No mä olen eri mieltä. Jos sä otat tasakentällisillä kaksi maalia omiin etkä tee yhtään niin tulos ei ole missään nimessä hyvä vaikka välillä nätisti pyörisikin. Ei Reginin kentän peli siis huonoa ollut ja mun alkuperäinen pointti olikin peluuttamisessa tai siis lähinnä peluuttamisen heikkoudessa.
Mielestäni näissä peleissä fyysinen nelonen nollaamaan vastustajan tähtiä, jolloin oma ykköskenttä voi keskittyä omiin vahvuuksiinsa vastustajan heikompien kenttien ollessa jäällä. Tuloshan olisi voinut olla ihan toinen jos nelonen pelaa nollanollaa ja Reginin ketju vastaavasti tekee maalin tai pari. Tällaista ei ole edes kokeiltu kertaakaan.
Tää on vähän näitä. Itsekin olen vähän samalla kannalla kuin sinä, mutta ehkä Jalonen teki kuitenkin oikein. SKA:n kakkonen on mielestäni tasakentällisin jopa huomattavasti vaarallisempi ketju kuin tuo ykkösnyrkki, ja jos leikitään ajatuksella, että Jalonen olisi peluuttanut Regineitä vaikka Koskirannan ketjua vastaan, joka ehkä kokonaisuutena (hyökkäys-puolustus) se heidän heikoin lenkki tuossa matchupissa, niin siellä olisi jäänyt Niemen tai Mäen vitjoille joko Datsjukia tai Shipachevia tarjolle, ja kun näissä jokeriketjuissa on kuitenkin Salmisen ja Jormakan kaltaisia jätkiä, jotka eivät omissa pärjää edes vähää alusta, mutta eivät toisaalta saa noita vastaan myöskään kiekkoa hyökkäysalueelle, niin väittäisin että hyvä ei olisi heilunut. Reginithän pelasivat varsin mallikkaasti ja pystyivät luomaan tontteja läpi pelin. Ekassa maalissa stiplu Jaakolalta, ja toka oli sellainen jota nyt ei edes a-luokan tontille päästämiseksi voi edes laskea, jos kohta Kovalchukille sellaisia ovat välillä kaikki paikat joissa on kiekon kanssa.