Jokerit - HPK 13.2.2004 @ Hartwall Areena

• 11 172
  • 123

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Kyyberi
Perskule! Kyllä minä olen ainakin sitä mieltä, että jos kaveri haluaa tanssia, niin silloin tanssitaan. Ei PC nyt NIIN korvaamaton jätkä ole, etteikö olisi voinut vastaan pistää. Tosin itse näin tilanteen vain radiosta, joten arvailujen varassa mennään... Voisiko joku kuvailla ilman värilaseja mitä episodissa tapahtui?
Tuskin Jortikka tai kukaan muu kuin PC itse, teki päätöksen ja hänestä ilmeisesti hän on korvaamaton ;-)

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Musta_Kyy
Arvon Gags, oletko kuullut ikiaikaisen eurooppalaisen sanonnan:
Eläköön Kuningas, kuningas on kuollut!

Näyttääpä siinä Kuninkaassa hiukan henki vielä kulkevan, niin sitä vaan saatiin vastustaja valmentajaansa myöten tulemaan takki auki peliin, ottamaan varmat pisteet joukkueelta joka on ihan paniikissa...

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Gags
Näyttääpä siinä Kuninkaassa hiukan henki vielä kulkevan, niin sitä vaan saatiin vastustaja valmentajaansa myöten tulemaan takki auki peliin, ottamaan varmat pisteet joukkueelta joka on ihan paniikissa...

Oli muuten Joremaista haastattelua nelosen urheilussa. Mä repesin.

Onnea voitosta. Kun ei, niin ei.

rinkeli22

Jäsen
Joitain asioita ei vaan ole tarkoitettu tapahtuvaksi, piste. Toisaalta jos samalla viikolla ois haettu voitto Raksilasta ja se historiallinen Ilmalan voitto, niin "haastajan" asema olisi taas menetetty.. Teemanamme edelleen "Puskista pronssille!"

Joskus sitä muuten pysähtyy miettimään television urheiluohjelmien tasoa. Siis kysykö se nelosen haastattelija tosiaan Jortsulta, että "Mitä sinulle merkitsee se, ettei HPK ole koskaan voittanut Hartwallilla?"

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti rinkeli22
Joskus sitä muuten pysähtyy miettimään television urheiluohjelmien tasoa. Siis kysykö se nelosen haastattelija tosiaan Jortsulta, että "Mitä sinulle merkitsee se, ettei HPK ole koskaan voittanut Hartwallilla?"

Kyllähän tuo kysyi, saattaoi sanoa ettei vieläkään mennyt poikki. Johon Jore:"Ei kerrassaan mitään."

Sitten Midas heitti kokoonpanoa koskevan kommentin: "Tänään pelasimme näillä." Eikä mitään muuta.

Niin, ei noissa kommenteissa mitään, mutta kun äijä oli yhtä aikaa purskahtamassa nauruun sekä myös erittäin vittuuntuneen oloinen ja ne rillitkin oli siinä punoittavassa päässä niin hassusti. Siinä oli tilannekomiikka, Jore on ehdoton persoona.

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos HPK kahvasi, niin kyllä Jokerit piti ainakin hyvin puolensa, mitä roikkumisiin tulee. No niin, eiköhän jonkun ole tässä vaiheessa iltaa aika muistuttaa, että HPK ei enää pelaa iloista ja liikkuvaa peliä, kuten viime kaudella?!! Kyllä vituttaa.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin siinä kahinan tapaisessa näkeväni sellaista, että PC:n paita saatiin revittyä hänen päältään osin. Näin hänen kädet olivat sidotut sanonnan varsinaisessa merkityksessä.

Sikäli kyllä pistää ihmettelemään mistä kaveri sai kympin kun heittäytyi turtlena jäähän, eikä lyönyt kertaakaan.

No Henriksson on todella huono ja hänen pillitouissaan ei ole mitään järkeä. Jo ensimmäisessä vaihdossa tänään kerhon mailaton pelaaja ottaa jokeripelaajan takaapäin kahden käden syliotteeseen. Kun tilanteesta olisi kaiken lisäksi saattanut seurata vaaratilanne kerhon maalille, niin ihmettelen kovasti miksi pilli ei soinut.

Sen sijaan hän vihelsi paljon heppoisemmista tilanteista jäähyjä. Niistä tilanteista, joita ottelussa oli noin 60, taisi tulla jotain 6 jäähyä. Havaitsiko joku vihellyksissä linjanmukaisuutta?

Ottelu ottelulta ##tuttaa enemmän tämä liigan touhu. Peli on täyttä paskaa verrattuna nyt vaikka junnujen mm-kisoihin tai ruotsin sarjasta nyt puhumattakaan. On niin kiva katsella kiekko-ottelua, missä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Valitettavasti niitä ei näe tässä liigassa.

Tämän iltainen ei nyt mikään erityinen kahvailta ollut. Niistähän jopa annettiin jäähyjä, tosin arpomalla, minkä takia homma jäi erityisesti mieleen.

Kiva kolmas erä kaikesta huolimatta.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Re: Saiskos perusteluja?????

Viestin lähetti hull16
Toiseksi olisiko kenellekkään tullut mieleen laittaa Jokerit-HPK peliit tuomariksi Henriksonin, joka on pelannut HPK:ssa?
Lukematta loppuja kommentteja ja ottamatta huomioon mahdollista huumoriaspektia (olin huomaavani hymiön tekstin lopussa): Radio Jannen selostaja/kommentaattorikaksikko totesi pelin alussa "Henriksson tuomarina. Eipä ole kovin usein tällä kaudella sattunut". Miksi siis nyt? Miksei aikaisemmin? Oliko kyseessä pelkkä sattuma? Itse itselleni vastaten: KYLLÄ.

Ja ilokseni huomasin, että tähän mennessä ainoastaan yksi glory hunter lällätteli lopputuloksella. Normaalisti ohjesäännönmukaiseen ennakkopöyhkeilyyn vastataan jälkikäteen armottomalla, mutta turvallisella "tästä saat, tästä ja tästä, maistahan vielä tätäkin" -jälkipöyhkeilyllä tappion sattuessa. Siis todennäköisyyksiä uhmaavan ritaritappion sattuessa. Loput lällättelyt jätän huomioimatta ja onnittelen Jokereita tärkeistä, vaikkakin tutuksi tulleista kotipisteistä. Mutta ensi kerralla on meidän vuoromme!

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Johannes
HPK oli melko vaisu koko pelin ajan. Pari paikkaa joukkueella oli vaikka ratkaista peli 3. erässä, mutta ihmeen ponneton joukkue aina Hartwall-Areenalla on. Nyt taisi tulla 7v täyteen ilman voittoa vieraspeleissä jokereita vastaan.

Niin, kyllähän siellä viihtyi. Tai sitten not osan aikaan. Siihen asti oli kivaa, kunnes "jokeri"-kannattaja päätti tuuleettaa maalia 2-1 huutaen: "Nyt ottaa sydämestä, taitaa tulla kohtaus." Fiksua or not.

Muuten peli oli helvetin väsyttävää. Kerho pelasi aneemisesti ja paniikki iski kolmannessa erässä. Kerhon parhaana voidaan palkita Puurula. Onnea voittajille ja ensi vuonna tavataan. Taistelu jatkuu tänään.

Viestin lähetti hull16

Kiitos Jokerit, saatiin tunnelman tynkää halliinkin ja kiitos HPK-fanit ja Rannila teitä oli hyvin paikalla..

Se porukka päädyn "ilmais"yläkatsomossa taisi koostua pääasiassa Kerhon junioreista. Mutta paskaaks sen väliä. Tunnelma hallissa oli kuin aploodit Sirpa Viljamaalle avatessa luukuja 500. kerran.

Ja nukkumaan.

Viimeksi muokattu:

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tee mieli lällätellä. Pisteet tulivat nihkeän väännön jälkeen ja sitäpaitsi joku valopää on keksinyt, että kun Jokereissa on noita maaottelupelaajiakin vaikka kuinka, niin kolme ottelua putkeen menee kevyesti. Tuostahan ei muuta seuraa kuin lisää loukkaantumisia ja julkinen nöyryytys sunnuntaina.

Ei todellakaan innosta lällätellä.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Midas on hidas ja tietää sen...

...kotieläin ja teuras on ihminen.

