Douppi
Kyllä, minuakin v*tuttaa kun jo valmiiksi kohtuullisen hatarasta puolustuksesta menetetään miehiä. Tällä hetkellä jokainen ukko on tärkeä.
Mutta huomasitko kun kirjoitin NHL-säännön tuomisesta SM-Liigaan? Tappelusta jäähylle viideksi minuutiksi, sitten takaisin kentälle. NHL:ssä vasta kolmannesta tappelusta (samassa ottelussa) saa suihkukomennuksen. Mitä mieltä siitä olet?
Jääkiekko on kontaktilaji, jossa tunteet joskus hieman kuohahtavat ja menevät ns. yli. Tämähän oli itsestään selvää? Kokeile joskus jotain kontaktilajia niin tiedät, että tunteita voi joskus olla vaikea hallita.
Sovitaanko sitten niin, että täällä ei HUUDETA, vaan käyttäydytään sivistyneesti ja minimoidaan huutomerkkien käyttö? Eikö vain, iso(?) mies(?)?
Tarkkasilmäinen lukija olet. Huomasit minun ihannoivan tappeluja, vaikka itse en sitä ihannointia kirjoittamistani viidestä lauseesta löydä.Viestin lähetti douppi
Mitä ihannoitavaa on tappeluissa,varsinkin kun niiden seurauksena kyseisiä tappelijoita ei enää pelissä nähdä.Mua ainakin vituttaa joka kerta kun joku sellainen HIFK-pelaaja matsaa,mistä olisi loppupelin ajan hyötyä.Eilen kun Levokari tappeli,jouduttiin tiivistämään puolustusta,kun taas Narrit menettivät Mikko Ruudun,joka voisi katsoa peliä katsomossa ilman,että Jokereille siitä mitään haittaa koituisi.
VARSINKIN ÄRSYTTÄÄ SE KUN ISO Z LÄHTEE TAPPELUIHIN MUKAAN.MIESTÄ KUN EI TODELLAKAAN OLE VARAA MENETTÄÄ SUIHKUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä, minuakin v*tuttaa kun jo valmiiksi kohtuullisen hatarasta puolustuksesta menetetään miehiä. Tällä hetkellä jokainen ukko on tärkeä.
Mutta huomasitko kun kirjoitin NHL-säännön tuomisesta SM-Liigaan? Tappelusta jäähylle viideksi minuutiksi, sitten takaisin kentälle. NHL:ssä vasta kolmannesta tappelusta (samassa ottelussa) saa suihkukomennuksen. Mitä mieltä siitä olet?
Jääkiekko on kontaktilaji, jossa tunteet joskus hieman kuohahtavat ja menevät ns. yli. Tämähän oli itsestään selvää? Kokeile joskus jotain kontaktilajia niin tiedät, että tunteita voi joskus olla vaikea hallita.
Sovitaanko sitten niin, että täällä ei HUUDETA, vaan käyttäydytään sivistyneesti ja minimoidaan huutomerkkien käyttö? Eikö vain, iso(?) mies(?)?