Viestin lähetti Ruutuässä
Virta-"Metro"-Jantunen
Mäki-Filppula-Dahlman
Filppula-Pakaslahti-Varis
Valtonen-Kuki-Koivisto
Viestin lähetti Senior
En ole veljeni vartija. Toisaalta saammehan me asiaan vahvistuksen tuonnempana, kun pelaajabudjetit julkaistaan aikanaan, joten ei tästä kannata isoa vääntöä kannata kehittää. Sinä varmaan tiedät lähteeni... taino ei mitään :)
Viestin lähetti Vakio
Minä ihmettelen näitä välivuosipuheita. Varsinkin kun cobol itse on todennut, että liigaan on vaikea saada kyvykkäitä pelaajia säälliseen hintaan. Mihin tämä välivuosiajattelu siis oikein perustuu?
Viestin lähetti cobol
No, jos katsotaan historiallisesti Jokereita Areenalla, Jokereiden koko oleminen siellä on perustunut tähtikulttiin. Se on ollut Hjalliksen motto vuosikaudet. Itse en ole siitä oikein pitänyt ja olen kirjoittanut jo vuosia, että siitä olisi syytä luopua ja antaa tilaa omille junnuille. Tätä olen tervehtinyt ilolla ja kuten olen kirjoittanut, välivuodella tai -vuosilla en tarkoita mitään negatiivista. Mutta jossain vaiheessa uskoakseni tullaan taas tilanteeseen, jossa Jokereissa luistelee Suomen oloissa huipputiimi ihan pelkästään senkin vuoksi, että Jokereilla on 13 650 katsojan halli ja omat ravintolat käytettävänään.
Viestin lähetti Vakio
Minä käsitin välivuodella sellaista kautta, että realistinen tavoite ei ole mestaruus. Olkoonkin, että sarja varmaan taas latistuu ensi kaudella, Jokerit on sen sisällä kuitenkin vahva.
Viestin lähetti Vakio
Paljon saa SM-liigassa kokonaisuutenakin muuttua, että tuo viestisi loppuosa toteutuisi, mutta se on eri juttu. Minä käsitin välivuodella sellaista kautta, että realistinen tavoite ei ole mestaruus. Olkoonkin, että sarja varmaan taas latistuu ensi kaudella, Jokerit on sen sisällä kuitenkin vahva.
Viestin lähetti cobol
Paljastetaan nyt se mun syysyllärini. Teemu Selännettä odotan Jokereihin ja uskon - mutta en tiedä - siihen, että hän Jokereissa vielä pelaa.
Toinen merkittävä muutos saattaa olla siinä, että Jokereissa ei ehkä pelaa ensi kaudella liigan TOP-5 hyökkääjä. Hjalliksen aikana tästä on pitkät perinteet Oton ja Teemun kautta Peltoseen, Rosaan, Machuldaan ja Metroon.
Viestin lähetti Vakio
"Metro", Thomas, maalintekijä ja raudanluja puolustaja. Siinä toivelistani.
Viestin lähetti Spiit
Eli näin ollen kysynkin, eikö Teemu täytä mahdollisia SM-liigan tähtipelaajan kriteerejä, vai onko epäilykset ''syysylläristä'' muuttuneet kolmessa päivässä?
Viestin lähetti cobol
Sikäli on muuttunut, että tieto (tai oletettu tieto) on lisääntynyt. Aiemmin pidin varmana sitä, että Selänne pelaa ensi kaudella Jokereissa ja päättää pelaajauransa meillä ensi tai seuraavalla kaudella. Nyt kertovat asioista enemmän perillä kuin väärässä olevat tahot sellaista, että Selänne on valmis pelaamaan ensi kaudella ja on jo nyt hyvässä kunnossa, mutta NHL kiinnostaa sittenkin vielä kerran.
Viestin lähetti PeteX
Toivottavasti jo nyt ei olla siinä kierteessä mistä oli puhetta viime vuonna samaan aikaan eli; jengissä ei ole tavallisia pulliaisia kiinnostavia pelaajia, ei katsojia, ei rahaa, ei varaa hankkia kiinnostavia pelaajia, ei katsojia, ei rahaa...
Viestin lähetti flintstone
Tim Thomas on tähtitason maalivahti joka luultavasti jatkaa meillä.
