Jokerit - Hifk 16.9. klo 17.30

  • 8 845
  • 124

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Re: Kaatuu, jos kaadetaan!

Viestin lähetti #12
Toinen asia mikä tuli mieleen ja josta täälläkään ei oikein ollut juttua on Kantorin loukkaantumistilanne. Mun mielestä (hidastusten jälkeenkin) Törmänen jätti törkeesti takajalan Kantorin tielle juuri väistettyään kovan pommin metrin irti laidasta. Ilman seurausta, tietenkin. Hyvä ettei Kantorille sen pahemmin käynyt mutta kyllä vähän ihmettää nää narritemput. :mad:

No olipa siinäkin kommentti:eek: :confused: :eek:
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kyllä sitä yritetään oikein kaivamalla tehdä Jokeriesta sikailevaa porukkaa

Viestin lähetti flintstone
Ja Tuomon olisi toki pitänyt huomata röntgen katsellaan Zidlickyn läpi että Marek oli satuttanut kätensä, selkeä vahingoittamisyritys totta tosiaan.
Mistäköhän tilanteesta tässä on kysymys, kun ei muistu mieleen??
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Re: Kaatuu, jos kaadetaan!

Viestin lähetti #12
Aloittakaa keskenänne tää sukeltajien metsästys jos haluutte. Jokainen joka luistimilla on seissyt vähänkin aikaa tietää että välillä tasapaino lähtee aika hassuista niiteistä tai repimisistä jos niikseen on. Mä en itse usko että joku Kantor tai Z. olisi lähdössä Calounin viitoittamalle (väärälle) tielle.

Ennen tota Z./Levokari/Ruutu-tapausta Z. sai aikalailla näpeilleen, heitti kiekon nurkkaan ja lopetti pelaamisen. Eikös kaverin olisi kuulunut sitten filmata tässäkin tapauksessa? Ja se pelinlukutaidon täydellinen puute jota Ruutu osoitti (ajamalla loukkaantuneen päälle) oli verrattavissa raukkamaisuudeltaan korkeintaan Lähteenmäen temppuun. Taas tippui periaatteessa pelikykyisen kaverin arvostus monta pykälää. Vai onkohan tämänkin takana Summasen 'roolitus'?

Toinen asia mikä tuli mieleen ja josta täälläkään ei oikein ollut juttua on Kantorin loukkaantumistilanne. Mun mielestä (hidastusten jälkeenkin) Törmänen jätti törkeesti takajalan Kantorin tielle juuri väistettyään kovan pommin metrin irti laidasta. Ilman seurausta, tietenkin. Hyvä ettei Kantorille sen pahemmin käynyt mutta kyllä vähän ihmettää nää narritemput. :mad:

Kaikkea se tappion karvas kalkki pistää ihmisen kirjoittamaan!!!;)
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Filmaamisista

Pavel Rosa filmaa, eipäs kun Marek Zidlicky filmaa, eipäs kun..jne.jne.
Minun mielestänikin Pavel Rosa hyppi, minun mielestä myös Marek Zidlicky hyppi. Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että tämän päivän liigassa ei jäähyjä, - oikeita tai vääriä - tule, jos kukaan ei hypi.
Kauhea jeesustelu tempuista, jotka ovat oman joukkueen kannalta hyviä, eivät urheilullisia, mutta paskat siitä kun tuomarilinja on mikä on. Voitostahan sitä pelataan.

Vielä vähän matsista.

Eilisistä tuomareista en ole kauheasti lukenut kritiikkiä, vaikka he olivat aivan onnettomia. Kova kontaktipeli sallittiin -hyvä homma.
Mutta entäs muuten? Kukaan ei tiennyt mitä jäällä saa tehdä ja mitä ei. Välillä peli jatkui vaikka äijää vedettiin surutta painiotteella ja virvelillä kumoon ja välillä taas puhallettiin, kun joku pikkuisen horjahti ja vastustaja sattui olemaan lähellä. Ongelma on kaksi tuomaria, joista kumpikin tuntuu odottavan toisen reaktiota. Pelaajat eivät tiedä missä raja menee ja koittelevat kepillä jäätä milloin missäkin tilanteessa.

