pappi kirjoitti:Mikäs on Jani Ridan tilanne.Jääkö Jokereihin vai meneekö rapakon taakse?
....Filppula and Franzen could crack the Wings lineup this season. ....ennustaja kirjoitti:Filppula - Pelipaikka voisi olla mahdollinen jopa NHL:stä, mutta 1-2 kautta Suomessa tekisi Pohjois-Amerikaan lähtemisestä paljon helpomman. Ei vielä NHL:ään.
Jeff kirjoitti:....Filppula and Franzen could crack the Wings lineup this season. ....
http://www.detnews.com/2005/wings/0507/24/C01-257486.htm
The Wings are expected to announce today the signing of several previously drafted junior players, including European forwards Johan Franzen and Valtteri Filppula
Master Chief kirjoitti:
ennustaja kirjoitti:Toivotaan nyt vielä kuitenkin että Filppula pelaisi ainakin yhden kauden Jokereissa.
Kännipäissäni olen nyt samaa mieltä kuin tämä nuorempi sivuille kirjoittanut. Tosin melkoinen harvennushakkuu meilläkin voi olla edessä... Sitä odotellessa... Blues voi olla kova ensi kaudella...Tommy kirjoitti:Onnea Filppulalle ja toivottavasti lyö itsensä läpi. Ei tässä toisaalta voi niin harmissaan olla kun yksi pahimmista kilpailijoista menetti ykkössentterinsä.
Ikijokeri kirjoitti:Vittu saatana. NHL on paska maa. Nyt vaan toivotaan, että Masalla on ässä hihassa tämänkin varalle.
ennustaja kirjoitti:Uskoisin että ässä on hihassa ja vielä elokuun aikana harjoituksissa nähdään uusi sentteri. Ainakin on semmonen kutina...
Ikijokeri kirjoitti:Vittu saatana. NHL on paska maa. Nyt vaan toivotaan, että Masalla on ässä hihassa tämänkin varalle.
eagle kirjoitti:Hyvin ainakin ennustit miten Filppulalle käy.
Itse asiasta voisi jo nyt sanoa, mutta sanotaanpa myöhemmin toisessa otsikossa sitten "mitäs minä sanoin". Tämä nimittäin oli vasta pään avaus SM-liigan suhteen, jatkossa meno vaan tiivistyy.