Viestin lähetti Senior
Sopimustilanteestaan olen ulkona, mutta ihme on, jos ei mene muualle Eurooppaan. Tuon tason kassarin luulisi saavan moninkertaisen liksan muualla. Moninkertaisin.
Viestin lähetti Stadin kundi
Henkilökohtaisesti voisin kuvitella että jos olisin vastaavassa tilanteessa puntarissa painaisi pajon mm. myös minkätasoisessa liigassa, minkälaisessa kaupungissa ja minkätasoisessa joukkuessa olisi mahdollisuus pelata. Raha on tärkeä kriteeri mutta ei varmasti ainoa joka valinnoissa painaisi.
Viestin lähetti Senior
Sopimustilanteestaan olen ulkona, mutta ihme on, jos ei mene muualle Eurooppaan. Tuon tason kassarin luulisi saavan moninkertaisen liksan muualla.
Viestin lähetti flintstone
On aika kummaa jos Valtteri Filppula ei ole Jokereiden yleisöä kiinnostava pelaaja, kun Valtteri on huomattu myös muiden joukkueiden kannattajien keskuudessa? Sami Lepistö on HMV-pelaaja? Tim Thomas on tähtitason maalivahti joka luultavasti jatkaa meillä. Marko Jantunen oli menneellä kaudella SM-liigan pudotuspelien pistepörssissä sijalla 2 - huikean taitava Jarna ei ole kiinnostava pelaaja? Tämän lisäksi Masa on varmasti tuomassa meille Metron korvaajan, tämä kiinalainen taitoniekka varmasti kiinnostaa myöskin yleisöä.
Ja perus Jokerikannattajaa varmasti lämmittää että Jokereiden joukkueessa on paljon omia pelaajia.
Pukumiehiä kiinnostaa enemmän Areenan oheistoiminnat ja niiden toimiminen.
Toivottavasti ei ollut vakavissaan, kyl meidän yksi maalintekijä pitäisi saada, että voitaisiin edes vakavasti haastaa sm-liigan todennäköisin mestarisuosikki Blues ensi kaudella ;)Viestin lähetti Daespoo
Selänne oli todennut golffin parissa pari päivää sitten ettei pelaa enään koskaan Suomessa, tiedä sitten kuinka vakavissaan oli.
Viestin lähetti PeteX
Filppula tiedetään huippupelaajaksi ja tulevaksi tähdeksi ja samoin Sami Lepistö. Timppa on hyvä veskari ja Jantunen väläyttää aina välillä kunnolla. Kukaan heistä ei ole HMV-pelaaja enkä ole sellaista väittänytkään. MUTTA jos menet kysymään eilätkääniinaktiivisesti seuraavalta eijokeriperuskannattajalta, niin se ei vain riitä. Vai miksi hallissa on n. puolet tyhjiä paikkoja? Siksikö, kun ihmiset ovat niin s-tanan tyhmiä etteivät tajua hallille tulla? Miksi esim. Saku Koivu veti tuhansia lisäkatsojia jopa Tepsin vierasotteluihin?
Viestin lähetti PeteX
Suurin virhe on rakentaa jengiä vain fanikatsomon tahdon mukaan ja unohtaa ns. tavalliset katsojat sekä KYLLÄ, myös pukupellet, jotka itse asiassa elättävät fanikatsomon jengiä tuomalla rahaa, jotta fanikatsomolaiset saavat halvempia kausareita. Idioottimaista on katsoa heitä pitkin nenänvarttaan ja röyhistellä rintaansa ns. hc-peruskannattajana.
Viestin lähetti PeteX
MUTTA jos menet kysymään eilätkääniinaktiivisesti seuraavalta eijokeriperuskannattajalta, niin se ei vain riitä. Vai miksi hallissa on n. puolet tyhjiä paikkoja? Siksikö, kun ihmiset ovat niin s-tanan tyhmiä etteivät tajua hallille tulla? Miksi esim. Saku Koivu veti tuhansia lisäkatsojia jopa Tepsin vierasotteluihin?
Viestin lähetti lunar
Toivottavasti ei ollut vakavissaan, kyl meidän yksi maalintekijä pitäisi saada, että voitaisiin edes vakavasti haastaa sm-liigan todennäköisin mestarisuosikki Blues ensi kaudella ;)