaajana minä olen mielestäni Virtaa myös käsitellyt. Minä vain olen korostanut kuinka meillä oli jo ennestään joukkueessa tämän tyylisiä pelaajia.