Ja niin on myös tämä Jyväs kylässäkin kyseenalaista mainetta niittänyt kanadalais-ranskalainen jää kiekon pelaaja eli pelimanne. Kuten tuli todettua tuossa itse pelinkin aikana, niin tervetuloa vaan uudellenkin meidän "maalivahtia" tökkimään - sitaateilla tai ilman. Perkelettäkö lyö kilpinkonnapuolustusta päälle kuin Janecky ikään Larun aikoina vuonna seitenneljä kun ne Päivärinnankin kaatoivat. Me valitettavasti pidetään nämä kouluttajat kentällä. Sydänkohtaushuumori sitten erikseen - tunnistakoon omakseen kuka tuntee.

P.S. Onhan se vallan tavatonta kun Hannu "Hannu" Henriksson sai tämän pelin tuomita. Voi rytmihäiriö sentään.

P.S.2. Rottaan.

P.S.3. Niih, ja kyllähän tällainen tappio syö miestä Rotan lailla; sitä ei käy kieltäminen. Huomenna korjataan tilanne....?

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jortikka

Kyllä se taitaa kuitenkin olla niin, että JOkereiden vaihtoaitiossa hallitsee niin kova isäntä, että se laittaa tarvittaessa paskat tienvarteen marjapensaan lannoitteeksi. Tämä on kuitenkin miesten sarja, eikä täällä pärjää kahdella kentällisellä junnuja - olisi siis kaikkien etu, että niistä marjapensaan lannoitteista olisi vastuunkantajiksi. Siksi on ihan ymmärrettävää, että äijistä yritetään viimeiseen tippaan asti ottaa tehot irti. Minä olisin halunnut muutoksia jo ekan kierroksen jälkeen, kun 13 peliä oli pelattu. Fakta lienee kuitenkin se, että näillä pelaajamarkkinoilla ei joukkuetta kasata enää syksyllä.

Mä uskon ja luotan tuohon Jortikan osaamiseen tälläkin hetkellä kuitenkin suuresti. Varmasti näillä ratkaisuhetkillä vedetään niistä naruista, mitä katosta roikkuu. Ja tämä tuskin on se joukkue, jota Jortikka ihan täsmälleen halusi. Isot pisteet siitä, että nuoria on ajettu vakiokokoonpanoon koko kausi ihailtavsti. Tänäänkin.

ACME

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin mäkin siellä

Viestin lähetti jussi_j

No Henriksson on todella huono ja hänen pillitouissaan ei ole mitään järkeä. Jo ensimmäisessä vaihdossa tänään kerhon mailaton pelaaja ottaa jokeripelaajan takaapäin kahden käden syliotteeseen. Kun tilanteesta olisi kaiken lisäksi saattanut seurata vaaratilanne kerhon maalille, niin ihmettelen kovasti miksi pilli ei soinut.

Sen sijaan hän vihelsi paljon heppoisemmista tilanteista jäähyjä. Niistä tilanteista, joita ottelussa oli noin 60, taisi tulla jotain 6 jäähyä. Havaitsiko joku vihellyksissä linjanmukaisuutta?

Kyllä Jokerit kokivat todella paljon vääryyttä illan pelissä, vaikka heidän peli kulki alivoimalla ihan hyvin, niin esimerkiksi Henrikson ei viheltänyt Jokereille jäähyjä, selvistä korkeista mailoista, ja Itävllan mies sai ihan kaikessa rauhassa etsiä tikkuja poskipielistään.

No eihän Kerho tuomariin hävinnyt, mutta ennemmin hän Jokereita auttoi, kuin Kerhoa, joten älkää nyt tuomarista itkekö.

Jokereilla on se yksi ketju, jota koko Suomi pelkää ja se on jäätävä. Muut kentät on pelkkää biisoni p:tä. Voin jo luvata että Jokerit ei pleijareissa menesty tai sitten on Jortsu keittänyt sellaiset liemet, että syön sanani ja kummarran syvään kaljuuntuvan turkulaisen suuntaan.

