Velvet kirjoitti:Mies omien sanojensa mukaan haluaisi jäädä Jokereihin, mutta tuskin mies totta puhuu. Avaahan NHL aivan uusia mahdollisuuksia, eikä Jokereissa pelaaminen vie miestä eteenpäin enää Suomessa. Hän on jo näyttänyt mihin pystyy.
Itse taas pidän varmana, että Valle haluaisi jäädä Jokereihin, mikäli tuota NHL-korttia ei olisi. Lisäksi olen varma myös siitä, että kausi Suomessa kehittäisi häntä entisestään johtuen Jokereiden tarjoamasta suuresta roolista ja Areenan avarasta kaukalosta. Joskin ymmärrän 100% mikäli Filppula päättää tarttua Detroitin tarjoukseen ja koluta tulevan kauden farmissa. Toisin sanoen kaudet Jokereissa ja AHL:ssä tulisivat olemaan täysin erilaisia: toinen astumista liigaeliittiin, toinen taas totuttelemista taalaympyröihin. Mikäli täysin puolueettomasti asiaa ajattelisin, en osaisi sanoa, kumpi olisi parempi valinta, sillä molemmissa on erittäin hyvät puolensa. Ei kai ole väärin siis sanoa, että valitsi Valtteri miten tahansa, se ratkaisu on todella hyväksi hänelle itselleen.
Velvet kirjoitti:Vallen musiikkimausta vielä, että näyttää diggailevan Dream Theateria.
Haha, niinpä tietenkin. Mitäpä muutakaan Valtterin kaltainen jätkä kuuntelisi, kuin äärimmäisen teknistä, taitavaa ja virtuoosimaista kikkailua. Joka tosin meikäläiselle menee täysin yli hilseen. Dream Theater, siis. En vain tajua sitä, pidättäydyn paljon mieluummin äärimmäisen yksinkertaisessa punaniskariffittelyssä, jossa lyrikaalisina teemoina ovat vuohet ja sarvipää. Jääkiekkolijana olisin siis varmaan... noh, tuskinpa minua silloinkaan kentälle päästettäisiin.