flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:Jos asiaa katsotaan liian ahtaasti pelkästään Jokereiden ensi kauden kautta, Ritan menettäminen ja Valtterin mahdollinen menettäminen ovat kovia iskuja. Rita on kuitenkin korvattavissa, Filppula sitten heikommin sen takia, että vastaavia pelaajia ei ole saatavilla. Mutta molemmille löytyy silti ulkomaalaiset stuntit ja tarvittaessa jo ennen Ärrää.
Niin Valtteria ei pysty korvaamaan sillä Valle on oma Jokereiden junnuista tiellä tähtiin oleva pelaaja, Valle on huikean taitava ja rohkea pelaaja jonka pelityyli on näyttävää kikkailua kiekolla. Valle on jotain mistä Oton jälkeen on saatu vain unelmoida. Metro oli mukava tuulahdus tuohon suuntaan mutta vasta viime kaudella nähty Valtteri Filppula räjäytti taivaan. Ja ne odotukset ensi kaudelle Jokereissa on ja oli erittäin korkeat ja vielä kun saatiin Jani Rita vahvistamaan tämän kauden Jokereita niin omat odotukset tuloksellisesti ja ennen kaikkea pelillisesti viihdyttävästä kaudesta oli korkealla. Nyt Jani Rita on varmuudella viety ja Vallen tilanne on pahasti liukumassa kohti Detroit sopimusta joten ainakin minulla ensi kauden Jokereiden osalta tilanne on muuttunut erittäin positiivisesta odotuksesta epäuskoiseen pettymykseen - vain Vallen jatko (tai Teemu Selänteen paluu) meillä muuttaisi ilmeen taas positiiviseksi. Ja meidän rosterissa on tapahduttava aikasmoisia taikatemppuja jotta ilme muuttuisi takaisin iloiseen narrin virneeseen. Ja Vallen rinnalla nuo pohjoisamerikan tai muun maailman nobodyt ei valitettavasti kyllä tunnu miltään, ei vaikka se nimi olisi Joe Sakic tai Jaromir Jagr.
cobol kirjoitti:Suurin ongelma tässä onkin se, että ensi kauden joukkueesta poistuisi Valtterin lähdön myötä selkeä profiilipelaaja, joka nuoremmille kannattajille on SE Jokeri nykyisessä joukkueessa. Tähän ei kyllä lääkettä aivan helposti löydy - jos Valtteri siis lähtee. Valtterin nousu Jokereiden juniorista edustukseen ja loistopelit viime kaudella sekä aiemmin nuorten maajoukkueessa eivät jätä ketään kylmäksi.
Minä en ole ihan nuori Jokerifani ja olen nähnyt Jokereiden nousun divarin tyhjätaskusta suurimmaksi ja kauneimmaksi mutta siitä huolimatta myös minulle Valle olisi tälle tulevalle kaudelle SE Jokeri. Valle on kuin Janeckyn reinkarnaatio jota on saatu odottaa jo aivan liian pitkään.Taikuri Metropolitin menettäminen Sveitsiin ei juurikaan haitannut kun tiesi että meillä on Valtteri Filppulassa nousemassa kauan odotettu messias, uusi Otto. Ja nyt valitettavasti Detroit on murskaamassa nämä suuret odotukset, ja en osaa kyllä iloita Vallen pääsemisestä NHL:ään kun tiedän että paikkaa auringosta (ylhäältä) ei liene luvassa vielä vähään aikaan.
Viimeksi muokattu: