Jokerit-Hifk 12.09.2003

  • 15 907
  • 331

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Dana 77
Siinä missä Cobol kertoo faktana, että Helenius ei herrasmiesmäisesti tappele Vopatin kanssa ellei tämä sitä halua, ketroo Ole Fart että Helenius koitti haasta Vopatia tappelemaan hieromalla hanskaa tämän naamaan pari kertaa.

Ihan kiitettävästi heitellään provoja täällä puolin ja toisin. Sitä tosikkosäädintä vielä pari pykälää luoteeseen, niin hyvä tulee.

Tuosta ylläolevasta kunniasta minun kuitenkin täytyy kieltäytyä. En ole mitään tuollaista kirjoittanut.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Ole Fart
- - -
Tuosta ylläolevasta kunniasta minun kuitenkin täytyy kieltäytyä. En ole mitään tuollaista kirjoittanut.

Samaan tahtiin kuin cobol, voi myös mr. O. Fart käydä tarkistamassa omia tekstejänsä. On se mukavata kun noin vain voi antaa tuuliviirin pyöriä...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti fiftyeight
Samaan tahtiin kuin cobol, voi myös mr. O. Fart käydä tarkistamassa omia tekstejänsä. On se mukavata kun noin vain voi antaa tuuliviirin pyöriä...

Koitahan nyt aikuistua ja lopeta se vittuillu, 58. Alat muistuttmaan erästä toista nimimerkkiä, joka intti ja intti mun kirjoittaneen sitä tai tätä. Oletko sä todella niin tyhmä, että et tajua edes mitä mun kirjoittamassa ja sun lainaamassa kappaleessa lukee?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos herroille!

Alan pikkuhiljaa pääsemään asioista jyvälle!
(Onpa ollut "kiire" kun en ole tuota huomannut)

Mutta olenhan vasta jatkoajan "noviisi"

Ei tule toistumaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti cobol
En minä mitään tuollaisia satuja ole kertonut. Lukemisen ymmärtäminen, haloo! Ei pahalla, mutta 58 ei onnistunut hänkään ymmärtämään lukemaansa. Pikkutreeniä sen tavaamisen kanssa - sitten vasta laitetaan sanoja esim. mun kirjoittamiksi...
Mieti nyt vittu itse ensin että mitä satuja sinä olet kertonut. Vai onko tilanne sellainen, että Sinä et taida ymmärtää kirjoittamaasi?

Cobol: "Vopat ilmoitti, että kiitos kutsusta, mutta tänään ei oikein sovi. Sami kertoi arvostavansa tällaista suoruutta todella korkealle, sillä kun toinen sanoo ei, se on sitten ei. Onhan jääkiekko fiksujen miesten peli."

Edellinen kun vastaa aika hyvin tuota:
Viestin lähetti dana77: "Siinä missä Cobol kertoo faktana, että Helenius ei herrasmiesmäisesti tappele Vopatin kanssa ellei tämä sitä halua"

Tapahtuneesta ei ole vielä kuin n. viikko, joten mitään dramaattista ei Vopatin pään tilanteessa ole sen jälkeen tapahtunut.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti fiftyeight
Samaan tahtiin kuin cobol, voi myös mr. O. Fart käydä tarkistamassa omia tekstejänsä. On se mukavata kun noin vain voi antaa tuuliviirin pyöriä...
No piti käydä kun ei pääkopalla enää ole täyttä luottoa. En edellenkään löytänyt tästä ketjusta kohtaa jossa olisin väittänyt Heleniuksen hieroneen Vopatin naamaa hanskalla. Ihmettelisin sitäpaitsi kovasti mokomaa lausuntoa, kun en edes ollut ottelua katsomassa.

Niin että kerro nyt missä viestissä tuo löytyy?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää olevan naapurilla maalivahti ongelma!

Ainakin jos ikijokerin viestiin on uskominen.

"Eihän se ole paljon", jos kahdessa pelissä joukkue päästää 8 maalia. Päästettyjen maalien keskiarvohan on vasta 4/peli.:)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti cobol
Koitahan nyt aikuistua ja lopeta se vittuillu, 58. Alat muistuttmaan erästä toista nimimerkkiä, joka intti ja intti mun kirjoittaneen sitä tai tätä. Oletko sä todella niin tyhmä, että et tajua edes mitä mun kirjoittamassa ja sun lainaamassa kappaleessa lukee?

Näillä vuosilla ja näillä kiloilla ei enää tarvitse vittuilla. Yhdellä L-kirjaimella. Otetaan vaan kukin vastuu omista sanoistamme. Ei kai se mun vika ole jos joillakin mielipiteet ja asiat vaihtuu ja pyörii kuin Linnanmäen karusellissa.

Sanan "hakkaaminen" käytöstä mielestäni jo kerran vastasin.

Hullu saa olla, muttei tyhmä.


Ai niin, Lukko voitti....
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Ole Fart
Tuosta ylläolevasta kunniasta minun kuitenkin täytyy kieltäytyä. En ole mitään tuollaista kirjoittanut.
Totta, pyydän anteeksi. Kirjoittaja oli todellakin Töölön Vesa, ja tarkoittamani kohta meni kirjaimellisesti näin

"Niin ja se neiti Vompatti. Viddu mikä pelle, Sami hiero ainakin 2 kertaa haskalla naamaa, mutta eihän tämä "kova poika a´la Fööni the 70-luvun sutenööri" uskaltanu edes takasin tökkästä."
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti dana77
Totta, pyydän anteeksi. Kirjoittaja oli todellakin Töölön Vesa,
- - -

Omasta puolestani pyydän myös anteeksi väärään henkilöön kohdistuvasta syytöksestä. Juuri havaitsin saman asian.

Sorry, mutta nyt tuli kutsu ruokapöytään.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti cobol
Mutta dana77, kai mä nyt tuon tiedän ja muistan. Asiahan on niin, että kun esitetään matsia ja toinen siitä kieltäytyy, se on siinä sitten. Sillä kertaa. Joka ei takaa minkäänlaisia vapauksia provosoida esimerkiksi seuraavassa ottelussa. Jos Vopat olisi sellaiseen sortunut, huonosti olisi käynyt.

Armoa annettaan joskus. Mutta ei aina ja joka kerta. Siksi on lapsellista yleistää tuo Ärrän tapahtuma kattamaan mitään muuta kuin sen kyseisen hetken.

Tajuatko?
Kuten kaikki me tiedämme - ja todennäköisesti Sami Heleniuskin tietää - syy miksi Vopat ei tappellut eikä tule tappelemaan on hänen herkkyytensä aivotärähdyksille. Se tilanne ei viikossa ole muuttunut mihinkään, eikä tule koskaan muuttumaankaan, joten Vopatin "ei" on "ei" tulevaisuudessakin.

Muuttaako siis Sami "fiksun miesten pelin"- periaatteettaan, eli alkaa tappelemaan miehen kanssa joka sanoo ei?

Tajuatkohan sinä ja tajuaakohan Sami tämän?

PS. Minun puolestani Sami saa tapella Vopatin kanssa milloin vain ja jos Vopatin pää ei sitä kestä niin voi voi - silloin hän on väärällä alalla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti fiftyeight
Otetaan vaan kukin vastuu omista sanoistamme. Ei kai se mun vika ole jos joillakin mielipiteet ja asiat vaihtuu ja pyörii kuin Linnanmäen karusellissa.

Sanan "hakkaaminen" käytöstä mielestäni jo kerran vastasin.

Hullu saa olla, muttei tyhmä.

Joo. Mutta lue nyt kuitenkin seuraava: mä kirjoitin, että

"Juuri nyt Sami Heleniukseen kohdistuu Jokereiden kannattajilta valtavat odotukset. Osittain siksi, että vihdoinkin hänet myös nähdään Jokereiden paidassa. Heleniusta pidetään lähes messiaana, joka ottaa fyysisesti Areenan ja SM-liigan haltuunsa ja siivoaa Jokereiden maalinedustan vastustajista kuin luuta muruset portailta"

ja siínä maalinedustan lakaiseminen luudalla kuin muruset portailta on kielikuva.

Sen perusteella on typerän lukutaidotonta väittää mun uhonneen tuossa kirjoituksessa Heleniuksen hakkaavan jokaisen SM-liigassa. Tätä et ilmeisesti ymmärtänyt, vaikka varmasti yrititkin?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti dana77
Tajuatkohan sinä ja tajuaakohan Sami tämän?.

