Ohjeistamaan en ala, kun en itsekään EP:ssä vaikuta (toki jos olisin tsettini sinne hommannut, niin.....), mutta todettakoon, että tämän kauden Eteläpääty on ollut ihan kuollut verrattuna jo esimerkiksi kauden takaiseen. Mielestäni on pientä itsepetosta väittää menon olleen tällä kaudella missään vaiheessa (pl. pari poikkeusta) hyvää, kun vaisu ja puolityhjä pääty on ollut syksystä lähtien. Itse olen päivitellyt tyhjyyttä ja vaisuutta kauden mittaan myös Jatkoaikaan, enkä sanoisi, että kyse on jostain "viime pelien" ongelmasta. Itse asiassa porukka on käyttänyt samaa argumenttia ("viime pelit hiljaista") jo useamman kuukauden ajan, joten...
Toivottavasti lähtee homma käyntiin, vieraissahan meininki on ainakin tv-lähetysten perusteella kuulostanut hyvältä. Homma voi kiikastaa niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin siitä, että pelikin on ollut aika helvetin kehnoa, varsinkin Areenalla, unohtamatta tietenkään kaikkea kauden alla tapahtunutta. Täytyy sanoa, että Ville/Zero/millä-nimellä-parhaiten-kulkeekaan oli kyllä mainio huudattaja ja nykyisiä yhtään moittimatta, en ihan samoja kykyjä heissä näe. :)