Vastasiko eiliset 10x2min molemmille joukkueille pelin tapahtumia, minun mielestäni ei. Annetaan helppo jäähy ja sitten annetaan hetken päästä hyvitys toiselle joukkueelle. Jatkuvaa erikoistilanne -pelaamista ja linjatonta poukkoilua koko ajan. Ei hyva. Eilen oli hyvä peli, mutta ilman turhia puhalluksia se olisi ollut vieläkin parempi.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti TommyT

Hmm. Kuinkas äärimmäisen vakuuttunut olet asiasta?

Ja siis ainakin vuodesta -97 Lehtonen on ollut Jokereissa, ja meille hän tuli minun mielestä Tikkurilan JääVeikoista, TJV:stä. Moista IFK-kytköstä en muista.

Tietysti voin olla väärässäkin. Itse asiassa ei sillä mitään väliä kuitenkaan ole, Kari Lehtonen on joka tapauksessa meidän ihan oikea oma kasvatti.

-TommyT-

Olet väärässä. Kari Lehtonen aloitti pelaamisen 6-vuotiaana TJV:ssä -pelasi siellä muutaman vuoden ja siirtyi HIFK:hon. HIFK:ssa pelasi kaksi talvea, kunnes lähti Jokereihin.
Jokereissa houkuttelivat kaverit, sekä maalivahtivalmennus.
Tämä kausi on miehen seitsemäs Jokeri -organisaatiossa. On tullut seuraan keväällä 1995, 11-vuotiaana.

Näin siis miehen itsensä mukaan.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuomarit onnistui suhteellisen hyvin ja nyt sai myös taklata.Mailahäirintä otettiin aika hyvin pois ja se on hyvä.
Vaikka hävittiin niin täytyy sanoa että Hifk pelas kovaa mutta puhtaasti.Mailalla lyömistä harrasti narrit paljon enemmän kuin Hifk mutta tätä jotkut narrifanit ilmeisesti haluaakin(ainakin Flintstone joka ihmetteli Ifk:n tappeluhalukkuutta) mielummin kun kovaa mutta puhtaasti.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti mixu
Muksulle
Ei Mikko Ruutu mielestäni mitään aikaiseksi saanut Levokaria vastaan,pystypainia.


En ole ihan varma, mutta ystäväni väitti Levokarin eturivistön menneen uuteen uskoon.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Re: Kyllä sitä yritetään oikein kaivamalla tehdä Jokeriesta sikailevaa porukkaa

Viestin lähetti flintstone
Ja Tuomon olisi toki pitänyt huomata röntgen katsellaan Zidlickyn läpi että Marek oli satuttanut kätensä, selkeä vahingoittamisyritys totta tosiaan.

Oletan että puhut tässä siitä tilanteesta, jossa Mikko Ruutu tuli Z:n päälle ja päätyi tappeluun Levokarin kanssa, koska Tuomohan ei muistaakseni ajellut loukkaantuneen Zidlickyn päälle. Röntgenkatse toki olisi tilanteen varmistanut, mutta normaalijärkisille pelaajalle luulisi riittävän se, että toinen ottaa hanskan pois ja pitelee kättään. Yleensä kun en ainakaan minä ole moista toimintaa muuta kuinloukkaantumistapauksissa jäällä havainnut.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ihan yks pikkuhuomio...

...ja juuri nyt mieleen tullut ko. matsin ja koko alkukauden matseista:

-HIFK, Pasi Nielikäinen, jäähyjä 0 min (myös koko kauden henk.koht, jäähymäärä, joukkueen puolesta kärsittyjä ei voi laskea)
-Jokerit, Tomek Valtonen, jäähyjä 0 min (koko kaudesta en tiedä, mutta ei liene paljon?)

Että semmosta. Pasinhan piti olla aiempien viestiketjujen mukaan häkissä pidettävä psykopaatti, jolla ei ole mitään tekemistä SM-liigassa. Tomekista ei täällä ainakaan niin paljon peistä taitettu, mutta saman suuntaiset ovat olleet ajatukset.

HIFKin suhteen vielä sellainen pointti, että Pasin 0 min ei selity joukkueen kokonaisjäähymäärän pienuudella. Nyt jo 4 x 5+20 min.

Kohta Pasi ja/tai Tomek pokkaa liigan herrasmiespelaajapalkinnon ja siirtyy TPS:ään?? Vai ovatko otteet toiset kun kausi etenee?
 

Reporter

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liiga ja Mestis sekä nuorten SM-sarjat
Lehtonen Kari

Kari Lehtonen syntynyt loppuvoudesta 1983

Tämä tuleva liigatähti aloitti jääkiekkouransa
Tikkurilan Jää-Veikoissa 82 ikäryhmän mukana
ja nostettiin mukaan Tjv:n 81 ikäryhmän mukaan
harjoittelemaan ja sai pelatakin muutamia otteluita.
Lähti jo hyvin nuorena suuremmille vesille
ensin HIFK:n josta hetimiten siirtyi Jokereihin
jossa pelannut kovan junioriuran kehittyen
liigatason maalivahdiksi.
Ja jonka lopullinen osoite ilman mitään loukkaantumisia
tulee olemaan NHL.
Olisi jo varattu pari vuotta sitten ,mutta nuori ikä
on ollut rajoitteena.

Ensimmäinen vakavasti otettava kouluttaja
Jari Sinisalo TJV
Viimeisin ennen sm-liigaa
Jarmo Kauppi Jokerit.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kari Lehtonen

Pelannut tänä vuonna kaksi liigapeliä = liigatason maalivahti ja NHL varaus tiedossa.
Huh, huh....

Kari Lehtonen on ihan yes, mutta pelataan nyt yks kokonainen kausi ensin ja palataan asiaan sitten. On näitä aikaisemminkin nähty, jotka pelaavat muutaman hyvän pelin ja "katoavat" sen jälkeen.
 

mox

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Mitä ihmettä

Peli päättyi 5 - 2 ,
että lopettakaa se kitinä.
On uskomatonta, että päivästä toiseen samat
tumpelot mussuttavat ja yrittävät todistella
itselleen, että jollain muulla kuin ottelun voitolla olisi merkitystä.
Ymmärtäisin jos jotain ylilyöntejä olisi sattunut tai
joku olisi oikeasti loukkaantunut jostain törkeydestä.
Mielestäni oli ihan ok. peli, hifk oli parempi kuin
odotin, vauhdikasta ja yritteliästä kiekkoa.
Z oli todella maineensa veroinen, Sakke myös
parempi kuin toivoin ;)
Junnut oli junnuja vauhtia riitti ( kuten A:ssa )
mutta jokereiden vastaavat ovat kyllä selkeästi
parempia. Mutta pelasivathan nämä liigaa myös edellisellä
kaudella. Muutenkin tasoero on selkeä, ja uskonkin ettei
hifk voita jokereita tällä kaudella kuin kerran tai korkeintaa kaksi kertaa. Tässä mielipiteeni, hyvää jatkoa kaikille.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Svante
Kari Lehtonen

Pelannut tänä vuonna kaksi liigapeliä = liigatason maalivahti ja NHL varaus tiedossa.
Huh, huh....

Kari Lehtonen on ihan yes, mutta pelataan nyt yks kokonainen kausi ensin ja palataan asiaan sitten. On näitä aikaisemminkin nähty, jotka pelaavat muutaman hyvän pelin ja "katoavat" sen jälkeen.

Nimenomaan!

Ei Lehtonen nyt kuitenkaan vielä mikään A.Ahonen ole!

Floppi sanon minä!