Illan viimeisenä ajatelmana ihmettelen jälleen kerran Jokeri-kannattajan tempausta. 1-1 maalin jälkeen vanhempi mies huutaa hullun lailla intiaani-huutoa (uouuoouluoouououo) ja tökkii minua parhaansa mukaan selkään. Reaktio on muuten erittäin hieno ja fanaattinen, mutta kannattaisi kuitenkin jättää se tökkiminen pois. Verbaalinen taitelu faneille sallittakoon, mutta fyysinen koskettelu jätetään, sitten aivan muille(ammattipellet mm Halme ja Nykänen). Niin, ei siellä Sikakatsomossakaan näin idiootteja olla...! Tämä oli vain yksi esimerkki, joten varmasti pääosa faneista onkin erittäin asiallisia.

Jokerit voitti ja mua harmittaa niin s.......!

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Niinnoei nokuiteskisittejoskus

Viestin lähetti Johannes
HPK oli melko vaisu koko pelin ajan. Pari paikkaa joukkueella oli vaikka ratkaista peli 3. erässä, mutta ihmeen ponneton joukkue aina Hartwall-Areenalla on.
Kummasti tartuin tähän samaan pätkään kuin kuninkaidenlaakson jumppa. Juuri nämä ovat Kerho-fanin tunteet vuodesta toiseen: Ollaan vaisuja... on paikkoja... parempiahuonompia ratkaistaanpeli... no ei ratkaista. Ja superlonitörsökepäät voittaa aina.

Parasta tässä on se, että ikuisuus on pitkä aika ja tarkoittaa sitä, että kannattaa noin kuin ikäänkuin päänin lääkaupunkilaisenakin koittaa vielä. Sehän tulee jos on tullakseen!

Dägädägäleukalahtelainen vetää rystyltä.. no eikun kääntää ranteelle. Hieno maali, mutta ärsyttävä. Muistan kalpakaverini lesotuksen Jantusesta joskus 12? vuotta sitten. Kun vaihtoi seuraa? Minen noista tiie, korjatkaa insinöörin äpärät! "Tosii kivaa debyytoida tääälä hällisss." Voi ristus mikä... päijät-hämäläinen ratkaisija. Tämähän on turhaa, pah!

Jokerius vilkkuu ja välkkyy, kerhous on syvää. Öitä.

editointi oli seuraavanlainen: en kirjoittanut mitään ja lähetin viestin. Lisäsin tekstiä. Nyt siinä on tekstiä!

Viimeksi muokattu:

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kaks ensimmäistä erää oli huonoa ja tylsää kiekkoa, ei niistä sen enempää.
Kolmas erä oli sensijaan aivan uudenlaista peliä, halli alkoi elää ja pelissä oli vauhtia. Kylläpä oli nautittava kolmas erä, ei voi muuta sanoa ja mikä parasta, Areenan kirous säilyy :)
Tästä on hyvä jatkaa tällä kertaa.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä peli Jokereilta ja varsinkin Jantuselta. Hyvin Jokerit kehittyi erä erältä voittoon. Toinen erä oli jo huomattavasti mielenkiintoisempi ja Jokerit sai homman jo vähän pyörimään.

Markus Helanen kahdella IS-tähdellä taisi parantaa omaa paikkaa maalivahtina.

Nyt on pelejä sen verran paljon Jokereilla, että tämä oli tärkeä voitto. Uskoisi tämän helpottaman la/su pelejä.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Olin mäkin siellä

Viestin lähetti ACME
Kyllä Jokerit kokivat todella paljon vääryyttä illan pelissä, vaikka heidän peli kulki alivoimalla ihan hyvin, niin esimerkiksi Henrikson ei viheltänyt Jokereille jäähyjä, selvistä korkeista mailoista, ja Itävllan mies sai ihan kaikessa rauhassa etsiä tikkuja poskipielistään.

No eihän Kerho tuomariin hävinnyt, mutta ennemmin hän Jokereita auttoi, kuin Kerhoa, joten älkää nyt tuomarista itkekö.

Väitinkö, että Jokerit kärsi enemmän kuin HPK? Totesin, että jäähyt annettiin arpomalla ja voin vielä todeta, että HPK:lla kävi ehkä hitusen huonompi onni.

Sen sijaan minä koin todella paljon vääryyttä. Olin ostanut liput jääkeikko-otteluun, mutta näin vain osittaisen sellaisen. Ainakin kymmenen maalipaikkaa jäi tulematta, koska pelaaja otti käsin kiinni hyökkääjästä juuri ennen tekopaikkaa. Minä haluan nähdä maaleja ja olen valmis siitä jopa maksamaan. Luultavasti loppuelämäni tulen silloin tällöin pohtimaan, miksi suomessa mentiin tähän.

Tuon ensimmäisen vaihdon tilanteen otin esimerkiksi vain siksi, että se oli ilmiselvyydessään loistoesimerkki. Puolustaja ilman mailaa ja ottaa takaa käsin kiinni pelaajasta, joka on menossa irtokiekon perään. Sääntöjen mukaan kakkonen, mutta nykyliigassa hyvä jos kerran kymmenestä tuollaisesta tulee jäähy. Se minua korpeaa.

Olenkin tehnyt jo päätöksen olla ostamatta kausikorttia enää jatkossa, kunnes SM-liigassa aletaan noudattaa jääkiekon sääntöjä. Niille, jotka kuvittelevat päätökseni taustalla olevan Jokereiden tämän hetken menestyksen, voin todeta, että olen käynyt katsomassa pelejä noin vuodesta 75 alkaen, mukaan lukien kaksi kautta divarissa. Divariajan jälkeen joka vuosi kausikortti.

Tiukkapipoille tiedoksi, että en väitä Jokereiden kärsivän tai hyötyvän muita joukkueita enempää yleisestä roikku ja kahva pelistä. Katsojien väitän kärsivän aivan liikaa.

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Viestin lähetti Gepardi
halli alkoi elää

No, eipä se Hämeenlinnalaisen mittapuun mukaan ottanut kuin pari kuolonkorahdusta. Yhdessä katsomossa oli kyllä meteliä, mutta ei se siihen halliin riitä, luulis, että yli 9000(heh) katsojaa pitäs kovempaa ääntä.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Re: Olin mäkin siellä

Viestin lähetti ACME
Jokereilla on se yksi ketju, jota koko Suomi pelkää ja se on jäätävä. Muut kentät on pelkkää biisoni p:tä. Voin jo luvata että Jokerit ei pleijareissa menesty tai sitten on Jortsu keittänyt sellaiset liemet, että syön sanani ja kummarran syvään kaljuuntuvan turkulaisen suuntaan.

Illan viimeisenä ajatelmana ihmettelen jälleen kerran Jokeri-kannattajan tempausta. 1-1 maalin jälkeen vanhempi mies huutaa hullun lailla intiaani-huutoa (uouuoouluoouououo) ja tökkii minua parhaansa mukaan selkään. Reaktio on muuten erittäin hieno ja fanaattinen, mutta kannattaisi kuitenkin jättää se tökkiminen pois.

Olen erityisen tyytyväinen ACMEn vähättelystä Jokereiden muita ketjuja kohtaan. Toivottavasti kaikki muutkin ajattelevat näin ja keskittyvät vain "todellisen ykköskentän" vartioimiseen playoffeissa - tällöin meilläkin voisi olla mahdollisuuksia. Vaikka pelit ovatkin menneet penkin alle railakkaasti joulutauon jälkeen, niin on meillä sentään muitakin ratkaisuihin kykeneviä pelaajia kuin Metropolit ja Jantunen. Kysymys on vain siitä, miten nämä muut onnistuvat "löytämään itsensä". Jokerijoukkue ei itsessään ole huono tällä hetkellä, Jokerijoukkueen joukkuepeli sen sijaan on.

Lohdutukseksi ACMElle jälkimmäiseen kommenttiin voidaan todeta että hallissa oli myös vastaavanlaisia puupäitä Kerhonkin puolelta. Näitä fanaattisen toiminnan edustajia löytyy valitettavasti jokaisen joukkueen kannattajien riveistä. Muutenkin nykyisin kielenkäyttö on jäähalleissa muutamilla katsojilla aivan tolkuttoman raivostuttavaa. Matseja käyvät katsomassa myös perheet ja lapset - puolin ja toisin olisi asiallista edes hieman miettiä mitä siellä pelin aikana tulee sanottua...

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Olin mäkin siellä

Viestin lähetti Tomppa#74
Olen erityisen tyytyväinen ACMEn vähättelystä Jokereiden muita ketjuja kohtaan. Toivottavasti kaikki muutkin ajattelevat näin ja keskittyvät vain "todellisen ykköskentän" vartioimiseen playoffeissa - tällöin meilläkin voisi olla mahdollisuuksia. Vaikka pelit ovatkin menneet penkin alle railakkaasti joulutauon jälkeen, niin on meillä sentään muitakin ratkaisuihin kykeneviä pelaajia kuin Metropolit ja Jantunen.
Tämän kauden neljässä kohtaamisessa tilanne on ollut joka kerta aivan sama, ei sen toteamiseen tarvitse pätkääkään ylimielisyyttä. Niin se vain on ollut.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Re: Re: Re: Olin mäkin siellä

Viestin lähetti Rontti
Tämän kauden neljässä kohtaamisessa tilanne on ollut joka kerta aivan sama, ei sen toteamiseen tarvitse pätkääkään ylimielisyyttä. Niin se vain on ollut.

Jota siis en millään lailla kiistänyt, puhumattakaan siitä että olisin vihjaillut kirjoittajan ylimielisyydestä. Esitin vain toiveen että muutkin ajattelisivat samoin, jolloin Jokereilla voisi aidosti olla mahdollisuuksia. Tämä tietenkin edellyttää muiden pelillisen tason löytymistä ratkaisevissa paikoissa.

Toisaalta, se että Metron kenttä on ylivoimaisesti näkyvin ja taitavin joukkueesta ei suoraan tee kaikista muista täyttä scheissea. Mielipiteensä toki kaikilla ja se suotakoon, mutta löytyy joukkueesta muitakin hyviä kavereita. Mielestäni erityisesti nuoret ovat pelanneet vähintäänkin kelvollisen kauden. Se, että Filppula, Laine ja kumppanit eivät ole ketjupeliään aina löytäneet on toinen asia ja tulee kokemuksen kautta (toivottavasti). Kyllä esim. Filppula eilenkin oli kohtuullinen, ajoittain jopa hyvä.

Edit: typo

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Kirjoitellaan nyt sitten vielä tästäkin ottelusta... Kaksi ensimmäistä erää totaalisen surkeita Jokereilta. Kolmannen alku näytti samalta, mutta onneksi Sami Lepistö ja Glen Metropolit tekivät pelistä vielä pelin: upea nousu, upea syöttö, upea viimeistely. Jos tätä kuviota ei vielä ole jossain jääkiekon oppikirjassa, se kuuluisi laittaa sinne.

Tuon maalin jälkeen Jokerit vei peliä aivan miten halusi. Toki upean ottelun pelannut Helanen joutui muutaman torjunnan esittämään Kerhon iskettyä vastahyökkäyksillä, mutta kiekko pyöri jatkuvasti siellä paremmassa päässä. Tuntui siltä, että Kerhon pelaajatkin olisivat tienneet, etteivät voi lähteä Areenalta voittajina.

Se Kerhon maalia edeltänyt väärä vaihto oli ehkä räikein ikinä: seitsemän-kahdeksan ukkoa samaan aikaa jäällä, eikä yksikään kolmesta tuomarista tätä muka huomannut, vaikka varmasti koko yleisö huomasi. Onneksi tämä virhe ei ratkaissut ottelua.

Kerhon äänen perusteella tyttöpainotteinen fanilauma piti hyvää ääntä, mutta jäi runsaslukuisemman jokeripäädyn jyräämäksi kolmannessa erässä. Tapahtumat katsomossa siis korreloivat tapahtumiin kentällä.

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jomppa
Tunnelma hallissa oli kuin aploodit Sirpa Viljamaalle avatessa luukuja 500. kerran.

Juuri näin. Eikö muuten yleisömääräksi ilmoitettu rapiat 9000 henkeä? Mun mielestä sillä ei ollut yhtään yli 7000. Kumma ettei perjantai-illan ottelu vedä tuon enempää porukkaa.
Muita huomioita pelistä : Kuulutukset eivät kuulu kunnolla sinne saunan lauteille, sekä kannustaminen aitioporukan keskuudessa oli heikkoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy