Kekäläinen sanoi Canalilla, että Salzburg menetti viisi pelaajaa Itävallan maajoukkueen (?) mukaan ja sen takia saivat ottaa korvaavia pelaajia tilalle. Ihmeellinen kuvio kaikkinensa toki siltikin.
Eiköhän tuo ole käyty läpi. Jokerit pärjää ja voittaa kurinalaisuudella. Siellä on vastassa hallin betoniperusteista lähtien kannattajat ja muut, kova joukkue kääntää nuo puolelleen. Nyt mitataan Jokerit.Jotenkin mä arvelisin että tuomarit tulevat osin pauhaavan "kotiyleisön" painostuksenkin vuoksi tekemään kaikkensa jotta isäntäjoukkue voittaisi. Toivottavasti olen väärässä.
Jotenkin mä arvelisin että tuomarit tulevat osin pauhaavan "kotiyleisön" painostuksenkin vuoksi tekemään kaikkensa jotta isäntäjoukkue voittaisi.
Eiköhän tuo ole käyty läpi. Jokerit pärjää ja voittaa kurinalaisuudella. Siellä on vastassa hallin betoniperusteista lähtien kannattajat ja muut, kova joukkue kääntää nuo puolelleen. Nyt mitataan Jokerit.
Hienosti kyllä, mutta miten se savolaista liikuttaa?
Vaikka Fränän loppuottelua lukuunottamatta mukiinmenevästi pelastikin, niin kyllähän tuolta voisi olla kotiintuomisina kakkoseksi se isäntäjoukkueen T:llä alkava palkkasoturi :)
Näinköhän on ihan halpa ukko? Ja jos se Kilpeläinen nyt on palailemassa jo tässä lähiaikoina, niin en näe tarvetta Turcolle. Fränäkin pelaa paremmin, kun ei tarvitse jokaista peliä pelata. Ja onhan sitten vielä 100% Zoltan.
Että osaakin ottaa päähän jäädä 24 joukkueen turnauksessa toiseksi. Pelihän näytti hyvältä, ei siitä mitään valittamista, mutta vituttaa hävitä joukkueelle joka ei edes itse ansainnut paikkaansa lopputurnauksessa. Ehkä tää huomiseks helpottaa.
Musta tän turnauksen paras puoli - noin fania ajatellen - oli se, että sai katsoa joukkueensa peliä ylipäätään.
Näkyihän tämä jo siinä, että Itävaltaan lähti ~200 fania pitämään mekkalaa. Onhan se jo varmaan kolme kertaa enemmän kuin Ässillä on faneja yhteensä.Mikä sä oot sieltä Porista tulemaan sanomaan mikä merkitys tällä oli meille Jokerifaneille? Nyt se tosin parhaaksi anniksi jäikin, mutta kyllä mulle ois hymyn vetässy huulille kun tänään oltais voitto otettu. Kyllä tällä varmasti suurelle osalle faneja oli oikeasti jotain merkitystä, vaikka joillekin porilaisille paras puoli olikin nähdä Jokerit suuressa Euroopassa.
Joo ei kyllä kiinnosta paskaakaan mitä mieltä tästä turnauksesta pitäisi porilaisten tai kenenkään muunkaan mielestä olla. Tän päivänen finaali oli mulle paljon tärkeempi matsi ku ykskään runkosarjaläpsyttely tulee tällä kaudella olemaan. Mukaanluettuna talviklassikot ja muut. Vitutus varmasti laantuu, mutta tuskin kokonaan katoaa.Lohdutukseksi voi todeta, että tällä tappiolla ei ollut mitään merkitystä. Voisin vaikka vannoa, että jokerifaninkin riemu/vitutus on ihan toista luokkaa sitten, kun seuraavan kerran sm-liigassa voitatte/häviätte. Vaikka nyt tuntuisi muulta.
Mikä sä oot sieltä Porista tulemaan sanomaan mikä merkitys tällä oli meille Jokerifaneille?
En nyt usko, että tässä oli tarkoitus naljailla Jokerifaneille...