Dynamo#79 kirjoitti:1-0 voitto!! Ja vielä Peter Forsbergin joukkueesta. Ja joku vielä kaipaa vahvistuksia.
liigajyrä kirjoitti:kyllä kun katseli eilistä Jokerien kokoonpanoa ottelussa Brynäsiä vastaan niin tuli mieleen että viime kauden a-junnut "vahvistettuna" veteraaneilla on jäällä.
Toki kun Jantunen ja herrat X ja X tulevat niin miehiä on hieman lisää.
Toinen seikka mikä tuli mieleen on pelipaikka eli Areena. Oliskohan oikeasti viisaanpaa siirtää pelit Pirkkolaan.
Usein olen ollut väärässä ja niin toivottasti! seuraavassakin jutussa eli Tommi Santalaa ei nähdä Jokeri paidassa,näin olen asian ymmärtänyt ja toivottavasti siis olen nytkin väärässä!!
Vakio kirjoitti:Onpa ihmeellistä miten parin syömähampaan menettäminen tekee yhtäkkiä kokoonpanosta aivan umpisurkean. Itsekin katselin noita ketjuja ja pahaa teki. Ei ole paljonkaan aikaa siitä kun mietittiin, miten saadaan ketjut rakennettua niin, että ns. kalliit miehet eivät joudu virumaan nelosessa. Nyt ei ole sitä huolta. Römpötit ja Kivistöt pelaavat varmaan maissihiutaleilla ja mopon määräaikaishuolloilla. Jokainen, joka on joskus elämässään saanut miesten pelissä kiekon maaliin, on vähintään kakkosylivoimassa. Ei saatana, minä en kestä tätä enää.
Vakio kirjoitti:Mutta ketkä vielä lähtevät? Lepistö, Valtonen, Kantee? Perkele!
Vakio kirjoitti:Mutta ketkä vielä lähtevät?
Vakio kirjoitti:Santala on niin kallis, että menköön sinne missä on varaa maksaa. Liikaa ei sillekään tuuliviirille kannata pulittaa.
Senior kirjoitti:Viittä vaille kaikki Jokerikannattajat kiljuisivat onnesta, jos Santala Jokereihin tulisi, riippumatta hänen tuuliviirimeiningistä.
Sanovat ne, jotka enemmän tietävät, että kotimaan passilla varustetut pelaajat ovat ärsyttävän, liioitellun, hyvin kartalla päivän tilanteesta. Kun seurat saavat korvauksia junnulähtijöistä, on seurojen saama korvaus hinnoiteltu suoraan mahdollisten tulijoiden liksaan. Luit oikein. Ota tai jätä. Pelaan minkä pystyn. Jos et maksa, joku kyllä maksaa. Deal? Toki voi olla, että varaan itselleni oikeuden lähteä rapakon taakse, jos saan paremman tarjouksen. Tää on niin tätä päivää.Vakio kirjoitti:Mutta kun tietää, että homma on nyt mennyt huutokaupaksi, en ole kiinnostunut. Tommi ei ole niin hyvä pelaaja, että kannattaa maksaa mitä tahansa. Ja sitten tuollainen rahastaja tulisi tosiaan esiintymään kuin Messias ja julistamaan miten Jokerit on aina ollut hänelle se ykkösjuttu. Huoh.
Senior kirjoitti:Sanovat ne, jotka enemmän tietävät, että kotimaan passilla varustetut pelaajat ovat ärsyttävän, liioitellun, hyvin kartalla päivän tilanteesta.
Tomppa#74 kirjoitti:Mikähän tämän case Santalan tilanne on?
liigajyrä kirjoitti:Ilmeisesti ensi tai seuraavalla viikolla Jokereihin tulee 2 ulkomaalaista hyökkääjää ilmeisesti molemmat sentterejä jolloin Virran Toke siirtyy laitaan.Toki hän on jo treenipeleissä siinä pelannut.
grace kirjoitti:Jos kaverukset lähtevät niin onnea ja menestystä uralle! Tomekilla alkaa olla viimeiset hetket lähtöön, mutta Lepistö olisi saanut kyllä jäädä vielä kaudeksi. Riittääkö miehet vielä kolmeen täyteen kenttään ennen kuin vahvistukset saapuvat. Toivottavasti Ilta-Pulu ampuu hudin uutisessaan.
Senior kirjoitti:Hullummaksi ja yhä dorkemmaksi menee pelaajamarkkinat koko ajan. Viittä vaille kaikki Jokerikannattajat kiljuisivat onnesta, jos Santala Jokereihin tulisi, riippumatta hänen tuuliviirimeiningistä.
Tyyntä myrskyn edellä, vai-miten-se-nyt-meni...flintstone kirjoitti:Aika hiljaista Oulussa, minun veikkaukseni Kärppien vain yhden pelaajan, Jussi Jokisen, menetyksestä vaikuttaa aika hyvältä.
flintstone kirjoitti:Kyllä minä Tommin tässä sentteri tilanteessa Jokereihin haluaisin mutta mitään järjettömiä yli 200k euron palkkoja on turha maksella.
Senior kirjoitti:Minä puolestani olen varma, ettei palveluksiaan osteta ensi kaudella kotimaassa alle neljännesmiljoonan euron. Ne vähät pelaajat, jotka saattavat olla tyrkyllä vielä SM-Liigaan, ovat kuulemma kiusallisen tietoisia, että nyt on myyjän markkinat. Seurat saavat korvauksia lähtijöistä, jotka nämä tarjokkaat ovat osanneet kyllä huomioida palkkapyynnöissään.
Ikijokeri kirjoitti:Edellisen kauden menestys vaikuttaa kiekkoihmisten mieliin enemmän kuin ehkä uskommekaan. Muutama vuosi sitten lähes jokainen itseään jokerifaniksi kutsuva kusi hunajaa, kun joukkueemme oli pullollaan omia jätkiä. Silloin ryhmä oli yhtä kädetön kuin tällä hetkellä. Erona oli vain eräs #50, mutta ei yksi pääsky kesää tee.
flintstone kirjoitti:Ei se joukkue ollut yhtä kädetön kuin nykyinen, ei silloin jouduttu heittämään kentälle liigatasolla täysin märkäkorvia olevia a-junnuja. Ja vaikka silloisesta joukkueesta Tommi Turunen, Timo Vertala ja Anders Burström ei kauhean pidettyjä olleetkaan niin nykyiseen joukkueeseen nuokin kaikki olisivat vahvistuksia. Ja silloin mukana oli myös oma huippujunnu Sean Bergenheim sekä faniensuosikki Teemu Laine. Lisäksi joukkueessa ollut Todd Warriner olisi ollut potenttiaalinen vahvistus mutta valitettavasti miehen polvet eivät kestäneet kovinkaan montaa peliä meillä. Joka tapauksessa kaikki kunnia omien pelaajien ylösnostamisesta mutta tällä joukkueella on aivan turha haihatella että meillä olisi mitään mahdollisuuksia taistella mitaleista, jo pleijareihin selviäminen on erittäin kovan työn takana. Ja vaikka tuota meidän joukkuetta tullaankin vielä vahvistamaan niin hankintojen onnistuminen on kaikkea muuta kuin varmaa. Ja jotta päästäisiin edes lähelle tuota sinun esiinnostamaasi 03/04 joukkuetta niin sieltä pitäisi tulla vähintään Metropolitin tasoinen pelaaja ja siltikin meiltä puuttuisi vielä sen aikaisen joukkueessa olleita käsiä.