Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 259 677
  • 919

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etelä-Suomen aluehallintovirasto on nyt peruuttanut kaikkien Helsinki-Turku/Turku Satama junista anniskeluoikeudet aikavälillä 24.1-26.1.2014 eli just samana viikonloppuna kun on tämä Turun matsi ja stogereissu.

Sitä en sitten tiedä koskeeko tämä tilausjunaa eli Jokeri-junaa vai pelkästään normivuoroja...

Pelkillä ravintolavaunusta ostettujen virvokkeiden voimallahan stogessa on perinteisesti aina painettukkin. Hauska yhteensattuma kyllä, sattuikin kielto juuri samalle viikonlopulle...
 

sntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pelkillä ravintolavaunusta ostettujen virvokkeiden voimallahan stogessa on perinteisesti aina painettukkin. Hauska yhteensattuma kyllä, sattuikin kielto juuri samalle viikonlopulle...
Aluehallintovirasto tosin velvoitti VR:n kiinnittämään huomiota, ettei asiakkaat juo omia juomiaan myöskään. Ja koskee myös Jokerijunaa, sillä juna on yhtä julkinen kulkuneuvo kuin muutkin Turkuun matkaavat junat. (Omien juomien juominen julkisissa liikennevälineissä on kielletty ja myöskin tämä juna on julkinen liikenneväline sillä kuka tahansa on lipun voinut junaan ostaa.) Mikäli omia juomia juodaan, ja viraston valvojat tämän huomaavat, voi VR:n anniskeluoikeudet mennä lopullisesti.

Ei ehkä parhaat lähtökohdat kummallekaan osapuolelle (fanit ei saa juoda, eivät kuitenkaan tottele --> VR:lta menee anniskeluoikeudet)
 

Masentaja

Jäsen
Olishan se hienoa, kun Jokerien fanit olis syyllisiä vr:n anniskelulupien menetykseen. Ai että sitä itkua :)
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olishan se hienoa, kun Jokerien fanit olis syyllisiä vr:n anniskelulupien menetykseen. Ai että sitä itkua :)

Melkein tuntuu, että tähän pyritään. Keksivätköhän ottaa myös huumekoirat mukaan, että riittäisi parranpärinää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Melkein tuntuu, että tähän pyritään. Keksivätköhän ottaa myös huumekoirat mukaan, että riittäisi parranpärinää.

Mä oon kuullu villiä huhua, vaikka en huumeita käytä ja niihin suhtaudunkin varsin negatiivisesti, että koirat ei haista jos kaman piilottaa kolmioleivän väliin.

Toivottavasti sentään kolmileipiä tarjoilevat. Olis ihan kova mainoskikka laittaa paluumatkalle kolmioleivät -50%
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Aivan loistavaa kannustusta tänään Jokerit-kannattajilta.
Kuului todella hyvin TV-lähetyksessä.
Hakattiin hifk fanilauma 100-0
Tästä hienoa jatkaa.
 

TO41

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan loistavaa kannustusta tänään Jokerit-kannattajilta.
Kuului todella hyvin TV-lähetyksessä.
Hakattiin hifk fanilauma 100-0
Tästä hienoa jatkaa.

Oli kieltämättä meteliä ja tunnelmaa, tuosta tsemppaamisesta voisi kehua ellei alle 2,5-vuotias poikani olisi oppinut tänään sanaa "vittu".
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kieltämättä meteliä ja tunnelmaa, tuosta tsemppaamisesta voisi kehua ellei alle 2,5-vuotias poikani olisi oppinut tänään sanaa "vittu".

Itke mulle joki.


e. Sä tuot kersas Suomen hienoinpaan ja rakastetuinpaan derbyyn ja alat ruikuttaa, kun joku sanoi tabu-sanan, jota mukula ei olisi oppinut mistään muualta.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Oli kieltämättä meteliä ja tunnelmaa, tuosta tsemppaamisesta voisi kehua ellei alle 2,5-vuotias poikani olisi oppinut tänään sanaa "vittu".

