tosi vaniiii
Viestin lähetti Kalkun rusakko
...ja sit sä heräsit?! Eivätkö muut tytöt ottaneet sinua lapsena mukaan nukkeleikkeihin vai onko joku pultsari jättänyt sumppinsa maksamatta?!
Töölön Vesa, ensi kerralla kun juot sitä Karjalaa Karjala-t-paidassasi,Mclarenin kiiltävän hopea West takki päälläsi sekä se hullun hauska keltainen junttihattu päässäsi, niin älä ota sen ekan jälkeen enää toista...
Itse pelistä sen verran että Jokeri vei alussa ja Hifk lopussa. Pistejako mielestäni ihan oikeutettu.
Ifkin Turunen pelasi mielestäni loistopelin alun järkyttävää virhettä lukuunottamatta. Tulevaisuuden nimi ehdottomasti.
Benysek on myös erinomainen hankinta, vaikka kovuutta jäin ainakin itse kaipaamaan lisää!
Spanhel oli täysin kuutamolla, eikä miestä oikeastaan voi pelastaa edes piste/peli-tahti. Harkins ylivoimassa loistava, mutta muuten...
Mielestäni Ifkiltä puuttuu edelleen se ykkössentteri ja se maaleja tekevä snaipperi. Puolustus on liigan yksi kovimmista, ellei kovin, kaikkien miesten palatessa rinkiin.
kuules jänö, vastineeksi annan yhtälaisen hullunhauskan, lajissaa lyömättömän kyhäelmän.
Kun seuraavaksi juot koffin kuravettä, puna-keltanen mauton
koff t-paita päälläsi, jonka yllä on se teryleenistä tehty punavalkonen vaakunalla varustettu aina yhtä huonosti pukeva takki, punainen tekopähee verrari lippis pääsäs, niin älä siirry siitä pilsusta yhtään voimallisempiin jouomiin.
PS. ..tun apuri, eikös sun pitäny olla hallissa tänään? Siellä oli matsi jonka lopputuloksesta mun ei täytyne sanoa mitään, vai?!
Oikee iiveeegöö-fani sä oot. Muista nyt sitten aamulla kun heräät, että Porvoon (Borgå) amiksen koneilta ei sais kirjotella näille saiteille!