Taitaa nuo EHT-pelit sotkea aikatauluja.
Juurikin näin. Eilen sanoivat lähetyksessä että ensimmäinen erä tulee koosteena juurikin tuon Tsekki-Suomi EHT-pelin päällekkäisyyden takia
Taitaa nuo EHT-pelit sotkea aikatauluja.
Onnittelut finaalipaikasta! Hienosti on Jokerit tiensä finaaliin raivannut, täytyy tunnustaa. Hoitakaahan voitto kotisuomeen!
Hienosti kyllä, mutta miten se savolaista liikuttaa?
Ehkä siksi, että Jokerit on näissä karkeloissa Suomen edustaja. Niin kaukalossa, kuin katsomossakin. Hienosti on edustettu tähän asti.
Nimenomaan, on hienoa kun "kansa yhdistyy" näissä tilanteissa.
Vai eikö Jokereita saa "kannattaa" muut kuin Jokeri-fanit?
Juu, onnittelut naapurille täältäkin finaalipaikasta. Hoitakaa kannu huomenna Suomeen ja yksi viiri lisää Areenan kattoon. Kiitos jo etukäteen. Suomi-kiekko saa aina menestyä, vaikka jopa Jokerit.
Itse olen ainakin kannattanut automaattisesti suomalaisjoukkuetta, huolimatta siitä mikä jengi on pelaamassa näissä europeleissä. Sais olla vaikka IFK, siltikin kannattaisin suomalaisjengiä.Hienosti kyllä, mutta miten se savolaista liikuttaa?
??
Itse ainakin kannatan aina suomalaista joukkuetta, kun ulkomaalaisa vastaan pelaavat. Vai eikö Jokereita saa "kannattaa" muut kuin Jokeri-fanit?
Mä en tiedä ootko huomannu, mutta muu Suomi ei oo ihan vielä hiffannu tätä meidän suuruutta, vaan kuolaamisen sijasta lähinnä sylkenyt päin naamaa. Siihen on tietysti jo ehtinyt tottua, mutta ihan kivahan tämä on edes välillä saada vähän sympatiaa.Jatkakaa toki Suomen kauneimman perässä kuolaamista. Ei se ole multa pois, lähinnä ihmetyttää.
Saa toki. Itseäni ei tosin voisi vähempää kiinnostaa muiden seurojen otteet, paitsi Jokereita vastaan. Mielummin katson kärppien/jullien/saipakalpajyppien häviävän, kun voittavan oli vastus mikä tahansa.
Jatkakaa toki Suomen kauneimman perässä kuolaamista. Ei se ole multa pois, lähinnä ihmetyttää.
Hieman ihmetyttaa nama pilipali-palkintorahat. Lohkovoitosta 30 tonnia ja mestaruudesta 40... eli ei minkaansortin merkitysta rahalla. Kenties markkina-arvon lisays jne. mahdollliset sponsoritulojen lisaykset sitten korjaavat osaltaan. Joka tapauksesa... Go Jokerit go sunnuntaina!
Onhan se hienoa, että Jokerit pärjäävät kansainvälisillä kentillä, vaikka olenkin naapurin kannattaja. Kyllä finaalissa tietenkin ollaan suomalaisten puolella, vaikka turnaus ei niin merkittävä olisi.