Hetkinen. Ymmärsinkö nyt oikein? Lauantai-iltana pelatussa paikallisottelussa on joku piru mennyt kiroilemaan? Julmaksi on maailma mennyt.. Päivi Räsäseltä voit saada kriisiapua.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Oli kieltämättä meteliä ja tunnelmaa, tuosta tsemppaamisesta voisi kehua ellei alle 2,5-vuotias poikani olisi oppinut tänään sanaa "vittu".

Nii oliks tää se " jos vihaat vitun narrei taputa?"
Vai oliko syy kokonaan meissä sittenkin? Vaadin syylliset vastuuseen ja IS:n tuomioistuimeen! Vittu!

[Edit] Tähän kävisi hyvin myös, jo legendaariseksi muodostunut lausahdus, "eikö kukaan ajattele lapsia?" [/Edit]

Ja muuten aivan helvetin iso peukku West Cornerin väelle pikkujoulubuffasta!
 
Viimeksi muokattu:

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Tais olla eka tai toka kerta tänään, kun tuli oltua EP:n lipuilla vierasmatsissa messissä. Hieno meno ja isot pisteet haettiin Nordikselta. Pitäs varmaan iteki olla enemmän aktiivisempi ja käydä vieraspeleissä useammin. No ainakin ensi kaudella sitten, kun Porin sijasta voi heittää reissua Prahaan tai Zagrebiin vaikka. Pitää kyllä tällä kaudella koittaa vielä lähteä Ouluun, Tampereella tai ainakin tonne Turun reissulle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä vastustan yleisesti sellaista nössöhköä vastustajan tsemppaamista, mutta nyt -vikalla kaudella- -talviklassikossa- voisi perustellusti tehdä poikkeuksen. Kun nyt on jo vuosikausia huudeltu naapurille noita mauttomia "hata hata" ja "pissa på"-huutoja, niin olisiko talviklassikon lopuksi aika myös kiittää? Yksinkertainen punainen lakana, jossa teksti "KIITOS IFK" olisi riittävä. Samoin se olisi tyylikäs ja kunnioittava ele seuralle, josta yksikään jokerifani ei ajattele välinpitämättömästi.

Hata Hatan sävelellä lauleskelen eilisen jäljiltä: "Kiitos! Kiitos! Kiitos IFK!"
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks täällä joku tosissaan kiittämässä julleja?? Hyi saatana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Yhden pelaajan nostaminen on aivan eri asia kuin koko seuran kiittäminen menneistä loistavista skaboista. Mun mielestä kyse on yksinkertaisesti siitä, haluaako olla tyylitön teini, joka hilluu keskisormi pystyssä eikä osoita kunnioitusta, vai haluaako edustaa tyylikkyyttä.

Se, jos kerran kiitettäisiin vikassa kohtaamisessa HIFK:ta, ei todellakaan katkaisisi jännitteitä tai tekisi seuroista jotain ystävyksiä, mutta kunnioitusta ja arvostusta se kyllä osoittaisi. Mun mielestä on täysin käsittämättömän naurettava ajatus poistua Stadin derbyistä jonnekin HMV-maailmaan siten, ettei edes hippasen vertaa herkistellä IFK:n perään. Yhtä pelle ajatus on mun mielestäni se, jos jonkun mielessä IFK herättää vain negatiivisia tunteita kuten vihaa tai halveksuntaa.

Päätettiin jo kaveriporukassa, että bygataan itse joku kiitoslakana, jos EP ei sellaista järjestä.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Mun mielestä kyse on yksinkertaisesti siitä, haluaako olla tyylitön teini, joka hilluu keskisormi pystyssä eikä osoita kunnioitusta, vai haluaako edustaa tyylikkyyttä.