Tajuaa kyllä, tiedän sen. Silti Vopat tuskin voi tehdä vaikkapa niin, että menee ja torppaa Metron ja ilmoittaa sitten sen perään, että not today, mulla on vähän pään kanssa ongelmia. Eli Vopat kuten kaikki muutkin vastaavat asioista ja tapahtumista omilla teoillaan, eivät sairaskertomuksillaan. Näin se menee.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti cobol
Silti Vopat tuskin voi tehdä vaikkapa niin, että menee ja torppaa Metron ja ilmoittaa sitten sen perään, että not today, mulla on vähän pään kanssa ongelmia. Eli Vopat kuten kaikki muutkin vastaavat asioista ja tapahtumista omilla teoillaan, eivät sairaskertomuksillaan.
No näinhän se on ja voisihan tämän tähän jättääkin, mutta en malta kuitenkaan... :D

Kerro nyt vielä oma näkymyksesi, että tekikö Vopat jotain Metron torppaamiseen rinnastettavaa, kun Helenius koitti häntä tanssiin viedä? Vai koittiko hän mielestäsi Vopatia edes tappeluun saada? Vai eikö Helenius ymmärtänyt että Vopatin kieltäytyminen on tälläistä pitkäaikaisempaa sorttia?

"Sinun ja minun pitäisi lähteä yhdessä kanoottiretkelle"
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti dana77
No näinhän se on ja voisihan tämän tähän jättääkin, mutta en malta kuitenkaan... :D

Kerro nyt vielä oma näkymyksesi, että tekikö Vopat jotain Metron torppaamiseen rinnastettavaa, kun Helenius koitti häntä tanssiin viedä? Vai koittiko hän mielestäsi Vopatia edes tappeluun saada? Vai eikö Helenius ymmärtänyt että Vopatin kieltäytyminen on tälläistä pitkäaikaisempaa sorttia?

"Sinun ja minun pitäisi lähteä yhdessä kanoottiretkelle"

Vopathan tuli Ärrässä sivusta tai takaa kiinni Heleniukseen ja nosti tämän kypärää. Helenius ei pitänyt tietenkään moisesta ja pyysi sen vuoksi, että koitetaan sitten saman tien. Siihen Vopat ei suostunut ilmoittaen tuon not today. Eipä tuossa kummempaa tapahtunut.

Muuten. Vopatista sen verran, että on siinä v-mäinen pelaaja vieraissa. Ilkeämpi kuin kotipeleissä. Tiedän sen aika hyvin, sillä olen nähnyt IFK:n matseja myös pääkaupunkiseudun ulkopuolella Vopatin aikana varmaan neljä-viisi. Aina pää auki ja koko ajan tulee mailasta polville, nilkoille tai pohkeille kotijoukkueen tähdille. Eilen ei onneksi Ilmalassa moisia otteita esittänyt.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
cobol: älä jaksa.

En. Mutta kirjoitti mitä tahansa ja kuinka tarkkaan tahansa suomen kieltä seuraten, teidän faneista löytyy aina vähintään useampi kappale, jotka ymmärtävät tekstin sopivista kohdista sopivasti väärin. Sen jälkeen tulee avoin kysymys, joka ei suinkaan koske sitä, mitä olen kirjoittanut, vaan sitä, miten se on (tahallaan) väännetty. Omasta mielestäni olen yrittänyt asiallisesti oikoa pahimpia tekstieni "lainaajia." Mutta jos tarkoitat sitä, että se on turhaa, taidan allekirjoittaa käsityksesi ja mennä vaikka salille.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Mutta jos tarkoitat sitä, että se on turhaa, taidan allekirjoittaa käsityksesi ja mennä vaikka salille.

Tarkoitin about sitä. Olet tänään uuvuttanut itseäsi, anteeksi vain: lähinnä selittelemällä erilaisia asioita koskien Lukko-tappiota, Metrofaittia, Samia tai IFKihommia 37 viestin voimin. 25 niistä on tuotettu klo 16.50 jälkeen.

Kevennä hyvä mies, nyt on lauantai-ilta. Täällä on sauna lämmin ja JHagin kanssa oluet korkattu. Relaa, mään.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti cobol
- - -
ja siínä maalinedustan lakaiseminen luudalla kuin muruset portailta on kielikuva.

Sen perusteella on typerän lukutaidotonta väittää mun uhonneen tuossa kirjoituksessa Heleniuksen hakkaavan jokaisen SM-liigassa. Tätä et ilmeisesti ymmärtänyt, vaikka varmasti yrititkin?

Kovasti olen yrittänyt, vaikket sitä uskokaan. Noin 99% ei-narreista kuitenkin on saanut saman kuvan jutuistasi kuin minä, mutta ei sen niin väliä. Onhan Raipellakin yhden ottelun jäähyennätys.

Kuusi viikkoa olet kuitenkin jaksanut jauhaa Helunan ylivoimaisuudesta joka yhteydessä, liittyi peliin tai tapahtumaan tai ei. Kyllä kiitos me jo se uskotaan, Heluna on hyvä jätkä.

Eikun hyvää lauantai-iltaa sinullekin. Relaa jo.
 

MaV

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Silti Vopat tuskin voi tehdä vaikkapa niin, että menee ja torppaa Metron ja ilmoittaa sitten sen perään, että not today, mulla on vähän pään kanssa ongelmia.

Totta, ei kyllä varmasti voi Vopat tehdä noin. Metro tuskin kyselee mitään ennen hyökkäämistä jos joku häneen erehtyy koskemaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: Re: niin

Viestin lähetti Isaksson
Yksikään voitto tappelussa ei tässä liigassa Samin jalustaa suurenna, mutta ennemmin tai myöhemmin tuleva ensimmäinen tappio romahduttaa jalustan

Juuri näin. Odotetaan rauhassa sitä ensimmäistä tappiota ja katsotaan sitten mistä päin kommentit ensimmäisenä tulevat ja millaisia sontaläjiä ne mauttomuudessaan hipovat.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
viiskasi

Viestin lähetti fiftyeight
Kovasti olen yrittänyt, vaikket sitä uskokaan. Noin 99% ei-narreista kuitenkin on saanut saman kuvan jutuistasi kuin minä, mutta ei sen niin väliä. Onhan Raipellakin yhden ottelun jäähyennätys.

Kuusi viikkoa olet kuitenkin jaksanut jauhaa Helunan ylivoimaisuudesta joka yhteydessä, liittyi peliin tai tapahtumaan tai ei. Kyllä kiitos me jo se uskotaan, Heluna on hyvä jätkä.

Eikun hyvää lauantai-iltaa sinullekin. Relaa jo.

Kenenköhän tässä kandee relata? Sähän et osaa näemmä tulkita tekstiä, kaiken lisäksi teet tilastotiedettä vailla tilastoja.
Oikea tilastokeskus taidatkin olla. Täysin oman mielen mukaan tehtyjä tyhmiä päätelmiä, niitä noi sun faktoina heittämät juttus on. Mitäs muuta sulta voi odottaa, varmaan olet turhaan toivonu että teidän neiti vompat ottais haasteen vastaan. Näin ei kuitenkaan käy koska koko iiiveeegöö on vaan muisto kovasta pelistä. Teillä ei oo jäljellä kovuudesta ku muka muka kovat fanit. Joku JHag heittäny tossa matkan varrella "tilastoja" ja tiedettä tappelusta, voi jumalauta kuinka lapsellista. Sitten tulee seuraava ja selittää kuinka 99% prossaa on sitä ja tätä mieltä...

Lopuksi sille yhdelle lapselliselle iivvgöö "I wanna be tough guy" fanille voi sanoa, että kannattaa tulla sanomaan pojuksi kasvotusten. Täällä se herättää vain hilpeyttä.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: niin

Viestin lähetti Gags
Juuri näin. Odotetaan rauhassa sitä ensimmäistä tappiota ja katsotaan sitten mistä päin kommentit ensimmäisenä tulevat ja millaisia sontaläjiä ne mauttomuudessaan hipovat.

Jou, män, juuri näin. Sama ongelma oli ennen muinoin näillä lännen nopeimmilla vetäjillä. Sekin on peli, jota ei voi voittaa, sillä aina tulee joku, joka jossain vaiheessa vetää nopeammin. Odotan myös malttamattomana Jeren mahdollista sähläämistä jäällä tai sen ulkopuolella ja siitä seuraavia kommentteja. Hienoa, että on väriä. Mitä mieltä muuten olit siitä perjantaisesta matsista, mitä tämä ketju joskus koski? Entäs Cimo? Mike? kangaroo? Vakio? anybody? Jos vaihdettais siitä muutama sana?
 
Viimeksi muokattu:

Otakar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Rauhoituttaisiinko jo?

Hilpeyttä alkaa herättämään tämä ketju. Aikuiset miehet kinastelevat pelistä kuin ala-asteen aloittaneet pikkupojat. Mun isä on parempi kuin sun ja jne. Kuten JHag totesi, myös pelistä olisi ollut kiva keskustella!

Itse pääsin koneen kimppuun nyt vasta pari päivää pelin jälkeen, mutta ajattelin silti kommentoida joitain asioita ihan PELISTÄ:

Ensinnäkin peli oli avausmatsiksi ihan ok, parempi mielestäni kuin viime vuoden avaus. Kaksi erää painoi Jokerit, kolmas erä ja jatkoaika punaisten. Yleisömäärään olin lievästi sanottuna pettynyt, olisi luullut kauden ensimmäisen paikallisen kiinnostavan, mutta ei? Lisäksi pelistä puuttui tunne: maalin edessä ei painittu ja taklauksia ei juuri jaeltu. Katsomossa oli melko hyvä tunnelma, tästä kunnia MOLEMPIEN joukkueiden faneille. Tästä on hyvä jatkaa ja parantaa!

Lisäksi vielä muutama kommentti pelaajista:

- Helenius pelasi kuten odotin, varmaa peliä ja pari pakollista penalttia. Vauhti riittää tähän liigaan vallan mainiosti ja maila heiluu sopivasti. Tuomarit rokottavat isosta koosta.

- Metro oli loistava. Upea maali ja vielä upeampi syöttö Jarnan tasoitukseen. Muutenkin kauniita kiemuroita kiekon kanssa. Ensimmäinen mitat täyttävä ykkössentteri sitten Otakarin. Tästä miehestä todellakin on iloa tällä kaudella. Lisäksi kädet näyttää käyvän hieman toisellakin tavalla...

- Söderholm. Unohtakaa karalahti, tässä on ifk:n ykköspakki. Loistavaa duunia kentän molemmissa päissä!

- T Turunen&Pärssinen, näkikö kukaan?

- Omat junnut osoittavat olevansa pelimiehiä, Mäki teki maalinsa eteen huikeasti duunia!

Niin ja sitten se levonen, tai no antaa olla...

Näin minä sen näin, näin sitten mitä näin!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PeteX
Säälipiste akkalaumalle nimeltä Ifk. Kaikenkaikkiaan surkea ja taas neitimäinen esitys tältä akkalaumalta.
Neideille tästä piste ja missään nimessä yksikään julli ei voi olla ylpeä joukkueestaan. Säälittävä akkalauma, joka sai pisteen punapaita Levosen avulla.


...ja sit sä heräsit?! Eivätkö muut tytöt ottaneet sinua lapsena mukaan nukkeleikkeihin vai onko joku pultsari jättänyt sumppinsa maksamatta?!

Töölön Vesa, ensi kerralla kun juot sitä Karjalaa Karjala-t-paidassasi,Mclarenin kiiltävän hopea West takki päälläsi sekä se hullun hauska keltainen junttihattu päässäsi, niin älä ota sen ekan jälkeen enää toista...

Itse pelistä sen verran että Jokeri vei alussa ja Hifk lopussa. Pistejako mielestäni ihan oikeutettu.
Ifkin Turunen pelasi mielestäni loistopelin alun järkyttävää virhettä lukuunottamatta. Tulevaisuuden nimi ehdottomasti.
Benysek on myös erinomainen hankinta, vaikka kovuutta jäin ainakin itse kaipaamaan lisää!
Spanhel oli täysin kuutamolla, eikä miestä oikeastaan voi pelastaa edes piste/peli-tahti. Harkins ylivoimassa loistava, mutta muuten...
Mielestäni Ifkiltä puuttuu edelleen se ykkössentteri ja se maaleja tekevä snaipperi. Puolustus on liigan yksi kovimmista, ellei kovin, kaikkien miesten palatessa rinkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös