Viestin lähetti minä itse, mutta ilmeisesti jäi näkemättä
Mielenkiintoista.
Mediapeliä todellakin. Näyttäkääpäs arvon narrit, että missä se seisoo, fakta, että Kärpät olisi Jokerien teoista mitään tutkintapyyntöä jättänyt? Itse en sellaista ole tavannut, mutta jos löytyy, hyvä niin. Kun kerran lähdetään sille linjalle, jossa "lupaava teini" taklaa ohi ja hajoittaa polvensa, lähetetään varmuuden vuoksi siitäkin tutkintapyyntö, helvetti, kyllä minä Junnona pistäisin kovat takaisin, Jortikat aloittivat maalivahdin ajelulla ja lopettivat siihen samaan. Lisäisinpäs mukaan ne muutkin pelleilyt lopussa... Mutta en ainakaan vielä ole löytänyt faktaa siitä, että Kärpät mitään tutkintapyyntöjä olisi jättänyt. Toivottavasti ovat. hymiö.
Sanoisinpa, että vaikka kuinka paljon missä tahansa puntarissa Jortikan meriiteillä pelataan... Mieshän on täysi ämmä. Puhuu täyttä tuubaa! Miten se meni, arvosteli HIFK:ta videon lähettämisestä? Olikos kenties tarkoitus ilmoittaa, kuinka itse on taas vaihteeksi jotain toista ylempänä, kun näin ei tee? Noh, yllätys yllätys, sieltähän se punanaaman oikeat vaatteet löytyvätkin... Ämmähän se siinä killistelee. Tutkintapyyntöä kehiin vaan! <offtopic>Sori vaan TPS-fanit, vaikka kuinka te pidättekin Jortikkaa arvossa, ihan syystä, ehkä teidänkin pitäisi tämän hetkisen tilanteen perusteella se mielipide muodostaa tästä ämmästä.</offtopic>
Ei se ole mies, joka sanansa syö!
Jo valmiiksi on naurettu sille, miten Muukkosta viedään kuin metrin mittaa (Hulkkosen case), nyt Jortikan murinat Pyörälästä hoitivat tämän. Puhdas taklaus! Vai pitääkö liigassa ensin huutaa ennen taklausta, että täältä tulee, toivottavasti olet valmis ettei tule pipi? Jumalaut mitä touhua. Eikö pitäisi jo sen riittää, että dumarilinja sallii kahvan ja pikkusian, jonka lisäksi tappelut ovat iso tabu, jonka lisäksi meillä rankaistaan ihan päin vit*** eli seurauksesta eikä teosta!? Pitääkö tähän mukaan todellakin saada vielä tätä ämmämäistä pelleilyä, á la Jortikka?
Onhan tuo jo aiemmin todettu, että jotkut yksilöt vain ovat onnettoman huonoja häviäjiä...
Mutta arvon Jokerifanit. En pidä teitä edelleenkään sen huonompina kuin muita. Onhan tuolla itsellänikin 1 kpl Karjalapulloja, jonka kannessa komeilee violetti-valkoinen-turkoosi(?) paitaisia miehiä (Rono, Järvenpää ja oisko toi Säilynoja)... Niiltä vuosin kun teidänkin matseja katseltiin livenä. <offtopic>Kuin myös on hyviä muistoja Lukosta, SaiPasta, Winnipeg Jetseistä, Bluesista, jne... En selitä miksi, mutta onpahan vain, paljon.</offtopic> Mutta sitä en ymmärrä, että miten osa näistä ajattelemaan kykenemättömistä pässeistä, ei kertakaikkiaan näe totuutta. Jortikka on ämmä, itse pienen miehen protestina, koetan olla paikalla keskiviikkona ojentamassa kaverille sen hamekankaan josta jo mainitsin... Miten teille, ei kertakaikkiaan uppoa kaaliin, kuinka naurettavaksi teidän joukkueenne touhu nyt meni? En pidä toista miestä toista parempana, ilman vahvaa näyttöä, mutta tämä läpeensä huvittava episodi on jo omaa luokkaansa. Toivoisin, että Kärpät laittaisi offisiaalia tutkintapyyntöä narrien eilisistä touhuista...
Edelliseen. Hakekaa näyttöä, linkkeineen tai tallenteineen, siitä missä Kärpät on missään sanonut Pesosen olleen sairaalakunnossa. Missä on se tutkintapyyntö meidän puolesta?
Mutta sellaista, Junnila nakkaa häkin huomenna. Vie Kankaanperää tai puolikuntoista Järventietä kuin metrin mittaa. Se minimies on kynä... Harmi että Aaltosen solisluu on paskana, olisi tarvittu huomenna. Kärpät palaa huomiselta tsadin reissun päältä, toinen voitto plakkarissaan, toivottavasti ehjän rosterin kanssa.
Näin uskoisin käyvän.
PS. Cobol, otappa vaikka päivän tauko, tule uusin mielin, tilanteeseen takaisin. Josko sitten hallitsisit sen objektiivisen tavan nähdä asioita. Ei pahalla, vaan ihan vain minun henk.koht pyyntönä, voisitko tuon toteuttaa? Jos näin teet ja osoitat sen tehneesi, tarjoan keskiviikkona sulle molemmilla erätauolla 'stoben'.
PPS. Tiedän, etten ole tässä millään tavalla ketään muuta parempi mies, unohtuu se joskus minultakin se objektiivinen ajattelu (kts. muutamat kommenttini Lukon, Tapparan ja TPS:n peleistä), mutta pyrkimys siihen on kova. Uskon tällä hetkellä olevani pyrkimysteni päämäärän täyttävä anonyymi kirkoittaja JA:ssa. Kiitti ja hei.
PPPS. Ei jumalavit... Pitäskös jo lopettaa tämä äidinkielen raiskaaminen sekä muiden ajan tuhlaaminen? Tuli taas varsin pitkää tilitystä.