Tässä on muutenkin sellainen asia mikä itseäni vaivaa jonkinverran. Eilenkin pelissä takana oli joku nuori jokerifani, joka huuteli koko pelin ajan, että tappakaa ne HIFK pelaajat. Ja "paras" kohta oli, ku DeSantikselta irtosi kypärä päästä niin kaveri pääs täysin vaipoistaan irti ja olisi halunnut Jokereiden alkaa jahtaavan tätä kaveria, jotta nyt voisi sattua kunnolla kypärän ollessa pois päästä. Siis mitä helvettiä? Kaiken lisäks tää junnu tais olla isänsä kanssa pelissä joten onnittelut tälle kasvatuksen mestarille, jos palstaa lukee.

Muutenkin tällaisessa meiningissä on se pääsyy miksi itse vähän vierostuu noita vierasreissuja jne. Jotenkin vaikea kuvitella itseään seisomassa samassa rivistössä tällaisten vatipäitten kanssa ja samalla koittaa ylpeänä kantaa Jokereiden logoa.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kieltämättä meteliä ja tunnelmaa, tuosta tsemppaamisesta voisi kehua ellei alle 2,5-vuotias poikani olisi oppinut tänään sanaa "vittu".

Ennemmin tai myöhemmin hän sen olisi joka tapauksessa oppinut. Siinähän on viisi kirjainta peräkkäin, jotka sisältyvät mm. sanoihin raavittu tai sovittu. :o)
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä on muutenkin sellainen asia mikä itseäni vaivaa jonkinverran. Eilenkin pelissä takana oli joku nuori jokerifani, joka huuteli koko pelin ajan, että tappakaa ne HIFK pelaajat. Ja "paras" kohta oli, ku DeSantikselta irtosi kypärä päästä niin kaveri pääs täysin vaipoistaan irti ja olisi halunnut Jokereiden alkaa jahtaavan tätä kaveria, jotta nyt voisi sattua kunnolla kypärän ollessa pois päästä. Siis mitä helvettiä? Kaiken lisäks tää junnu tais olla isänsä kanssa pelissä joten onnittelut tälle kasvatuksen mestarille, jos palstaa lukee.

Muutenkin tällaisessa meiningissä on se pääsyy miksi itse vähän vierostuu noita vierasreissuja jne. Jotenkin vaikea kuvitella itseään seisomassa samassa rivistössä tällaisten vatipäitten kanssa ja samalla koittaa ylpeänä kantaa Jokereiden logoa.

Tee kuten me: osta omat liput istumapaikoille toiselle puolelle hallia ja osta pelkkä bussikyyti EP:ltä.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Oishan se hieno jos EP jonku kiitos lakanan väsäis, mutta ei mitää huutoa tarvii väsätä jos Jokerit ei sitä vikaa matsia voita. Olis liian haikeet fiilikset sellasen vetämiseen.
 

Masentaja

Jäsen
Ja matsin jälkeen halipusit käytävällä jullien kanssa? Ei ikinä.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Oishan se hieno jos EP jonku kiitos lakanan väsäis, mutta ei mitää huutoa tarvii väsätä jos Jokerit ei sitä vikaa matsia voita. Olis liian haikeet fiilikset sellasen vetämiseen.
Itse olen sitä mieltä, että joku "Kiitos IFK"-huuto menee yli ja pahasti. Joku lakana/tifo taas olisi tyylikäs tapa osoittaa arvostus nuoleskelematta liikoja. Esim. HPK-fanien perjantainen lakana oli mielestäni aivan mahtava. Tämän ennen matsia näytettävän tifon viesti voisi olla vaikka mallia "105-105, kiitokset tasaisista väännöistä" tjsp., elikkä jonkun sorttinen merkki arvostuksesta jossa ei kuitenkaan unohdeta vastakkainasettelua.

Eilinen fiilis oli kyllä aivan loistava ja jaksaa hymyilyttää edelleen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joo ei todella ollut mitään chanttia ehdottaa, se oli sellainen kieli poskella heitetty läppä. Sen sijaan lakana olisi pakahduttavan tyylikäs teko! Halipuseja ei matsin jälkeen tarvitse suorittaa, joskin halutessaan sekin tietysti sopii. Itse ajattelin kuitenkin tyytyä paiskaamaan kättä punaisten frendieni kanssa ja fiilistellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös