Rauhoituttaisiinko jo?
Hilpeyttä alkaa herättämään tämä ketju. Aikuiset miehet kinastelevat pelistä kuin ala-asteen aloittaneet pikkupojat. Mun isä on parempi kuin sun ja jne. Kuten JHag totesi, myös pelistä olisi ollut kiva keskustella!
Itse pääsin koneen kimppuun nyt vasta pari päivää pelin jälkeen, mutta ajattelin silti kommentoida joitain asioita ihan PELISTÄ:
Ensinnäkin peli oli avausmatsiksi ihan ok, parempi mielestäni kuin viime vuoden avaus. Kaksi erää painoi Jokerit, kolmas erä ja jatkoaika punaisten. Yleisömäärään olin lievästi sanottuna pettynyt, olisi luullut kauden ensimmäisen paikallisen kiinnostavan, mutta ei? Lisäksi pelistä puuttui tunne: maalin edessä ei painittu ja taklauksia ei juuri jaeltu. Katsomossa oli melko hyvä tunnelma, tästä kunnia MOLEMPIEN joukkueiden faneille. Tästä on hyvä jatkaa ja parantaa!
Lisäksi vielä muutama kommentti pelaajista:
- Helenius pelasi kuten odotin, varmaa peliä ja pari pakollista penalttia. Vauhti riittää tähän liigaan vallan mainiosti ja maila heiluu sopivasti. Tuomarit rokottavat isosta koosta.
- Metro oli loistava. Upea maali ja vielä upeampi syöttö Jarnan tasoitukseen. Muutenkin kauniita kiemuroita kiekon kanssa. Ensimmäinen mitat täyttävä ykkössentteri sitten Otakarin. Tästä miehestä todellakin on iloa tällä kaudella. Lisäksi kädet näyttää käyvän hieman toisellakin tavalla...
- Söderholm. Unohtakaa karalahti, tässä on ifk:n ykköspakki. Loistavaa duunia kentän molemmissa päissä!
- T Turunen&Pärssinen, näkikö kukaan?
- Omat junnut osoittavat olevansa pelimiehiä, Mäki teki maalinsa eteen huikeasti duunia!
Niin ja sitten se levonen, tai no antaa olla...
Näin minä sen näin, näin sitten mitä näin!