Katsotaan miten poika itsensä kokoaa ensimmäisen tappion jälkeen???
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Mitä ihmettä

Viestin lähetti mox
Muutenkin tasoero on selkeä, ja uskonkin ettei
hifk voita jokereita tällä kaudella kuin kerran tai korkeintaa kaksi kertaa. Tässä mielipiteeni, hyvää jatkoa kaikille.

Kun kerran tasoero on niin selkeä, niin voitko selittää minulle, että miten helskutissa muka HIFK yhtään peliä voittaisi???
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mistä moinen?

Viestin lähetti tiki10


Nimenomaan!

Ei Lehtonen nyt kuitenkaan vielä mikään A.Ahonen ole!

Floppi sanon minä!

Katsotaan miten poika itsensä kokoaa ensimmäisen tappion jälkeen???

Mitä pahaa Lehtonen Sinulle on tehnyt, paitsi torjunut hyvin HIFKiä vastaan. Jos joku täällä vähän hehkuttaa Lehtosta, niin onko siihen ainoa tapa vastata mollaamalla koko jätkä täysin. Ainakin minä olen varsin hyvin tietoinen siitä, että Lehtonen on vielä kovin nuori kantamaan vastuuta mestaruutta tavoittelevassa joukkueessa. Mutta että floppi?

Tämä nyt ei enää ehkä liity asiaan, mutta mikä ihmeen tarve niin monella on kaivamalla kaivaa negatiivisia asioita paikallisvastustajasta. Minä ainakin nostan hattua HIFKin ryhtiliikkeelle. Joukkue pelaa paljon intensiivisemmin kuin viime kaudella. Hyökkäyskalusto on ehkä vähän kädetöntä, muuten porukka on hyvä. Levokarikin on jo pakko tunnustaa liigatason pakiksi. En olisi uskonut joutuvani sanomaan noin;).

Jätetään joutavat mussutukset.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Mistä moinen?

Viestin lähetti Vakio


Mitä pahaa Lehtonen Sinulle on tehnyt, paitsi torjunut hyvin HIFKiä vastaan. Jos joku täällä vähän hehkuttaa Lehtosta, niin onko siihen ainoa tapa vastata mollaamalla koko jätkä täysin. Ainakin minä olen varsin hyvin tietoinen siitä, että Lehtonen on vielä kovin nuori kantamaan vastuuta mestaruutta tavoittelevassa joukkueessa. Mutta että floppi?

Tämä nyt ei enää ehkä liity asiaan, mutta mikä ihmeen tarve niin monella on kaivamalla kaivaa negatiivisia asioita paikallisvastustajasta. Minä ainakin nostan hattua HIFKin ryhtiliikkeelle. Joukkue pelaa paljon intensiivisemmin kuin viime kaudella. Hyökkäyskalusto on ehkä vähän kädetöntä, muuten porukka on hyvä. Levokarikin on jo pakko tunnustaa liigatason pakiksi. En olisi uskonut joutuvani sanomaan noin;).

Jätetään joutavat mussutukset.

Okei!

Tsori, tsori!

On kai minulla oikeus omaan arvaukseen. Arvaushan se on.
Ehkä halusin hieman muistuttaa siitä, että kaksi hyvää peliä, ei välttämättä tarkoita vielä mitään. Floppi on ehkä hieman liian kova sana, joten perun sen. En kuitenkaan lähtisi hehkuttamaan liikaa parin pelin jälkeen...

Ymmärrän kuitenkin myös Jokeri -faneja. Kyllähän minäkin hehkutan jos mahdollisuus siihen on.

Kuten sanoin, katsotaan...
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mistä moinen?

Viestin lähetti Vakio
Jätetään joutavat mussutukset.

Taitaa olla melkoista toiveajattelua, toveri. Muokataan tuota vähän: Jätetään joutavat mussutukset omaan arvoonsa. Kyllä tässäkin ketjussa asiat saadiin ihan mukavasti juteltua, ennenkuin tuo iankaikkinen alkoi. Mikäs siinä ja pojat on poikia.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Mistä moinen?

Viestin lähetti Muksu


Taitaa olla melkoista toiveajattelua, toveri. Muokataan tuota vähän: Jätetään joutavat mussutukset omaan arvoonsa. Kyllä tässäkin ketjussa asiat saadiin ihan mukavasti juteltua, ennenkuin tuo iankaikkinen alkoi. Mikäs siinä ja pojat on poikia.

Olet oikeassa, tuo oli hyvä tarkennus. Huomasin kyllä keskustelun tason laskun pitkin päivää, mutta jaksoin reagoida vasta kun näin arvostamani nimimerkki Tiki10:nkin liittyvän kuoroon.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Re: Mistä moinen?

Viestin lähetti Vakio


Olet oikeassa, tuo oli hyvä tarkennus. Huomasin kyllä keskustelun tason laskun pitkin päivää, mutta jaksoin reagoida vasta kun näin arvostamani nimimerkki Tiki10:nkin liittyvän kuoroon.

Kiitos, kiitos :)

On hieno huomata, kuinka USA:n tapahtumien jälkeen kaikki rakastavat kaikkia. Me olemme kaikki niin erilaisia, mutta kuitenkin kaikki hienoja ihmisiä. Me emme räjäyttele muita ilmaan. Me olemme jääkiekko-faneja!

Minäkin arvostan sinua Vakio!

Rakastan kaikkia!

Hyvä Suomi!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Hih

Lukasin vaan nää pari viimeistä sivua ja täytyy myöntää että hauskaa oli:D :D .Itse ottelusta,Hifk oli ekan erän suht hyvin vielä mukana,jatkossa jäätiin enemmän tai vähemmän jyrän alle,liike jollain tapaa vaan loppui ja taklaukset vähenivät.Selvästi parempi joukkue voitti eilen ja povaisinkin Jokereille melkoista nousukiitoa jatkossa(sitä ei varmaankaan ole kovin vaikea ennustaa)Meille tulee myös jatkossa voittoja hyvään tahtiin.

Pojat taisivat väsyä siihen jatkuvaan jäähilyyn ja edellinen Tepsi pelikin varmasti painoi jaloissa,kaikki kunnia voittajalle,eritoten maalivahdille,joka pelasi aivan uskomattoman pelin.

TAISTELU JATKUUUUUUU!!!!!!!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Lopettakaa kinastelu !

Maailmalla on jälleen tapahtunut järkyttäviä asioita = Hannele Lauri eroaa ! Ja Te Arvon Ystävät vaan kinastelette , kuka löi ketä ! Hyi Teitä !
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä kuulin vielä kauheemman... Linda Lampenius aikoo taas riisua itsensä parrasvaloissa...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näinhän mä sanoin mixu!!

Olisiko syytä ottaa jotain luetun ymmärtämiskursseja? Vai oletko oikeasti noin tyhmä?
mixu siis kirjoitti:
"Mailalla lyömistä harrasti narrit paljon enemmän kuin Hifk mutta tätä jotkut narrifanit ilmeisesti haluaakin(ainakin Flintstone joka ihmetteli Ifk:n tappeluhalukkuutta) mielummin kun kovaa mutta puhtaasti."

- mä en itseasiassa halua nähdä kumpaakaan, en tappeluita enkä älytöntä halonhakkuutakaan. Tappelut eivät ole sen puhtaampaa kuin mailalla hakkaaminen, molemmat on jääkiekon sääntöjen mukaan rangaistavia tekoja, ja tappeluissa voi loukkaantua aivan samoin kuin tuossa maillalla koputtelemisestakin. Eilinen peli oli melkoisen hyvä peli ja se oli myös melkoisen siisti, no ehkä pientä possuilua mutta ei varsinaista sikailua nähty kummaltakaan, ei vaikka 2 tappeluakin nähtiin ja muutama turhan raju mailalla hakkaaminen. Mutta eiköhän tämä aihe ole osalta jo käsitelty. Palataan astialle jos jotain uutta ilmenee.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös